Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FORD Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDigitale foto nemen van een foto?
Comment
-
Voila, hier een foto voor mijn vader zijn ouderlijk huis.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenPrachtig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk heb die auto nooit irl gezien. Die is in 1975 verkocht vanwege een kapotte koppeling. Daarna is er een muntgroene Mk2 gekomen met skai zetels (the horror) die in 1984 vervangen is door een blauwe Sierra 2.3D (nooit zo'n prachtig blauw meer gezien op een auto. Die is begin 1997 vervangen door een zilveren Mondeo 1.8 TD en ik vrees dat mijn vader mij een van de volgende jaren gaat volgen naar Mercedes dus daar eindigt de Ford dynastie voor onze familie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenLaat het meer een open einde zijn want ik sluit niet uit dat ik ooit nog de THOMaas ga uithangen en mijn Puma ga terugkopen van mijn ex en die dan ga wegstoppen ergens.
Brussel 1998 (kan dat kloppen?), mijn eerste autosalon... Heel de ronde gedaan. Is er nog iets dat je terug wil zien, vroeg de papa...
Ja!! De Puma... 'k Was er zót van in den tijd!!!
En 'n folder gehaald, die ik nog altijd heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDe Puma is in 1996 voorgesteld geloof ik maar dat neemt niet weg dat hij in 1998 op het salon kan gestaan hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenPuma was vanaf eind '97 verkrijgbaar... weet ik nog goed
Eerst als 1.7, daarna ook als 1.4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenEn in de tijd dat ik de mijne kocht ook als 1.6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDe 1700 was toch de meest aangewezen, want speciaal voor de Puma gemaakt, en met Yamaha-engineering
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDie motor mis ik nog altijd in de sprintjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenZo'n straatversie heeft mijn vader nog gehad in't British Racing Green maar dan metallic.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenVraag: was de Focus RS ook beschikbaar in het rood?
Comment
Comment