Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zal hier al wel ergens staan , en is ook wel op te zoeken..maar ben een beetje tam
zo een probe , is dat voor of achterwiel aandrijving? ( ik denk voor maar weet niet zeker)
heb het gevonden ...voorwiel dus spijtig , want van die karren staat het in duitseland vol....voor geen geld eigenlijk...
ik dacht dat al, maar gisteren stond er een rode naast mij aan de lichten . Ofwell een perfect tuningprojectje of anders een painshop dan. Het was zeker niet mis!
Vandaag is mijn pa zijn nieuwe gaan afhalen. Hij had er niks van verteld dus het was een verrassing voor mij
Het is dus een Ford Mondeo 2.0 TDCI 130pk Ghia in 4-deurs uitvoering geworden. Heeft het Ghia X-pack en het Executive pack erbij genomen. Dus heeft ie: leder, 8 weg elektrisch verstelbare en verwarmbaar voorzetels, 17" aluminium velgen, navigatiesysteem, xenon-koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels met grondverlichting, hout/leder stuur en dan nog de standaarduitrusting (cruis-control, klimaatregeling, regen- en lichtsensor...)
Zwart langs buiten met beige lederen zetels. Hij gaat wel de beige voetmatjes vervangen door zwarte exemplaren want die zien er na een halve dag al serieus smerig uit. Net zoals de buitenkant van de auto zelf die er momenteel al uitziet alsof die al weken niet meer gewassen is.
Hij kreeg een mooie prijs voor zijn Focus Duval plus een fikse korting op deze Mondeo dus is hij uiteindelijk maar op het aanbod ingegaan. Zal eens een foto ervan nemen als ik bij mijn pa ben.
Vandaag is mijn pa zijn nieuwe gaan afhalen. Hij had er niks van verteld dus het was een verrassing voor mij
Het is dus een Ford Mondeo 2.0 TDCI 130pk Ghia in 4-deurs uitvoering geworden. Heeft het Ghia X-pack en het Executive pack erbij genomen. Dus heeft ie: leder, 8 weg elektrisch verstelbare en verwarmbaar voorzetels, 17" aluminium velgen, navigatiesysteem, xenon-koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels met grondverlichting, hout/leder stuur en dan nog de standaarduitrusting (cruis-control, klimaatregeling, regen- en lichtsensor...)
Zwart langs buiten met beige lederen zetels. Hij gaat wel de beige voetmatjes vervangen door zwarte exemplaren want die zien er na een halve dag al serieus smerig uit. Net zoals de buitenkant van de auto zelf die er momenteel al uitziet alsof die al weken niet meer gewassen is.
Hij kreeg een mooie prijs voor zijn Focus Duval plus een fikse korting op deze Mondeo dus is hij uiteindelijk maar op het aanbod ingegaan. Zal eens een foto ervan nemen als ik bij mijn pa ben.
Zo te horen een mooie en goed uitgeruste wagen voor een waarschijnlijk heel eerlijke prijs.
Die wachttijd van 8 weken is normaal Komt doordat de helft vd productie bestaat uit S-Max'en en Galaxy's, bij welke garage heeft hij dan zoveel korting gekregen en hoeveel % heeft hij uiteindelijk gekregen als ik mag vragen? (mag via pm). Ik weet dat er momenteel die premie is van +- 2500€ op een Mondeo Ghia maar minder dan 20 000€ voor die wagen? Nice
Ik ga die auto wel missen want dat was een plezier om mee te rijden. Spijtig dat ik nog niet over voldoende financiën beschikte om die over te nemen want anders had ik geen seconde getwijfeld!
Die wachttijd van 8 weken is normaal Komt doordat de helft vd productie bestaat uit S-Max'en en Galaxy's, bij welke garage heeft hij dan zoveel korting gekregen en hoeveel % heeft hij uiteindelijk gekregen als ik mag vragen? (mag via pm). Ik weet dat er momenteel die premie is van +- 2500€ op een Mondeo Ghia maar minder dan 20 000€ voor die wagen? Nice
Heb verleden week eens prijs laten maken voor een Mondeo Clipper ST TDCi (2.2 met 155pk), er zouden er niet veel meer beschikbaar zijn, maar als je nu besliste had je er eentje nieuw voor 24.000€! En dan heb ik nog geeneens moeten aandringen. Het nadeel was dat je geen uitzonderlijke opties meer kon nemen omdat de planning voor productie al gemaakt was.
Comment