Oorspronkelijk geplaatst door wannes
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FORD Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER... Bekijk BerichtenNope, alleen maar in het blauw.
ik dacht dat al, maar gisteren stond er een rode naast mij aan de lichten . Ofwell een perfect tuningprojectje of anders een painshop dan. Het was zeker niet mis!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenheb het gevonden ...voorwiel dus spijtig , want van die karren staat het in duitseland vol....voor geen geld eigenlijk...
MK II is achterwielaangedreven en much more fun
Comment
-
Vandaag is mijn pa zijn nieuwe gaan afhalen. Hij had er niks van verteld dus het was een verrassing voor mij
Het is dus een Ford Mondeo 2.0 TDCI 130pk Ghia in 4-deurs uitvoering geworden. Heeft het Ghia X-pack en het Executive pack erbij genomen. Dus heeft ie: leder, 8 weg elektrisch verstelbare en verwarmbaar voorzetels, 17" aluminium velgen, navigatiesysteem, xenon-koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels met grondverlichting, hout/leder stuur en dan nog de standaarduitrusting (cruis-control, klimaatregeling, regen- en lichtsensor...)
Zwart langs buiten met beige lederen zetels. Hij gaat wel de beige voetmatjes vervangen door zwarte exemplaren want die zien er na een halve dag al serieus smerig uit. Net zoals de buitenkant van de auto zelf die er momenteel al uitziet alsof die al weken niet meer gewassen is.
Hij kreeg een mooie prijs voor zijn Focus Duval plus een fikse korting op deze Mondeo dus is hij uiteindelijk maar op het aanbod ingegaan. Zal eens een foto ervan nemen als ik bij mijn pa ben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenVandaag is mijn pa zijn nieuwe gaan afhalen. Hij had er niks van verteld dus het was een verrassing voor mij
Het is dus een Ford Mondeo 2.0 TDCI 130pk Ghia in 4-deurs uitvoering geworden. Heeft het Ghia X-pack en het Executive pack erbij genomen. Dus heeft ie: leder, 8 weg elektrisch verstelbare en verwarmbaar voorzetels, 17" aluminium velgen, navigatiesysteem, xenon-koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels met grondverlichting, hout/leder stuur en dan nog de standaarduitrusting (cruis-control, klimaatregeling, regen- en lichtsensor...)
Zwart langs buiten met beige lederen zetels. Hij gaat wel de beige voetmatjes vervangen door zwarte exemplaren want die zien er na een halve dag al serieus smerig uit. Net zoals de buitenkant van de auto zelf die er momenteel al uitziet alsof die al weken niet meer gewassen is.
Hij kreeg een mooie prijs voor zijn Focus Duval plus een fikse korting op deze Mondeo dus is hij uiteindelijk maar op het aanbod ingegaan. Zal eens een foto ervan nemen als ik bij mijn pa ben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenZo te horen een mooie en goed uitgeruste wagen voor een waarschijnlijk heel eerlijke prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenHij heeft een heel mooi prijs gekregen. Heeft nog geen 20 000,00 EUR gekost! Mijn vader werkt wel bij Ford in Genk.
Als je de focus aftrekt van die prijs wel ja Anders denk ik niet dat je voor dat bedrag die Mondeo hebt hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk BerichtenAls je de focus aftrekt van die prijs wel ja Anders denk ik niet dat je voor dat bedrag die Mondeo hebt hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenDie 'minder als 20000,00 EUR' is wel degelijk het bedrag dat de Mondeo heeft gekost voor mijn pa. Voor aftrek van de Focus. Wel met korting af voor het Ford personeel hé. Ze geven momenteel zoveel korting op de Mondeo dat de fabriek de bestellingen niet kan volgen en ik meen dat je zelfs niet meer kan bestellen en enkel uit stock. Mijn pa heeft al bijna 8 weken op zijn moeten wachten!
Comment
-
Hij heeft de wagen bij Schaetzen in Hasselt gekocht. Daar gaven ze hem het meeste voor zijne Focus terug.
Hier is zijn 'oude' Focus:
Ik ga die auto wel missen want dat was een plezier om mee te rijden. Spijtig dat ik nog niet over voldoende financiën beschikte om die over te nemen want anders had ik geen seconde getwijfeld!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk BerichtenDie wachttijd van 8 weken is normaal Komt doordat de helft vd productie bestaat uit S-Max'en en Galaxy's, bij welke garage heeft hij dan zoveel korting gekregen en hoeveel % heeft hij uiteindelijk gekregen als ik mag vragen? (mag via pm). Ik weet dat er momenteel die premie is van +- 2500€ op een Mondeo Ghia maar minder dan 20 000€ voor die wagen? Nice
Comment
-
Ford in de rally is altijd lekker:
Comment
-
-
RS 200
Ook in de rallycross, met Schanche en co.
Heb Martin Schanche met zijn RS200 op het dak zien gaan op de rallycross in Arendonk. Moet één van m'n vroegste herinneringen zijn (+- 5 jaar )
Dit Ãs zelfs in Arendonk!!
Hier achtervolgd door Will Gollop in de MG Metro 6R4, dat waren tijden
Last edited by Lotuzzz; 05/12/2006, 21:14.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Ineens ook het enige betaalbare aan die kar
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenFord heeft weer een nieuwe testbaan!
De man die de foto van de nieuwe Mondeo heeft gemaakt (in de fabriek) heeft onmiddelijk zen boeltje mogen pakken.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Dat van de testbaan of die man?
Testbaan: aan de Ford fabrieken zelf om het rammelen van de wagens te testen.
Bestaat uit kasseien, klinkers,gewone onverharde weg enz.
De man: Hij had een foto van de Mondeo genomen terwijl hij op de brug werd gereden. Direct zijn ontslag.
Comment
Comment