M'n pa belde juist dat ze iedereen bij Ford-Genk naar huis gestuurd hebben om 18u. Morgen gaan ze zeker al werkloos zijn en voor de donderdag viel het nog af te wachten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FORD Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenM'n pa belde juist dat ze iedereen bij Ford-Genk naar huis gestuurd hebben om 18u. Morgen gaan ze zeker al werkloos zijn en voor de donderdag viel het nog af te wachten.
Logisch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenToevallig, 10 minuutjes geleden telefoon gekregen van men tante dat het bij Lear ook stil lag.
Logisch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenJa inderdaad. Ik vind het eigenlijk schandalig. Ze krijgen hun gevraagde 0,60 euro per uur loonsverhoging en nu willen ze er ineens 1 euro hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenNja, het fijne weet ik er niet van maar het heeft al wel veel stilgelegen hé
Comment
-
Staking toeleveranciers Ford tot donderdag?
di 17/04/07 - Bij Ford in Genk ligt de productie stil door een staking bij vier toeleveringsbedrijven, waaronder SML, dat motoren maakt voor de Mondeo. Voor de werknemers wordt vanaf morgen technische werkloosheid ingevoerd.
Gisteravond legde het personeel van SML het werk neer uit onvrede met de werkdruk en het loon. Er werd een sociaal bemiddelaar opgetrommeld en de directie bereikte afgelopen nacht een akkoord met de vakbonden.
(Belga) Drie andere toeleveringsbedrijven, Lear, TDS en IAC, hebben zich vandaag bij de actie aangesloten.
Vooral bij SML leek de situatie muurvast te zitten.
"De directie wilde extra mensen aannemen en ook de pauze van de werknemers betalen. Het was een verdedigbaar voorstel. Dit is een wilde actie van het personeel waar we zelf geen vat op hebben", zei vakbondsman Luc Prenen vanmorgen.
De hele dag is druk overlegd bij de vakbonden en de directie. Vanmiddag werd toch enige vooruitgang geboekt. Donderdag zou dan toch over het voorakkoord worden gestemd. De staking duurt zeker voort tot dan.
Voorlopig geen productieachterstand
Door de staking ligt de band bij Ford Genk stil. Vanaf morgen voert de directie voor het personeel technische werkloosheid in op basis van overmacht.
In de persafdeling en de wielenfabriek kan wel nog worden gewerkt.
Voorlopig zijn er geen grote problemen door de staking. "De productie liep de voorbije weken zo vlot dat er al duizenden Mondeo's klaar staan om naar de verschillende Europese dealers te sturen", zegt woordvoerder Jo De Clercq.
Bron: vrtnieuws.net'13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
'12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v
Comment
-
Vanaf morgen gaan ze terug werken bij Ford-Genk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenIk heb gisteren een Focus CC gezien, mooie auto en een CC zonder dikke poep. sorry , geen foto.
Comment
-
Opel is inderdaad het enige merk in die klasse dat een elegante CC kan ontwerpen. BMW heeft in vergelijking met Mercedes ook de bal misgeslagen vind ik met de E93 maar op zich is dat ook wel een geslaagd model. Ik vrees dat ik op dit moment zo mild niet kan zijn voor de Focus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenBestaan er mogelijkheden om een '06 Mondeo ST220 Clipper nog een beetje (merkbaar) op te voeren? Een website ofzo zou in ieder geval handig zijn moest die mogelijkheid bestaan.
19pk lijkt me niet echt supermerkbaar. Zo'n mondeo st220 heeft toch meer dan genoeg power op z'n voorbandjes lijkt me?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichtenhttp://www.ziptuning.nl/chiptuning/F...pk.html#header
19pk lijkt me niet echt supermerkbaar. Zo'n mondeo st220 heeft toch meer dan genoeg power op z'n voorbandjes lijkt me?
De reden dat ik hier meer wil over weten is 't feit dat een kennis intresse heeft in een Duits exemplaar met weinig kilometers op de teller. Er zijn ook andere kandidaten maar 't moet een break zijn. Zo komt ook de S4 Avant in aanmerking al gaat het hier wel over een minder recent model.
Ik zoek dus niet alleen de mogelijkheden op motorisch vlak maar ook qua onderstel e.d.
Hij is van plan (als de aankoop zou doorgaan) er geregeld mee op de Ring te gaan en hij is van nature uit iemand die altijd dat beetje meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenBedankt voor de info en url.
De reden dat ik hier meer wil over weten is 't feit dat een kennis intresse heeft in een Duits exemplaar met weinig kilometers op de teller. Er zijn ook andere kandidaten maar 't moet een break zijn. Zo komt ook de S4 Avant in aanmerking al gaat het hier wel over een minder recent model.
Ik zoek dus niet alleen de mogelijkheden op motorisch vlak maar ook qua onderstel e.d.
Hij is van plan (als de aankoop zou doorgaan) er geregeld mee op de Ring te gaan en hij is van nature uit iemand die altijd dat beetje meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenAls je echt iets meer wil: koop 'n model met 'n turbo. (cosworth ofzo) Die kosten minder in aankoop, maar je kan meer dingen aanpassen aan 't blok. Er zijn een aantal experts in België en Nederland die echt veel expertise hebben daarrond. En een cosworth op stage 3 zit al mooi rond de 375pk.
Graag info over de experts in België en Nederland (eventueel website).
Een Sierra Cosworth is trouwens ter sprake gekomen maar is afgevallen omwille van niet-break.
't Budget is €35000 en omvat zowel de aankoopprijs van de wagen als de de mods achteraf. De maximum kilometerstand is +/- 80 000 km. Het bouwjaar 2002-...
Er is echter geen haast achter de aankoop. Alles is eigenlijk een beetje versneld na dat 'ie is beginnen zoeken achter een ST220 Clipper en stootte op dit exemplaar.
Maar zoals eerder gezegd valt een S4 Avant ook binnen de mogelijkheden.
Afwachten dus en veel opzoekwerk.
Comment
-
Binnenkort mag 'k hier ook posten ! M'n vriendin haar ... euhm ... "stage-auto" is aangekomen bij de dealer. Nieuwe Fiesta 3-deurs "Bluetooth", zwart metallic, ombouw lichte vracht.
Als julie in de toekomst 'n zwart Fiesta'ken zien rijden met wat reclame op van 'n evenementenbureau, en nummerplaat die begint met XII -> ne keer toeteren naar 'r en vriendelijk zwaaien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBinnenkort mag 'k hier ook posten ! M'n vriendin haar ... euhm ... "stage-auto" is aangekomen bij de dealer. Nieuwe Fiesta 3-deurs "Bluetooth", zwart metallic, ombouw lichte vracht.
Als julie in de toekomst 'n zwart Fiesta'ken zien rijden met wat reclame op van 'n evenementenbureau, en nummerplaat die begint met XII -> ne keer toeteren naar 'r en vriendelijk zwaaien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBinnenkort mag 'k hier ook posten ! M'n vriendin haar ... euhm ... "stage-auto" is aangekomen bij de dealer. Nieuwe Fiesta 3-deurs "Bluetooth", zwart metallic, ombouw lichte vracht.
Nummerplaat beginnend met XII: reclame maken voor een evenementenbureau dat in't zwart werkt en aan haar toeters zitten en meenemen naar een of andere Fiesta zonder achterbank anders zal er iets zwaaien.
OK, het zit erin denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten375pk .. dan zijn we denk ik niet meer aan het praten over een Mondeo ST220 hoop ik?
Graag info over de experts in België en Nederland (eventueel website).
Een Sierra Cosworth is trouwens ter sprake gekomen maar is afgevallen omwille van niet-break.
't Budget is €35000 en omvat zowel de aankoopprijs van de wagen als de de mods achteraf. De maximum kilometerstand is +/- 80 000 km. Het bouwjaar 2002-...
Er is echter geen haast achter de aankoop. Alles is eigenlijk een beetje versneld na dat 'ie is beginnen zoeken achter een ST220 Clipper en stootte op dit exemplaar.
Maar zoals eerder gezegd valt een S4 Avant ook binnen de mogelijkheden.
Afwachten dus en veel opzoekwerk.
Die st220 ziet er ook wel nog mooi uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenOK check, wel zien dat ik het kan onthouden:
Nummerplaat beginnend met XII: reclame maken voor een evenementenbureau dat in't zwart werkt en aan haar toeters zitten en meenemen naar een of andere Fiesta zonder achterbank anders zal er iets zwaaien.
OK, het zit erin denk ik.
kc toch!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment