Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren een oude ford taunus break gezien, knap en groot. en in de originele strontkleur.

oja de S-max in titanium uitvoering wordt vanaf nu ook geleverd met blauwe ruiten en dat speciale dashboard (ingewerke computer in de toerenteller) van de mondeo. ze hebben wel gewoon het binnenste verstoken, met als resultaat dat het niet echt 100% past in mijn ogen. Maar bij de volgende lichting gaan ze het mooier doen aansluiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
          De mooiste die ik ooit gezien heb van de dogbones

Comment

Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

KNAP!!!

Comment

met zo eentje heb ik in mijn jeugd, toen ik 6 a 7 j was, dikwijls meegereden...
                        Dikke vette verstralers, banden die veel te ver uit de wielkasten kwamen, en een rolkooi en coole recaro's... ach, ik besefte nog niet een tiende waarin ik zat, toen.
                        (was eind jaren 70)

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• zo is een focus clipper wel mooi vind ik, stel je eens voor met de 18" van de nieuwe mondeo

Comment

• netjes

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                              http://www.tuningblogger.de/2006/09/...port-2400.html
                              zo is een focus clipper wel mooi vind ik, stel je eens voor met de 18" van de nieuwe mondeo

Dat is een Focus S, jammer genoeg enkel verkrijgbaar in Duitsland

Comment

• Ik heb een vraagje, mijn pa is van plan om een nieuwe mondeo te kopen maar hij vraagt zich wanneer hij hem het best koopt, nu tijdens de lanceringsprijzen of wachten tot op het autosalon? Zou het kunnen dat er tijdens het salon nog extra kortingen gegeven worden?

Alvast bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                                  Ik heb een vraagje, mijn pa is van plan om een nieuwe mondeo te kopen maar hij vraagt zich wanneer hij hem het best koopt, nu tijdens de lanceringsprijzen of wachten tot op het autosalon? Zou het kunnen dat er tijdens het salon nog extra kortingen gegeven worden?

Alvast bedankt.

Extra kortingen? Reken er maar niet op Als hij dan toch een Mondeo wil bestellen doet hij dat het best nu.

Comment

• Ik zie dat de nieuwe Focus zuiniger is dan uw vorige

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                                      Extra kortingen? Reken er maar niet op Als hij dan toch een Mondeo wil bestellen doet hij dat het best nu.

Idd.
                                      Ik heb mijn wagen trouwens ook eind december 2002 besteld. Eén van de laatste dagen van de lanceerprijzen. Een paar weken erna, waren er ook "saloncondities", maar de prijzen lagen toch hoger dan wat ik betaald had.
                                      Nu kopen dus.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Als het nog niet te laat is. ik dacht dat de gratis packs (voor de snelle beslissers) al weg waren.

Comment

• Ik vermoedde dat er in dit topic zeker al iets over Cougars te lezen zou zijn. Maar niks is blijkbaar minder waar ...

Zijn hier mensen die met eentje rijden of ooit eentje in hun bezit hadden?

Dit is alvast de mijne:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...