Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FORD Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenZeg nu niet dat dat voor en na-foto's zijn want dan schijt ik in mijn broek denk ik.
Excuseer voor het taalgebruik.
Neenee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenMja, je weet nooit he met die sticker op de voorruit.
Mooi he
De Britten werden beloond omdat ze zo massaal veel Mondeo's met wieldoppen kochten zeker?
500 van gebouwd ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenMaar die originele 15 duimertjes trokken toch op niet veel vind ik. Ik mis mijn zeventienduimertjes wel eigenlijk
Op 't zicht zijn die 16".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenMet mudflaps.
Dat is er eentje die op Zender is langsgekomen dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenheb jij iets met Zender te maken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenWerk jij er? of vakantiewerk gedaan daar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenMaand vakantiewerk gedaan. Volgend jaar waarschijnlijk terug. Zeer toffe firma met een hele goede sfeer.
ok, tof, kamaraad van me werkt daar, onze G-fiddy kent hem ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenfack, je hebt snel gepost
ok, tof, kamaraad van me werkt daar, onze G-fiddy kent hem ook
Idd.
Hoe noemt 'ie ?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDeze toch he?
Op 't zicht zijn die 16".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDe Century-velgen inderdaad. De mijne waren 17 duims. Die maakten deel uit van het Century Gold pakket geloof ik.
Fotooooooo's!
Comment
-
Euh, ik heb het topic van mijn Puma nog eens doorbladerd en daar staat dat ik 600 Euro heb betaald voor 4 Michelins dus ik denk dat het toch 16 duims waren maar dan wel met "slechts" een profiel van 45% op een 205 mm brede band. Vandaar dat ik dacht dat het 17 duimers waren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenEuh, ik heb het topic van mijn Puma nog eens doorbladerd en daar staat dat ik 600 Euro heb betaald voor 4 Michelins dus ik denk dat het toch 16 duims waren maar dan wel met "slechts" een profiel van 45% op een 205 mm brede band. Vandaar dat ik dacht dat het 17 duimers waren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenI knew I was right, 't was gewoon een kwestie van tijd voor het uitkwam
Nu vraag ik me wel af wat dat Century Gold-pack nu juist inhield.
Comment
Comment