Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Zeg nu niet dat dat voor en na-foto's zijn want dan schijt ik in mijn broek denk ik.

Excuseer voor het taalgebruik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
        Zeg nu niet dat dat voor en na-foto's zijn want dan schijt ik in mijn broek denk ik.

Excuseer voor het taalgebruik.

Neenee
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Mja, je weet nooit he met die sticker op de voorruit.

Comment

Mja, je weet nooit he met die sticker op de voorruit.
            Die hangt lichtjes op een andere plaats

Mooi he

De Britten werden beloond omdat ze zo massaal veel Mondeo's met wieldoppen kochten zeker?

500 van gebouwd ofzo.
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Maar die originele 15 duimertjes trokken toch op niet veel vind ik. Ik mis mijn zeventienduimertjes wel eigenlijk

Comment

Maar die originele 15 duimertjes trokken toch op niet veel vind ik. Ik mis mijn zeventienduimertjes wel eigenlijk
                Deze toch he?

Op 't zicht zijn die 16".
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
                  Met mudflaps.
                  Dat is er eentje die op Zender is langsgekomen dan.
                  heb jij iets met Zender te maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                    heb jij iets met Zender te maken?
                    Ik heb er een maand gewerkt als vakantiejob, en volgend jaar er waarschijnlijk terug.

Comment

• hebben de 1.7 Ford puma's grotere remschijven enzo dan de andere motorisaties?
                      Last edited by ; 25/09/2007, 09:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                        Werk jij er? of vakantiewerk gedaan daar?
                        Maand vakantiewerk gedaan. Volgend jaar waarschijnlijk terug. Zeer toffe firma met een hele goede sfeer.

Comment

Maand vakantiewerk gedaan. Volgend jaar waarschijnlijk terug. Zeer toffe firma met een hele goede sfeer.
                          fack, je hebt snel gepost

ok, tof, kamaraad van me werkt daar, onze G-fiddy kent hem ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                            fack, je hebt snel gepost

ok, tof, kamaraad van me werkt daar, onze G-fiddy kent hem ook

Idd.

Hoe noemt 'ie ?

Comment

Idd.

Hoe noemt 'ie ?
                              das top secret

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                Deze toch he?

Op 't zicht zijn die 16".
                                De Century-velgen inderdaad. De mijne waren 17 duims. Die maakten deel uit van het Century Gold pakket geloof ik.

Comment

De Century-velgen inderdaad. De mijne waren 17 duims. Die maakten deel uit van het Century Gold pakket geloof ik.
                                  Dat zijn even grote als die Speedline's () van de Racing Puma dan!

Fotooooooo's!
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik heb geen scanner, ik zal straks foto's van mijn foto's nemen.

Comment

• Euh, ik heb het topic van mijn Puma nog eens doorbladerd en daar staat dat ik 600 Euro heb betaald voor 4 Michelins dus ik denk dat het toch 16 duims waren maar dan wel met "slechts" een profiel van 45% op een 205 mm brede band. Vandaar dat ik dacht dat het 17 duimers waren.

Comment

Euh, ik heb het topic van mijn Puma nog eens doorbladerd en daar staat dat ik 600 Euro heb betaald voor 4 Michelins dus ik denk dat het toch 16 duims waren maar dan wel met "slechts" een profiel van 45% op een 205 mm brede band. Vandaar dat ik dacht dat het 17 duimers waren.
                                        I knew I was right, 't was gewoon een kwestie van tijd voor het uitkwam
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          I knew I was right, 't was gewoon een kwestie van tijd voor het uitkwam
                                          Maar het leken wel 17-duimers. Je zal het straks wel zien op de foto's. Wat laagprofielbanden toch niet kunnen doen he.
                                          Nu vraag ik me wel af wat dat Century Gold-pack nu juist inhield.

Comment

Working...
                                          X