Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FORD Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Deze velgjes moet 'ie hebben
Nee, deze kleur had als voordeel dat er dan in blauw stiksel Recaro op de lederen zeteltjes geborduurd stond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDie kleur had ik moeten nemen
Die van de motorkap of die van de rest van de auto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk BerichtenWelke?
Die van de motorkap of die van de rest van de auto?
Komt door de lichtinval denk ik
Foto gevraagd van Puma-Recaro's!
Comment
-
Komt door de lichtinval denk ik
De onze heeft dat ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JoriS1 Bekijk BerichtenPuma recaro:
Eventjes rap gezocht, vond geen grotere foto.. Het is eigenlijk ongeveer een recaro zoals ze overal terug te vinden zijn (in fordjes althans)
Bij die blauwe stond er Recaro boven de blauwe lijntjes geborduurd
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDat waren de mijne ook
Bij die blauwe stond er Recaro boven de blauwe lijntjes geborduurd
Comment
-
Ik zie ENORM veel S-Max'en en Galaxy's. Vooral die laatste rijdt opvallend veel rond, maar die is natuurlijk ook van ver herkenbaar in't donker, zowel voor- als achteraan.
Comment
-
Ge ziet ze inderdaad veel rond rijden, de S-max'en en de galaxy's.
Vorige week nog eene rode S-max in Sint-Truiden (stadscentrum) enkele keren zien voorbi komen, echt prachtig in die kleur!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ik ben op zoek naar een onderdeel voor een Ford Sierra uit 1992
Het fijne weet ik er ook niet van maar het zou gaan om een 'elektrische choke' om de benzine al wat voor te verwarmen of zo om vlotter te kunnen starten... Bij de Ford dealer valt het echter niet meer te bestellen, vroeger kon je het nog bij Bosch bestellen maar da's ook verleden tijd. Al een paar auto afbraak bedrijven bezocht maar nog geen geschikte wagen gezien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtendacht eerst dat het een photoshop was maar het is blijkbaar echt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JoriS1 Bekijk BerichtenIk dacht dat ze daar een orginele RS1600i voor verknipt hebben
Om je te troosten: een Sierra Cosworth!!
How it looks now
Comment
Comment