Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FORD Lovers
Collapse
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door JoriS1 Bekijk BerichtenZe zouden schijnbaar nooit in 't rood verkocht zijn?
Niet dat ik er wakker moet van liggen want verder dan een 1/18 zal ik nooit geraken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenDat ook,maar ik blijf die auto fantastisch vinden.Voor mij een witte
Of is dat puur om mee op circuit te rijden??Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
homologatiemodellen zijn zalig...
die karrne geraakten nooit verkocht en er hing altijd wle een superverhaal aan vast!!
lancia stratossen gaven ze aan goedverkopende dealer...alleen had lancia geen goedverkopende dealers.
mitsubischi koopt hun dakarkarren allemaal zelf op
en dan was er nog een constructeur waar er een schip magischerwijze zonk met net toevallig 5000 homologatiedingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JoriS1 Bekijk BerichtenZe zouden schijnbaar nooit in 't rood verkocht zijn? Voor de promotie hadden ze wel een stel rode wagens maar deze werden bij verkoop wit gemaakt.. Zo heb ik me toch laten vertellen door iemand die zo een voormalig rood exemplaar bezat
Olivier van Crack meubels (sponsor van Pol Lietaer) in Ieper had of heeft een rode,ik heb er ergens foto´s van.
Ik zal die eens opzoeken.
Heb toen ook nekeer in die RS mogen zitten (jammer genoeg zonder sleutels ) en ik denk dat we 't dashbord ook kunnen betalen want dat leek sterk op dat van 'n fiesta
Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk BerichtenOp rs200.org staan er toch een paar die beweren dat ze een origineel ongerestaureerd rood exemplaar hebben?
Niet dat ik er wakker moet van liggen want verder dan een 1/18 zal ik nooit geraken
Jammergenoeg wel,die replicas kosten ongeveerr 1miljoen belgische franskes toen.Je moest wel nog voor een donor Sierra zorgen.
De KARA 200 zo hete dat ding.Ik heb die ooit op Brands Hatch zien staan.
Ik denk dat ik er ook nog ergens een brochure over heb.
Ooit achter geschreven naar die firma.Ik denk dat ze intussen niet meer bestaat,maar ik dat die kits nog verkocht worden door een firma die alles heeft overgenomen.
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenMag dat op de openbare weg??
Of is dat puur om mee op circuit te rijden??Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDe reden waarom er zoveel karretjes staan is omdat dat een homologatiemodel is voor het rallyvoertuig.
(denk ik toch...)
m.a.w. die MOETEN op de baan mogen.
Hier de 200 MG Metro 6R4´s ook al witte.Elke 20 jaar komt de mode terug hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenMag dat op de openbare weg??
Of is dat puur om mee op circuit te rijden??
Op onverharde boerenbaantjes zeker.
Comment
-
De RS200 is in competitie eigenlijk wat geflopt
Comment
-
Slechts eentje heeft, naar ik kan vinden, op circuit gereden, in de ustated nites IMSA.
Maar die is ook technisch sterk aangepast, de dubbele veren per wiel zijn bijvoorbeeld al niet meer van toepassing hier:
Last edited by Lotuzzz; 05/01/2008, 12:52.
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDe RS200 is in competitie eigenlijk wat geflopt
Jan Artur Iverssen(Glomma Papp) en Martin Schancke
Hier de foto´s van die rode van CRACK.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDie TD Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk BerichtenOp rs200.org staan er toch een paar die beweren dat ze een origineel ongerestaureerd rood exemplaar hebben?
Ik lig er trouwens om exact dezelfde reden niet van wakker
Comment
Comment