Aangezien ik dat ene topic niet meer vond post ik dit beest hier maar.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FORD Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenwie wist dat er in de Sierra ook een 2300-naft gelegen heeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenKan zijn, ben het niet zeker. Die 2.3 zou ook kunnen wijzen op een diesel.
Ik heb het gisteren opgezocht en een 2.3 naft heeft bestaan in de Sierra. Het is zelfs een V6
Nee, hij viel mij gisteren gewoon op... 2.3 zonder de D. Ik begon mij vragen te stellen en terecht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenIk denk niet dat het een diesel is
Ik heb het gisteren opgezocht en een 2.3 naft heeft bestaan in de Sierra. Het is zelfs een V6
Nee, hij viel mij gisteren gewoon op... 2.3 zonder de D. Ik begon mij vragen te stellen en terecht.
Bezadigd motortje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenwie wist dat er in de Sierra ook een 2300-naft gelegen heeft?
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenKan zijn, ben het niet zeker. Die 2.3 zou ook kunnen wijzen op een diesel.
Comment
-
Comment
-
-
Dat is erover
Damn... Schitterend!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDie tweede is mijn nieuwe wallpaper
Zegt nu niemand dat ik een schattig ventje was ongeveer 20 jaar geleden?
Comment
-
En spatlappen!!
En je lijkt nog op jezelf
Comment
Comment