Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heeft er iemand ervaringen met een Cougar V6? Zijn die karren wat betrouwbaar? Afwerking oké?
Ik heb er eens ingezeten bij ons op school, en dat interieur viel me gewéldig tegen. Veel baggerplastiek, en heel vast zat alles toch niet meer. Maar weet niet of dat natuurlijk een betrouwbare steekproef is.
Heeft er iemand ervaringen met een Cougar V6? Zijn die karren wat betrouwbaar? Afwerking oké?
Ik heb er eens ingezeten bij ons op school, en dat interieur viel me gewéldig tegen. Veel baggerplastiek, en heel vast zat alles toch niet meer. Maar weet niet of dat natuurlijk een betrouwbare steekproef is.
Mijn ervaring met een Cougar staat hierboven beschreven: de afwerking is bagger. Één van onze leden rijdt ermee en tot nu toe nog geen pannes. Hij doet wel maar 10.000 km per jaar.
Cougar V6 is wel betrouwbaar, is tenslotte gewoon een Mondeo met een ander koetswerk met de oude betrouwbare 2.5 onder de kap. Afwerking is wel slecht, het ding werd in de USA in elkaar gevezen en dat is er aan te zien
nog veel met meegereden. Kortom, bagger
rammelde, zat slecht achteraan, en zelfs de eigenaar zelf vond het een kutkar. Scorpio cosworth was een veel betere kar, en zelfs sneller als ik me goed herinner.
Die FRST moet die trouwens al volledig af zijn, mag werk hebben, mag een full resto zijn, ... ?
FRST buying guide: KLIKKIE
De auto is voor hier wat binnendoor te rijden, liefst een rijdend exemplaar met niet teveel roest, het hoeft geen mint exemplaar te zijn, maar liefst ook geen rot
eens kijken wat er aangeboden wordt want ze zijn schaars
heb eergisteren zo eentje zien staan bij een garage iets verderop, had flink roest rond de tankdop, zag er wel volledig origineel uit en interieurke was ook nog strak.
De auto is voor hier wat binnendoor te rijden, liefst een rijdend exemplaar met niet teveel roest, het hoeft geen mint exemplaar te zijn, maar liefst ook geen rot
eens kijken wat er aangeboden wordt want ze zijn schaars
heb eergisteren zo eentje zien staan bij een garage iets verderop, had flink roest rond de tankdop, zag er wel volledig origineel uit en interieurke was ook nog strak.
Die roest rond de tankdop hebben ze echt allemaal.. Meestal wilt ge de bodem dan ook niet zien
Het zit zo, De 'oude' (is eigenlijk nieuw, maar heeft nu een pioneer navigatie in z'n Golf zitten) radio van mijn broer (Blaupunkt Kingston MP 47) en die moet in de Ford Focus (Bj 2000 ofzo) van zijn vriendin gaan zitten.
Wat beeldmateriaal...
Wat er nu in zit...
Op deze plaats...
Wat het moet worden...
Natuurlijk met een andere radio.
Nu mijn vraag;
Is het mogelijk?
Hoe moet ik het doen?
Ik weet wel met uit te halen en de kabels te connecteren, maar hoe moet ik die uitsparing opvullen?
Dat zwart plastic aan de onderkant, waar vind je zoiets? Ebay?
Nu foto's van de Blaupunkt radio...
De toebehoren...
En het omhulsel die in de Golf zat heb ik ook nog, maar dat is niet meer te gebruiken zeker?
Ford kenners, ICE-profs en handige harry's, laat maar komen!
Comment