Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• 't Valt misschien een beetje op, der hing reklame op, met paint hebbek het zo deftig mogelijk proberen af wissen..

Echt een koppendraaier, zo'n witte Mondeo

Comment

• Heel knap. zeker met die gecoate velgen.
                      maar spijtig dat het een trend is, hij heeft nochthans genoeg opties.

ken je de persoon? Zou wel eens willen weten wat zoiets zou kosten. (die coating)
                      Last edited by ; 06/09/2008, 10:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                        ken je de persoon? Zou wel eens willen weten wat zoiets zou kosten. (die coating)
                        Neen ik kwam 'm gewoon tegen langs de kant.
                        Er stond reklame op van Ford zelf, MoveBrugge autobedrijf, moest het je kunnen helpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                          Neen ik kwam 'm gewoon tegen langs de kant.
                          Er stond reklame op van Ford zelf, MoveBrugge autobedrijf, moest het je kunnen helpen.
                          Had al eens zitten zoeken en heb ene bedrijf gevonden hier 5minuutjes van die poedercoatings doen. prijs valt heel goed mee.
                          ga vlug naar men topic en geef je oordeel.

Comment

• Omdat er plots zoveel foto's opduiken hier van Mustang's :
                            Hier een paar foto's van mijn Mustang uit 1965 - V8 - 302 ci - 5000 cc - coupe.
                            Nog helemaal origineel.
                            Velgen zijn Torck-Trust en replica's van de originele race-velgen uit 1965 welke gebruikt werden op de Mustang's tijdens de racen toen.
                            Ook onderaan een foto van het pas aangekochte houten race-stuur van toen.

Last edited by ; 06/09/2008, 12:07.

Comment

• *stampt Ford-topic nog eens omhoog*

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• oude fords
                                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

oude fords
                                  écht é

Daarjuist nog een witte sierra cosworth zien rijden

Comment

• Op het internet staan er propere Sierra's voor en appel en ei.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                      maar spijtig dat het een trend is, hij heeft nochthans genoeg opties.
                                      Trend? Dit is een Titanium Blue... Chromen lijstje onder de ruiten, blauwgetinte voorste zijruiten..

Mvg,
                                      =================
                                      2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                                        Trend? Dit is een Titanium Blue... Chromen lijstje onder de ruiten, blauwgetinte voorste zijruiten..

Mvg,
                                        ik had het daarna pas gezien (het chromen lijstje)
                                        het was de gewone dakrailing die me trend deden schrijven. Maar als ik de foto's nog eens beter bekijk, begin ik daar ook aan te twijfelen.

Comment

• Last edited by ; 13/11/2008, 15:58.

Comment

Working...
                                          X