Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Niet helemaal ,Cosworth Technologies is van VAG, maar de naam Cosworth en Cosworth Racing zijn nog van Ford. Daarom dat Audi bvb op zijn RS6 modellen geen Cosworth-badge mag plakken
Niet alleen de naam, Cosworth racing is nog altijd van Ford. Zie maar naar de F1
amai als hij echt zo kan bestelt worden met de TDCi 155pk of met een 2.0 liter 170pk ofzo dan ga ik al snel zagen aan men vaders oren dat hoij dit maar moet pakken als nieuwe wagen.
ik vind het echt schitterend
edit: mss toch wel int zwart ofzo of toch iets donkers
Even uit een ander topic gehaald, deze vind ik dus bijzonder geslaagd behalve de uitlaat die iets beter had mogen ingewerkt worden volgens mij, maar voor de rest vind ik hem prachtig. Oh ja, en liefst ook een ander kleurtje
Ik vind hem toch
Alleen is die voorspoiler inderdaad wat zwaar. Voor de rest veel overeenkomsten met de Duval Xtreme kit van de Fiesta, zeker de uitlaat.
Ik vind hem toch
Alleen is die voorspoiler inderdaad wat zwaar. Voor de rest veel overeenkomsten met de Duval Xtreme kit van de Fiesta, zeker de uitlaat.
das die kleur
als je die in het zwart ziet, valt dat minder op
trouwens, de voorkant is het enige dat meevalt, de zijkant en achterkant vind ik bedenkelijk
amai als hij echt zo kan bestelt worden met de TDCi 155pk of met een 2.0 liter 170pk ofzo dan ga ik al snel zagen aan men vaders oren dat hoij dit maar moet pakken als nieuwe wagen.
Kun je dat blauw van de RS (sorry dat ik er weer over begin ) niet verkrijgbaar hierop?
Kun je dat blauw van de RS (sorry dat ik er weer over begin ) niet verkrijgbaar hierop?
Er klopt iets niet in de zin.. En Imperial Blue is alleen verkrijgbaar op RS en Cosworth modellen.
(Kun je) IS dat blauw van de RS (sorry dat ik er weer over begin ) niet verkrijgbaar hierop?
Er klopt iets niet in de zin.. En Imperial Blue is alleen verkrijgbaar op RS en Cosworth modellen.
ff verbeteren...
Toevallig gezien vandaag, een gewone focus, met de blauwe RS kleur, wel getuned (dichtgemaakt kofferdeksel en RS-spoiler), dus hij zal ook niet via Ford aan die kleur gekomen zijn, wel mooi.
Ford vind ik echt een goed en degelijk merk .
Ben zelf een tevreden fiesta rijder .
Vind het alleen spijtig dat het de laatste tijd zo slecht gaat met het merk ...
Echt leuke foto's hier op het topic
Comment