Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die gele is VET

Comment

• Heeft ook TT steken dacht ik. Allez, ik herken de foto.

Comment

• Hoeveel inch is dat vanachter?

Comment

• Comment

• hm, ziet er te frans uit

Comment

• Vet spul!

Comment

• Comment

• Da's dik
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Met Cosworth blok toen nog...

Staat overigens te koop op kapaza nu met een ander blok in...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Mooie staat!
                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Compomotive TH2's

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Is dit aan te raden als eerste wagen? Ik vind 800 euro verdacht weinig...
                              En hoeveel verbruikt zoiets ongeveer?
                              En de specificaties: dit heeft 96 pk zeker?
                              Last edited by ; 28/02/2009, 20:43.

Comment

• rs200

See www.rs200.com

Comment

• We hebben hier een nieuwe Ford Focus ter vervanging van één van onze Golfjes. Nu had ik al veel gelezen en gehoord dat zo'n Focus leuk rijdt, dus was ik eens benieuwd!

Ik ben met de auto direct richting de typisch West-Vlaamse 'boerenbaantjes' getrokken en wat was mijn verrassing groot! Die auto rijdt immens leuk, wat een verschil met die Golf V! Sturing is zeer direct, wegligging is prima, chassis 'werkt' goed. Ik zou durven zeggen dat die auto voor dat 'rallywerk' beter geschikt is dan onze 1 cabrio!!
                                  Nu, de auto is vrij standaard en redelijk underpowered. Ik heb nog niet gekeken wat voor dieselmotor er in ligt. Maar ik ben er van overtuigd dat mits wat meer power, zo'n Focus een heerlijke auto moet zijn!

Alleen de zithouding stoort me. Ik zit precies op de auto ipv in de auto. Te hoog dus en dat zorgt er voor dat je het gevoel hebt van minder betrokken te worden bij het rijden zelf. Ook jammer dat er geen knop is om de ESP uit te schakelen!

Die auto is dus een echte verrassing voor mij! Straks nog wat gaan rijden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                    Ook jammer dat er geen knop is om de ESP uit te schakelen!
                                    Dit kan je in het menu van de BC doen

Mvg,
                                    =================
                                    2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                      We hebben hier een nieuwe Ford Focus ter vervanging van één van onze Golfjes. Nu had ik al veel gelezen en gehoord dat zo'n Focus leuk rijdt, dus was ik eens benieuwd!

Ik ben met de auto direct richting de typisch West-Vlaamse 'boerenbaantjes' getrokken en wat was mijn verrassing groot! Die auto rijdt immens leuk, wat een verschil met die Golf V! Sturing is zeer direct, wegligging is prima, chassis 'werkt' goed. Ik zou durven zeggen dat die auto voor dat 'rallywerk' beter geschikt is dan onze 1 cabrio!!
                                      Nu, de auto is vrij standaard en redelijk underpowered. Ik heb nog niet gekeken wat voor dieselmotor er in ligt. Maar ik ben er van overtuigd dat mits wat meer power, zo'n Focus een heerlijke auto moet zijn!

Alleen de zithouding stoort me. Ik zit precies op de auto ipv in de auto. Te hoog dus en dat zorgt er voor dat je het gevoel hebt van minder betrokken te worden bij het rijden zelf. Ook jammer dat er geen knop is om de ESP uit te schakelen!

Die auto is dus een echte verrassing voor mij! Straks nog wat gaan rijden!
                                      amai en da van iemand die me ne cooper gereden heeft
                                      2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                      2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                                        Dit kan je in het menu van de BC doen

Mvg,
                                        meer info?? Want, ik heb overal gezocht en niks gevonden.

Comment

Working...
                                        X