Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

WANT²

Comment

• Is dat de normale prijs voor zoiets?

Wel erg knap

Comment

• Ik zou het niet weten. De prijs is er los over maar ik denk dat er wel enorm wat tijd en geld is ingekropen om hem in die staat te krijgen.

Comment

• Vraagje: welke nationaliteit heeft Ford (zoals in Mondeo, Fiesta, Ka,...)?

Ik was ervan overtuigd dat het een Duits merk is met een Amerikaanse zuster, maar die zo goed als losstaan van elkaar (ik zie een Ka niet in USA rondrijden, net zoals zo'n giga pick up hier in EU niets te zoeken heeft). Vrienden waren er echter van overtuigd dat het ganse concern Amerikaans is...

Comment

• Denk dat ze ontwikkeld worden in Duitsland, daarom staan ze ook onder Duitse auto's op dit forum. Der is alleszins een testcentrum in Genk.

Comment

• Volgens dat ik weet zijn de Europese modellen afkomstig van het Duits Ford-Werke GMBH. De aandelen van deze vennootschap zullen dan volledig in Ford's handen zijn. Dat betekent dat het moederbedrijf volledig de lijnen kan uitzetten in het Europese Ford.

Comment

• Op het gelijkvormigheidsattest van mijn auto staat er "Ford Motor Company"

Comment

• De europese Ford modellen worden vrijwel volledig ontworpen in de UK. De productie is verspreid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                    Amaai dat ziet er nog een knap beestje uit! De prijs lijkt me wat aan de hoge kant, alhoewel ik denk dat een echte verzamelaar dit er wel voor over heeft!

SkyFlyer
                    Welkom op FordClub.be! Voor Ford-rijders, door Ford-rijders!

Comment

• Comment

• Heaven
                        Mr Drift

Comment

• Komt dat ne keer tegen...

Comment

• Holy crap, m'n ruitje zou nog nooit zo snel omlaag geweest zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                              Denk dat ze ontwikkeld worden in Duitsland, daarom staan ze ook onder Duitse auto's op dit forum. Der is alleszins een testcentrum in Genk.
                              Ford heeft een produktievestiging in Genk, voor de Mondeo, Galaxy en S-max.
                              Het testcentrum is gelegen in Lommel.
                              2012 Opel Astra ST Ecoflex
                              2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Ford GT's zeker 4gezien dit weekend, pics volgen!
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                  Holy crap, m'n ruitje zou nog nooit zo snel omlaag geweest zijn...
                                  Stel je dat gebulder eens voor

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Eigenlijk is die GT zo knap hé
                                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Meer foto's graag!

Comment

• Hier al 1 foto,Jan

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X