Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb je er toevallig geen 'speciale' (versta me niet verkeerd, het zijn mooie foto's), bijvoorbeeld met mooie omgeving of zo? Die van de achterkant is bijvoorbeeld wel knap, heb je er nog zo?
Ik zou immers graag een foto op high res hebben van een GT, om als poster te laten drukken.
Ja dat heb ik al gedaan, maar het moet echt high res zijn en dan schieten er enkel die over van die rode op circuit. Die trouwens erg knap zijn!
Dus als ik er geen andere vind zal het zo ééntje worden, maar een GT zal er in ieder geval op staan!
Ik ga eerlijk zijn, da's niet meteen wat ik zoek.
Zo iets met wat landschap in, maar als je dat niet hebt moet je niet verder zoeken hoor! Toch bedankt.
Denk dat het zoiets wordt: http://www.newspress.co.uk/DAILY_LIN.../54886avro.jpg
Ja dat heb ik al gedaan, maar het moet echt high res zijn en dan schieten er enkel die over van die rode op circuit. Die trouwens erg knap zijn!
Dus als ik er geen andere vind zal het zo ééntje worden, maar een GT zal er in ieder geval op staan!
Awel ja, zoiets. Merci, had ik nog niet gevonden!
Maar ik vraag me af of dat groot genoeg is om 80x60 af te drukken. Nu, dat zal wel, zo groot.
Deze ga ik misschien op panoramaformaat laten drukken:
Comment