Zijn de 1.8 TDDI met 90 pk stevige motoren? 200.000km's en meer kunnen die gemakkelijk gehaald worden?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FORD Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenZijn de 1.8 TDDI met 90 pk stevige motoren? 200.000km's en meer kunnen die gemakkelijk gehaald worden?
Zou wel voor een 1.8Tdci gaan, rijd véél soepeler nog een 1.8Tddi + betere loopcultuur én een lager verbruik
Heb vroeger zelf een 1.8Tddi gehad, nu al een aantal jaren Tdci.
Comment
-
Ford Puma van een zeer goede vriend van me uit NL.
Puma 1.7i-zetec Bluefin chipped (137pk@1000kg)
16" OZ velgen, verlaagd, xenon, enz.
Heb er zelf al mee gereden en dat is écht Puur autorijden met hoofdletter P
Stuurt superstrak en is écht wel snel ondanks 137pk (laag gewicht doet veel).
Comment
-
Een chauffeur bij ons heeft een Ford Sierra Cosworth (Limited Edition) van 1993 gekocht?? Iemand die mij kan zeggen welke auto dit juist is en waarom hij gelimiteerd is? Ik vind niet direct iets terug..
Dit antwoorde hij toen ik vroeg hoeveel pk: AVEC REGLAGE TURBO A 2BARS DE PRESSION 428CV SINON EN TEMPS NORMAL 380. MAIS MAXI 428.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenEen chauffeur bij ons heeft een Ford Sierra Cosworth (Limited Edition) van 1993 gekocht?? Iemand die mij kan zeggen welke auto dit juist is en waarom hij gelimiteerd is? Ik vind niet direct iets terug..
Dit antwoorde hij toen ik vroeg hoeveel pk: AVEC REGLAGE TURBO A 2BARS DE PRESSION 428CV SINON EN TEMPS NORMAL 380. MAIS MAXI 428.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDit weekend nog eentje gezien, zo vet.
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
Comment
-
Comment