Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag een hele dag op bezoek geweest bij Ford Lommel Proving Grounds. Het was wel tof, maar we hebben te weinig zelf gereden naar mijn goesting.
    Ze zijn daar precies wel goe bezig en het lijkt me een zalige job, vehicle dynamics engineer. Spijtig dat het zo ver is...

Fiesta STkes van de vorige generaties gaan nogal vooruit , zeker in de handen van de juiste persoon. En ge kunt zotte dinges doen met Ford transits.

Comment

• Heeft er iemand een idee van wanneer er een nieuwe Mondeo op de markt komt ?
      Zou dat al 2012 kunnen zijn, of eerder 2013 ?

Ik heb de laatste modellen (en tijdstip van verschijning) niet zo gevolgd, maar in 2012 of 2013 heb ik toch een nieuwe nodig denk ik, vandaar...

Comment

• ik heb de mijne besteld als pré-order in 2007, er is net een FL gekomen. dus zal de FL ook nog een jaar of 3 meegaan denk ik.
        wimoptiek.be op

Comment

• Dus 2014 pas...

Comment

• zalig

BMW X5 45e

Comment

• Dat maakt HELEMAAL niet uit. Zelfs al stond identiek dezelfde auto hier al, als het andere foto's zijn zijn ze meer dan welkom

Leuke auto, vergeet ook geen eigen topic aan te maken.

In other news:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Vraagje voor de S-Max of Galaxy rijders hier.
                Sinds kort heb ik een S-Max 1.8 tdci als firmakrel in ontvangst mogen nemen.
                De wagen is een jaar oud en heb ik overgenomen van iemand die vertrok in het bedrijf.

Volgens de fiche zou deze een brandstoftank hebben van 70 liter.
                Bij de eerst tankbeurt kon ik echter 81 liter tanken (nokvol tot aan het klepje).
                Aangezien de tank wellicht nog enkele liters bevatte voor de tankbeurt, zou de totale
                inhoud zo'n 85 liter moeten zijn.

Is die 70l op de fiche dan verkeerd?
                Ik ben nu wel eens benieuwd naar het verbruik van anders S-Max eigenaars en welke
                afstand er kan afgelegd worden tussen de tankbeurten in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shifty Bekijk Berichten
                  [ATTACH]81978[/ATTACH]

[ATTACH]81979[/ATTACH]

[ATTACH]81980[/ATTACH]

[ATTACH]81981[/ATTACH]

Mijn nieuwe aanwinst, mijn excuses als dit model er al ergens opstaat
                  Wagen gezien in het topic van de meeting in Hasselt , prachtig ding , stel dat eens voor in een topic

En nog van deze kanten ook, toch nog niet gespot naar ik weet, maar vanaf nu lig ik op de loer

Op het Zelemse Oldtimertreffen stonden er drie rode op een root, echt knappe ketels!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                    Wagen gezien in het topic van de meeting in Hasselt , prachtig ding , stel dat eens voor in een topic

En nog van deze kanten ook, toch nog niet gespot naar ik weet, maar vanaf nu lig ik op de loer

Op het Zelemse Oldtimertreffen stonden er drie rode op een root, echt knappe ketels!
                    Ja naar het schijnt, spijtig dat ik niet ben geweest kunnen altijd eens afspreken tessenderloo is niet zo ver af, moet je hem niet gaan zoeken

Comment

• Focus GT

Heeft er iemand misschien over deze versie iet of wat meer info, ik sta op het punt er 1 te kopen 2de hands, bouwjaar 2006, Ik weet dat ze in beperkte oplage gemaakt zijn. Dat de ze de Fiesta en de Focus beide in het wit met blauwe striping hebben uitgebracht, maar dat is het dan ook, Hoeveel hebben ze er hier van gemaakt?
                      Alvast bedankt.

Comment

• 125 pk uit een 1000cc-benzine...

Waar eindigt dit ? Morgen 100pk uit een 250cc ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                          125 pk uit een 1000cc-benzine...

Waar eindigt dit ? Morgen 100pk uit een 250cc ?
                          kijk naar de motowereld:
                          mijn R1 bijvoorbeeld = 1000 cc => 189 PK

de motoren van MotoGP draaien allemaal rond de +- 225 PK
                          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                            kijk naar de motowereld:

en dat is dan nog atmosferisch

Comment

• hoeveel km gaat een blok van een r1 eigenlijk mee? geen 200 000 veronderstel ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                kijk naar de motowereld:

Domme vraag misschien, ik ben geen technicus... :
                                waarom stoppen ze die blokjes dan niet in onze auto's ???

Comment

• Omdat een auto vele malen meer weegt dan een moto dus de belasting is veel te groot voor zo'n motoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    hoeveel km gaat een blok van een r1 eigenlijk mee? geen 200 000 veronderstel ik?
                                    geen enkel idee... ik doe +- 2500km/ jaar ==> binnen 80 jaar kan ik u antwoord geven

deze man heeft al 100.000 mijl op zijn teller gereden
                                    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Ik wist niet dat deze zo snel was...

http://www.youtube.com/watch?v=1u4Pf...eature=related

Die gele zou ik ook wel zien zitten. Wordt zoiets in België geïmporteerd. Ik geloof niet dat ik die Boss 302 ooit al ergens gezien heb.

Comment

• + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                        X