Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FORD Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichteneigenlijk ben ik gewoon anti-alles, maar in dit topic wil ik me wel beperken tot Frod, hoewel ik zelf met zo'n onding rijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenEigelijk, als we eerlijk zijn, ...we hebben toch al veel plezier gehad met onze krellen hé. Elke keer lachen
Frod = gigantische briel. maar 'k amuseer me rot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa, die heb ik al. Maar heb geen draadloos hier op kot.
In hasselt kunt ge gratis surfen vanop de Grote markt misschien in den antwaarp ook, dus ga naar de markt, ga e café binnen met de laptop onder u arm en loop recht naar de wc's. Klaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenecht hé, de mijne piept elke dag een beetje harder, nu 't wat kouder wordt. en de ruit in m'n deur gaat enkel omhoog als ik ze een beetje help.
Frod = gigantische briel. maar 'k amuseer me rot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenHeb jij nu eigelijk ooit al die multiriem vervangen?
nee, 'k wacht tot ik m'n distributie-prullen heb. normaal vandaag, maar 'k heb de schuinparkeerder afgebeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenwat een gezeik.Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWat een gezeik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenhow how vriendschap, inbinden hé!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWat een gezeik.
Ga nog wat op audi's geilen, gast!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenGa nog wat op audi's geilen, gast!
Alfa loverke.
Sorry Frankie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenBakkes trut.
Alfa loverke.
Sorry Frankie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenHeu? Laatste post in dit topic?
Hij kan er ook niet aan doen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichteneigenlijk ben ik gewoon anti-alles, maar in dit topic wil ik me wel beperken tot Frod, hoewel ik zelf met zo'n onding rijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenfrankie zo modieus als't maar zijn kan is pro alles
Comment
Comment