Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FORD Lovers
Collapse
X
-
but i'm a lady!
just bead it
http://www.youtube.com/watch?v=ffgF15YzZgM
Wrakdraaien 101
http://www.youtube.com/watch?v=TNlZ9...eature=channel
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vogue Bekijk BerichtenDat nooit ik bedoelde dat de Ford probe (mijn ford) de eer van de ford hoog houdt. Dus als ge daar in meerijdt dan krijgt ford toch weer wat pluspuntjes...
ik persoonlijk heb eigenlijk nog nooit in een andere Ford gezeten. Het kan natuurlijk zijn dat mijn Ford de enige goeie is
mijn Ford bagger...je begeeft je op dun ijs beste quadrifoglio
En ik geloof graag genoeg dat uw probe een geweldig fijne auto is om mee te rijden, ford staat al jaren erom bekend van goede onderstellen te maken. En de probe is dan ook nog eens een auto die nooit veel verkocht is geweest, van zo een auto's hou ik dus (genre lancia thesis, alfa 166,...)
Er zijn verschillende (vooral oudere) fords die mij wel iets zeggen, maar
ik weet gewoon dat als ik hier thuis met een ford aankom pa zich gaat zieklachen. Hij is niet anti-ford ofzo (ondanks de problemen met onze scorpio: roesten dat het geen naam heeft, kraken en piepen, dashboard dat scheurde), gewoon een haat-liefdeverhouding (met redelijk weinig liefde soms)
De nieuwe ford mondeo vinden ik en papa een prachtige wagen, maar we zouden hem nooit kopen. Waarom? Simpel, wij hebben geen zin om de volle pot te betalen voor een wagen, terwijl half Limburg (overdrijven mag hè) hier 21% korting krijgt.
Comment
-
Nog een ford waar ik gek van ben, de sierra. Een leidster van de klj heeft zo eentje, een witte 2.3Diesel. Nickname: tractor
Totaal niet vooruit te branden, hij maakt verschrikkelijk veel lawaai (pa en ma worden wakker als die mij 's avonds thuisbrengt) en ge kunt tijdens het rijden de zijruiten niet afdoen want dan begint er iets fameus te stinken.
En toch verkies ik die kar boven de andere klj-auto's (nieuwe clio, nieuwe fiesta, bmw E36,...)
interieur van "de tractor", na 17 jaar ziet die er echt nog nieuw uit
eigelijk een schandalig lelijke auto dus, maar toch
En nu binnenkort gaat deze geslacht worden() en alle goede stukken op hun andere sierra gezet worden() (hij heeft laatst even een brandje gehad aan de motor, net op tijd gedoofd gekregen)Last edited by quadrifoglio; 25/11/2007, 18:17.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenMaar goed dat het dan nu vriest
En ik geloof graag genoeg dat uw probe een geweldig fijne auto is om mee te rijden, ford staat al jaren erom bekend van goede onderstellen te maken. En de probe is dan ook nog eens een auto die nooit veel verkocht is geweest, van zo een auto's hou ik dus (genre lancia thesis, alfa 166,...)
Er zijn verschillende (vooral oudere) fords die mij wel iets zeggen, maar
ik weet gewoon dat als ik hier thuis met een ford aankom pa zich gaat zieklachen. Hij is niet anti-ford ofzo (ondanks de problemen met onze scorpio: roesten dat het geen naam heeft, kraken en piepen, dashboard dat scheurde), gewoon een haat-liefdeverhouding (met redelijk weinig liefde soms)
De nieuwe ford mondeo vinden ik en papa een prachtige wagen, maar we zouden hem nooit kopen. Waarom? Simpel, wij hebben geen zin om de volle pot te betalen voor een wagen, terwijl half Limburg (overdrijven mag hè) hier 21% korting krijgt.
de Ford probe is niet zoveel verkocht inderdaad. Hij was eigenlijk de amerikaanse tegenhanger van de MX 6 en de opel calibra (ge ziet da zelfs die lijken allemaal op elkaar) en was een antwoord op de stijgende vraag naar sportieve coupé's. Maar tegen dat ze goed en wel verkocht werden in europa was de 'hype over' .denk dat ze ook maar een jaar of 4 gemaakt zijn. denk van 93 tot 97 ergens .
mah wa is da toch met Ford en roest? de enige die meer roest is de opel kadet die na een paar jaar gewoon desintergreerd . Roesten moderne fords ook nog zo neig? nee toch da zou toch niet mogen . De mijne zover ik weet eigenlijk niet.but i'm a lady!
just bead it
Wrakdraaien 101
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vogue Bekijk Berichtenhahha 21% ja nee dan zouk het ook niet doen .tenzij dat je natuurlijk 25% korting krijgt.
de Ford probe is niet zoveel verkocht inderdaad. Hij was eigenlijk de amerikaanse tegenhanger van de MX 6 en de opel calibra (ge ziet da zelfs die lijken allemaal op elkaar) en was een antwoord op de stijgende vraag naar sportieve coupé's. Maar tegen dat ze goed en wel verkocht werden in europa was de 'hype over' .denk dat ze ook maar een jaar of 4 gemaakt zijn. denk van 93 tot 97 ergens .
mah wa is da toch met Ford en roest? de enige die meer roest is de opel kadet die na een paar jaar gewoon desintergreerd . Roesten moderne fords ook nog zo neig? nee toch da zou toch niet mogen . De mijne zover ik weet eigenlijk niet.
Calibra, nog zo een zalige 90's coupé (als hij standaard staat toch)
En eigenlijk is de cougar een waardige opvolger van de probe, ook nauwelijks verkocht
Kadetts roesten? Opa heeft vroeger een nieuwe kadett C gekocht, na 4 jaar was de bodem al doorgeroest. Beat that. Maar een moderne auto roest normaal niet meer, of toch niet meer zo fel als vroeger. Hoewel de merc E-klasses van de vorige generatie last blijken te hebben van roest aan de binnenkant van voorruitstijlen ofzoiets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenja die 21% is voor werknemers van Ford, die moeten zogezegd geen BTW betalen.
En eigenlijk is de cougar een waardige opvolger van de probe, ook nauwelijks verkocht
Kadetts roesten? Opa heeft vroeger een nieuwe kadett C gekocht, na 4 jaar was de bodem al doorgeroest. Beat that. Maar een moderne auto roest normaal niet meer, of toch niet meer zo fel als vroeger. Hoewel de merc E-klasses van de vorige generatie last blijken te hebben van roest aan de binnenkant van voorruitstijlen ofzoiets
ople calibra uitgebouwd ...ieuw (heb je al eens gezien wat ze doen met mijn probe? tuners )
als de dag komt dat ik den Probe moet opgeven. Dan zal ik ies nadenken over de cougar maar ja klaplampkes :love: ik ben zo pro klaplampkes en ja da heeft de cougar nie maar de couger ...mja die heeft toch wel echt zo zijn charme...but i'm a lady!
just bead it
Wrakdraaien 101
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenja die 21% is voor werknemers van Ford, die moeten zogezegd geen BTW betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenvorige generatie focus niet vergeten!!!but i'm a lady!
just bead it
Wrakdraaien 101
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vogue Bekijk Berichtenwas da ook zo erg dan? waaraan ligt dat eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vogue Bekijk Berichten4 jaar? OMG ! aj aj aj een mercedes die hoort niet te roesten... de ironie
ople calibra uitgebouwd ...ieuw (heb je al eens gezien wat ze doen met mijn probe? tuners )
toch liever standaard...
Comment
-
ford gt90 concept car 1995
Neem 2 V8's, kap van elke motor 2 cilinders af en las dan de 2 motoren aaneen. 6 liter v12 en installeer 4 turbo's (klinkt nogal veyron-achtig)
Dat zou dan goed moeten zijn voor 900pk en een top van 235mph
koetswerk van fiberglas en carbon op een chassis van versterkt aluminium.
En omdat de uitlaten ongelooflijk heet zouden worden, hebben ze keramische tegels errond gemonteerd net als bij space-shuttles
Hij was trouwens ook uitgerust met een anti-dode-hoeksysteem, door infrarood-stralen en een lichtje in de achteruitkijkspiegel (volvo heeft nu ook zo een systeem uitgebracht geloof ik)
let ook op de spoiler en de manier waarop die dichtklapt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenHoewel de merc E-klasses van de vorige generatie last blijken te hebben van roest aan de binnenkant van voorruitstijlen ofzoiets
échte mercedessen roesten.
Niet de voorruitstijlen, maar onder de deurrubbers, en aan de kofferklep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtencool ! al die logo's op die opgeplakte spoiler
Toch nog netjes voor een + 20 jaar ontwerp
Comment
Comment