Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk Berichten
    Erg hé

Om je te troosten: een Sierra Cosworth!!

How it looks now
    WTF.. Dat krijgt ge dus als auto's meer waard zijn in onderdelen dan in hun geheel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoriS1 Bekijk Berichten
      WTF.. Dat krijgt ge dus als auto's meer waard zijn in onderdelen dan in hun geheel
      Kas van die Sierra was niet meer goed en ze hebben de hele zooi overgebouwd in een FoCos als ik me niet vergis

Comment

• Net nog eens met een Ford gereden

Was te lang geleden
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Mijn nieuwste koop!! Zeker niet de knapste vant forum, maar ik ben er blij mee!

Een Ford Fiësta uit '90 met net geen 50k kilometers (al geloof ik daar niet alles van )
          Deze zal niet worden ingeschreven...

Comment

• Ik zal wel nog proberen hem iets meer rood te krijgen dan dat het nu het geval is

Comment

• Die is 't klokje al minstens een keertje rond
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Zal niet worden ingeschreven? Is 't voor weidecrossen misschien?
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• jep, zoiets.

Al hebben we ook een stuk 'verhard', dus niet altijd int gras.

Comment

• Ragggeuuuh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      Ragggeuuuh
                      Uiteraard!

Comment

• soms niet al te makkelijk zonder servo... maar das eigenlijk nog wel cool...

En vier versnellingen, dat vind je nu ook niet meer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                            soms niet al te makkelijk zonder servo... maar das eigenlijk nog wel cool...

Dat went sneller dan je denkt.

Comment

• 4 vitessen zijn VET.

Comment

• Een Sierra van '86 met slechts 65k kms

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                  Een Sierra van '86 met slechts 65k kms

http://www.2dehands.be/ford-sierra-1...=auto&start=40
                                  Dan is de enige vraag nog "hoe vaak is de teller al rondgeweest?"
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                    Dan is de enige vraag nog "hoe vaak is de teller al rondgeweest?"
                                    Aan de foto's te zien nog niet veel. Aan de lamswollen zetelbeschermers te zien, hoogstwaarschijnlijk een auto die enkel rond de kerk gereden heeft.

Comment

• Volgens de papieren zou de Fieste een 1.0i moeten zijn, van '90.

Maar volgens autoweek.nl bestond er toen enkel een 1.1i...

welke zou het nu zijn?

Comment

• Er was toen zeker en vast een duizendje. Mijn broer had dit als eerste auto. Als dit een duizendje is zijn er wel andere bumpers geplaatst achteraf want die waren enkel met zwarte kunststoffen exemplaren te krijgen.

Comment

• Kweet niet of de bumpers nageplaatst zijn...

En eigenlijk maakt het niet zoo veel uit, maar kwou het wel eens weten...

Comment

Working...
                                          X