Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
We knew the double-winged turbocharged Ford Sierra as the Merkur XR4ti on these shores, and the TV ads for the car weren't all that interesting. But this Spanish-language ad really shows how mean the car really was. It growls! Slinky babes can't resist a man in an XR4- this ad is the proof!
gisteren stond ik achter een FL C-max. Wist zelfs niet dat die al een FL meegemaakt hebben. maar die achterlichten zijn heel knap nu. die streep ledjes maakt het geheel heel sjiek in mijn ogen.
was er ééntje in dezelfde kleur als deze.
Ze zouden schijnbaar nooit in 't rood verkocht zijn? Voor de promotie hadden ze wel een stel rode wagens maar deze werden bij verkoop wit gemaakt.. Zo heb ik me toch laten vertellen door iemand die zo een voormalig rood exemplaar bezat
Heb toen ook nekeer in die RS mogen zitten (jammer genoeg zonder sleutels ) en ik denk dat we 't dashbord ook kunnen betalen want dat leek sterk op dat van 'n fiesta!
Zo 'n ding is trouwens ook 'n echt kruipkot! Als ik m'n voet niet helemaal rechts op de gaspedaal zette had ik de rem mee, zo dicht stonden die pedalen opeen!
Comment