Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Papieren zijn wel duizend keer betrouwbaarder dan 'autoweek'

Dus het zal inderdaad wel een 1.0'etje zijn.

Comment

• jah, kgeloof ook wel eerder te papieren, maar hoeveel pk enzo heeft de 1.0 dan?

Comment

• 45 geloof ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
          45 geloof ik

Klopt

Comment

• Merci

En waarschijnlijk zo'n 70 nm?

Comment

• We knew the double-winged turbocharged Ford Sierra as the Merkur XR4ti on these shores, and the TV ads for the car weren't all that interesting. But this Spanish-language ad really shows how mean the car really was. It growls! Slinky babes can't resist a man in an XR4- this ad is the proof!

Comment

• Ford in the 80's

Comment

• DE Ford die ik liefst zou bezitten. Ze staan zo mooi op een rij.

Comment

• De Ford waar ik het meeste schrik van zou hebben om mee te rijden

Comment

• Comment

• Comment

De Ford waar ik het meeste schrik van zou hebben om mee te rijden
                          Dat ook,maar ik blijf die auto fantastisch vinden.Voor mij een witte

Comment

• Een rode voor mij aub!
                            Merci!!

Comment

• Zeker wit

Die combinatie met dat rode stuur en die rode kuipjes
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                Zeker wit

Die combinatie met dat rode stuur en die rode kuipjes
                                Jammer genoeg maar 2 betaalbare dingen aan die auto: de achterlichten en het logo

Comment

• en de deuren

Comment

• En de voorruit van een Sierra
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

en de deuren
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                      En de voorruit van een Sierra
                                      Dat kan ik al niet meer betalen!

Er is ergens een firma die replica's maakt, maar ben de naam vergeten.
                                      Was zelfs nog "ok" qua prijs.

Comment

• gisteren stond ik achter een FL C-max. Wist zelfs niet dat die al een FL meegemaakt hebben. maar die achterlichten zijn heel knap nu. die streep ledjes maakt het geheel heel sjiek in mijn ogen.
                                        was er ééntje in dezelfde kleur als deze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk Berichten
                                          Een rode voor mij aub!
                                          Merci!!
                                          Ze zouden schijnbaar nooit in 't rood verkocht zijn? Voor de promotie hadden ze wel een stel rode wagens maar deze werden bij verkoop wit gemaakt.. Zo heb ik me toch laten vertellen door iemand die zo een voormalig rood exemplaar bezat

Heb toen ook nekeer in die RS mogen zitten (jammer genoeg zonder sleutels ) en ik denk dat we 't dashbord ook kunnen betalen want dat leek sterk op dat van 'n fiesta!

Zo 'n ding is trouwens ook 'n echt kruipkot! Als ik m'n voet niet helemaal rechts op de gaspedaal zette had ik de rem mee, zo dicht stonden die pedalen opeen!

Comment

Working...
                                          X