Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
    gisteren stond ik achter een FL C-max. Wist zelfs niet dat die al een FL meegemaakt hebben. maar die achterlichten zijn heel knap nu. die streep ledjes maakt het geheel heel sjiek in mijn ogen.
    was er ééntje in dezelfde kleur als deze.

Inderdaad, das knap met die ledjes, heb vorige week achter zo eene gereden.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoriS1 Bekijk Berichten
      Ze zouden schijnbaar nooit in 't rood verkocht zijn?
      Op rs200.org staan er toch een paar die beweren dat ze een origineel ongerestaureerd rood exemplaar hebben?

Niet dat ik er wakker moet van liggen want verder dan een 1/18 zal ik nooit geraken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
        Dat ook,maar ik blijf die auto fantastisch vinden.Voor mij een witte

Mag dat op de openbare weg??
        Of is dat puur om mee op circuit te rijden??
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• De reden waarom er zoveel karretjes staan is omdat dat een homologatiemodel is voor het rallyvoertuig.

(denk ik toch...)

m.a.w. die MOETEN op de baan mogen.

Comment

• homologatiemodellen zijn zalig...

die karrne geraakten nooit verkocht en er hing altijd wle een superverhaal aan vast!!

lancia stratossen gaven ze aan goedverkopende dealer...alleen had lancia geen goedverkopende dealers.

mitsubischi koopt hun dakarkarren allemaal zelf op

en dan was er nog een constructeur waar er een schip magischerwijze zonk met net toevallig 5000 homologatiedingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoriS1 Bekijk Berichten
              Ze zouden schijnbaar nooit in 't rood verkocht zijn? Voor de promotie hadden ze wel een stel rode wagens maar deze werden bij verkoop wit gemaakt.. Zo heb ik me toch laten vertellen door iemand die zo een voormalig rood exemplaar bezat

Olivier van Crack meubels (sponsor van Pol Lietaer) in Ieper had of heeft een rode,ik heb er ergens foto´s van.
              Ik zal die eens opzoeken.

Heb toen ook nekeer in die RS mogen zitten (jammer genoeg zonder sleutels ) en ik denk dat we 't dashbord ook kunnen betalen want dat leek sterk op dat van 'n fiesta
              Voorruit,dash en achterlichten allemaal v/d Sierra.

Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk Berichten
              Op rs200.org staan er toch een paar die beweren dat ze een origineel ongerestaureerd rood exemplaar hebben?

Niet dat ik er wakker moet van liggen want verder dan een 1/18 zal ik nooit geraken
              Zie hierboven.

Jammergenoeg wel,die replicas kosten ongeveerr 1miljoen belgische franskes toen.Je moest wel nog voor een donor Sierra zorgen.

De KARA 200 zo hete dat ding.Ik heb die ooit op Brands Hatch zien staan.
              Ik denk dat ik er ook nog ergens een brochure over heb.
              Ooit achter geschreven naar die firma.Ik denk dat ze intussen niet meer bestaat,maar ik dat die kits nog verkocht worden door een firma die alles heeft overgenomen.

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              De reden waarom er zoveel karretjes staan is omdat dat een homologatiemodel is voor het rallyvoertuig.

(denk ik toch...)

m.a.w. die MOETEN op de baan mogen.
              Inderdaad,van elke GrB rallywagen moesten er minstens 200 exemplaren zijn,vandaar RS200.

Hier de 200 MG Metro 6R4´s ook al witte.Elke 20 jaar komt de mode terug hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                Op circuit?

Op onverharde boerenbaantjes zeker.

Comment

• De RS200 is in competitie eigenlijk wat geflopt
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Slechts eentje heeft, naar ik kan vinden, op circuit gereden, in de ustated nites IMSA.

Maar die is ook technisch sterk aangepast, de dubbele veren per wiel zijn bijvoorbeeld al niet meer van toepassing hier:

Last edited by Lotuzzz; 05/01/2008, 12:52.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                            De RS200 is in competitie eigenlijk wat geflopt
                            Wel veel overwinningen in de rallycross later.

Jan Artur Iverssen(Glomma Papp) en Martin Schancke

Hier de foto´s van die rode van CRACK.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten

Die TD Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                Die TD Turbo

Ik wist dat daar mogelijk reactie op ging komenKijk naar die Ford!!!!

Comment

• ?

welke ford?

Comment

• Kom jong, bol het af

Comment

• Naar waar?

Comment

• Dat rood is trouwens veel geiler dan dat wit.

Doet de vormen van zo'n auto veel mooier uitkomen imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk Berichten

Mja, ik weet ook niet hoe 't allemaal zit.. En waarschijnlijk weet niemand dat, de manier waarop die auto's verkocht zijn.. Quasi openbare verkoop! Iemand hier verderop had er toen 2 (!) gekocht en eentje daarvan was onmiddelijk daarna al terug verkocht voor een fikse meerprijs

Ik lig er trouwens om exact dezelfde reden niet van wakker

Comment

Working...
                                          X