is dit te krijgen in België?????
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FORD Lovers
Collapse
X
-
Een typische Amerikaanse johnnykar. Nee, niet mijn ding. Liever een goeie ouwe Ford F150 pick up, als het toch iets in deze klasse moet zijn. Met de motor van de Viper erin, geeft dat ding wel. Ik heb er eens leuke beelden van gezien.
BTW, deze van hierboven, is dat toevallig een nieuwe F150?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Dat heet een Dodge RAM SRT-10
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomskiis dit te krijgen in België?????
Is zeker te krijgen in België ja Zij het enkel via "zij-import" maar er zijn Fordgarages die zulke bakken zelf invoeren (oa een grote dealer in het Antwerpse als ik me niet vergis)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_DudeIs zeker te krijgen in België ja Zij het enkel via "zij-import" maar er zijn Fordgarages die zulke bakken zelf invoeren (oa een grote dealer in het Antwerpse als ik me niet vergis)
www.adcars.be west vlaanderen"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Kan iemand mij soms vertellen,welke type van Ford dit zou zijn ?
1
2 Is een filmpje, maar het type weet ik ook niet.
mucha gracias
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PunkKan iemand mij soms vertellen,welke type van Ford dit zou zijn ?
1
2 Is een filmpje, maar het type weet ik ook niet.
http://www.uudzuu.nl/temp/betere_rijden_videoclip.wmv
mucha gracias
Die foto dat is natuurlijk een nieuwe Focus II
Dat filmpje... Dat is een Ford Fiesta Xr2i, ligt een 1.8 van 130pk onder de kap. Dat gaat best wel goed vooruit hoor Maar het kan ook zijn dat dit de Xr2i Turbo is (zijn héél zeldzaam en nog wat sneller dan de gewone Xr2i)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_DudeDie foto dat is natuurlijk een nieuwe Focus II
Dat filmpje... Dat is een Ford Fiesta Xr2i, ligt een 1.8 van 130pk onder de kap. Dat gaat best wel goed vooruit hoor Maar het kan ook zijn dat dit de Xr2i Turbo is (zijn héél zeldzaam en nog wat sneller dan de gewone Xr2i)
Comment
-
als je een focus koopt, dan niet in deze kleur"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastofvoor de echte ford-lovers hier, wanneer komt de nieuwe Galaxy, zal hij een andere naam krijgen, zijn er al fotos, ...?
-> http://www.fordgalaxy.org.uk/ford/in...showtopic=5120
veel plezier__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment