Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De kit is weeral smaak, voor iedereen is dit anders, ik vind ze niet slecht.
    Tja .... de onderste ...... is een echte Schelby ..... prijsje van ................. 80.000 €.

Comment

• Als je hem daarvoor hebt... Maar eerlijk: ik hang liever daar m'n geld aan dan aan een nieuwe kar. En hij stijgt ook nog eens in waarde.

Comment

• Even een vraagje ivm de automaat die geleverd wordt in de Mondeo.

Momenteel wordt deze nog gekoppeld aan de "oude" Ford 2.0l motor met 130 pk. Zal deze in de (nabije) toekomst niet vervangen worden door de nieuwe 2.0l PSA diesel met 140 pk? En zal dat dan gepaard gaan met een nieuwe automatische versnellingsbak?

Iemand die me hiermee kan helpen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage Bekijk Berichten
          Even een vraagje ivm de automaat die geleverd wordt in de Mondeo.

Momenteel wordt deze nog gekoppeld aan de "oude" Ford 2.0l motor met 130 pk. Zal deze in de (nabije) toekomst niet vervangen worden door de nieuwe 2.0l PSA diesel met 140 pk? En zal dat dan gepaard gaan met een nieuwe automatische versnellingsbak?

Iemand die me hiermee kan helpen?
          Mijn pa zei mij vorige keer dat alle mondeo's met automaat die naar nederland en duitslang gaan gekoppeld zijn aan de 2.0 TDCI met 140pk... Snap eigenlijk dan ook niet waarom hier in België nog de 130pk geleverd wordt.
          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
            Mijn pa zei mij vorige keer dat alle mondeo's met automaat die naar nederland en duitslang gaan gekoppeld zijn aan de 2.0 TDCI met 140pk... Snap eigenlijk dan ook niet waarom hier in België nog de 130pk geleverd wordt.
            Daar kan ik precies toch niets van terugvinden op de Nederlandse site... daar wordt nog steeds de 130 pk versie vermeld.

Comment

Daar kan ik precies toch niets van terugvinden op de Nederlandse site... daar wordt nog steeds de 130 pk versie vermeld.
              Ja snap het ook niet goed maar hij zei dat. Zal zich misschien wel vergissen Mijn dealer zei mij, toen ik mijn Focus ging halen, wel dat binnenkort de 136pk variant van de diesel hier gaat uitkomen. Om de BIV wat te drukken.
              http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• buurman die m'n karavan heeft gekregen

Comment

Klopt niet... De 130pk TDCi met automaat is wel degelijk een gedowntunede versie van de 140pk TDCi PSA motor... Deze vraag werd op FordClub.be ook gesteld.. Heb toen eens een pic gepost van het fabriekslabel van zo'n 130pk automaat.. Daar staat duidelijk PSA op vermeld.

Edit: heb de foto ff opgesnord

Mvg,
                  Last edited by The_ReBeL; 15/07/2008, 11:48.
                  =================
                  2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
                    Mijn dealer zei mij, toen ik mijn Focus ging halen, wel dat binnenkort de 136pk variant van de diesel hier gaat uitkomen. Om de BIV wat te drukken.
                    Ha zo...? Nogal dom dat ze daar nu pas mee afkomen...
                    Dan betaal je evenveel BIV voor de 1.8 als voor de 2.0...

Mvg,
                    =================
                    2016 Skoda Octavia RS

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Rijden hier in België of andere landen in de buurt ook Ford vrachtwagens?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                            Rijden hier in België of andere landen in de buurt ook Ford vrachtwagens?

Vroeger wel, nu al jaren niet meer

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                        X