Oorspronkelijk geplaatst door Larson
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FORD Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BekéEen maat van mij heeft een focus 1.6 Tdci (ook met zo een ms design kit). Nu als die schakelt, blijft de wijzer van die toerenteller zo efkes hangen, en dan schiet die ineens keihard naar beneden. Kvond dat in feite nogal raar, is da wel normaal?
Wat zeggen ze d'ervan in de garage?
Comment
-
WOW!
Eigenlijk vind ik de Galaxy nog een der mooiste monovolumes van het moment, dit kan natuurlijk zijn omdat ik hem dagelijks zie!Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofWOW!
Eigenlijk vind ik de Galaxy nog een der mooiste monovolumes van het moment, dit kan natuurlijk zijn omdat ik hem dagelijks zie!
Maar die velgen meken die van op de foto echt wel af (en ook de verlaging natuurlijk).__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NikskeMijn vorige was juist dezelfde, alleen met standaardwielen. Vond ik zelf ook de mooiste. Nu is het een donkergroene met wat extra chroom, en dat is nogal braaf (niks mis op zich).
Maar die velgen meken die van op de foto echt wel af (en ook de verlaging natuurlijk).
Comment
-
Trendvelgen? Heb jij dan die mooie met die vlakke spaken?
Honour Green ook?
Piccies?
De mijne staat in mijn onderschrift...
... en heb de stalen wielen. Voor de goedkoop he Na 4 of 5 jaar moet die toch buiten en ik heb liever comfortitems, ook al geniet ik van mooie velgen.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Het zijn de 7-spaaks velgen. Maar die van u is blijkbaar een facelift model, wij hebben er een van voor de facelift. Het groen dat we hebben is dan ook niet meer verkrijgbaar precies. Fotos heb ik niet wegens gebrek aan een digitale camera.
Dit is de kleur:
En dit zijn de velgen:
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Vandaag een andere IC geinstalleerd op ne kameraad zenne RS turbo.
En zijn versleten actuator vervangen.
En dan natuurlijk eens een ritje gaan maken .
Reden op 1,2 bar met pieken van 1,5.
Nu nog zijn nieuwe kop erop en dan terug afstellen
en ma gaan met die banaanDer Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.
Comment
-
Hoi mannen,ik ben op zoek naar een Ford 15M rs coupé bouwjaar ongeveer 1970,ik weet dat het heel moeilijk zal zijn om deze wagen nog op de kop te kunnen tikken,maar ik wil het langs deze weg toch even proberen.
Er zouden maar 500 stuks van gemaakt zijn,indien iemand mij hiermee kan verder helpen,graag,en indien mogelijk met foto's,alvast bedankt.
Erwin.
Comment
-
Ford is gestart met de bouw van de V8 diesel:
DAGENHAM, Essex, 7 April, 2006 – The launch of a new premium V8 diesel engine at Ford's Dagenham Diesel Centre has further strengthened the site's role as the company's global centre for diesel engineering and manufacturing.
Dagenham Diesel Centre specialists have exclusively engineered and produced this new top of the range engine for Ford Motor Company. It is a state-of-the-art twin-turbo 3.6-litre V8 power unit and the first came off the line today. Vehicle applications for the new engine will be announced later this year together with further technical details.
More than £12.2 million has been invested in the development and manufacture of the V8, bringing the total spent at Dagenham to £644.2 million since it became Ford's diesel centre of excellence.
Phil Lake, Ford's chief diesel engineer, said: "This new V8 engine underlines Ford Motor Company's commitment to engineering and manufacturing in the UK. It is a credit to Dagenham where employees have embraced their role as diesel specialists – engineering and producing advanced quality engines."
The V8 will be built on the same production line which has turned out 110,000 examples of Dagenham Diesel Centre's highly acclaimed 2.7-litre V6 engines for Jaguar, Land Rover and PSA Peugeot Citroën. Both V6 and V8 engine blocks are loaded onto cradles prior to assembly, which enable operators and the line itself to switch between the different units seamlessly.
Dagenham Diesel Centre is one of the most advanced manufacturing sites in the country. It features an ultra modern assembly hall where air is filtered to minimise dust particles that could interfere with the quality of the high tech diesel engines. A clean production environment is required for the high pressure common rail fuel and turbo charging systems featured on the latest advanced diesel engines.
The new V8 boasts a power output of over 270PS and develops up to 640Nm of torque. Dagenham Diesel Centre is gearing up to production volumes of up to 25,000 units a year. The cylinder heads for the V8 will be machined in Dagenham's adjacent original engine plant, where V6 machining already takes place. Both engines are made from lightweight compacted graphite iron, offering strength, durability and quietness.
Ford's Dagenham Diesel Centre was opened by the Prime Minister in 2003 and a total of 2,350 engineers and production operators are employed at Dagenham where 700,000 engines will be produced this year. Further new business for Dagenham assembling 1.4 and 1.6 diesel engines will take the site beyond a million units annual output from early next year.
Dagenham is the source for half of Ford Motor Company's diesel engine requirements globally. Around one in four engines in Ford Motor Company vehicles worldwide were built in Britain – assembled either at Dagenham or Bridgend engine plant, in Wales.
bron:http://media.ford.com/article_displa...ticle_id=23056
Comment
Comment