Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Rood is mooi, donkerblauw nog beter, maar liever eentje in Tungsten Silver.

Comment

• Met zoiets zie ik me ook nog wel rondrijden

Comment

• Even de nieuwe wagen van de buren voorstellen: S max 2.0 diesel
          Echt die wagen heeft iets speciaals, groot en toch sportief, voor mij is het de mooiste volume wagen ooit. Vroeger reden ze met Galaxy maar aangezien deze bijna versleten was hebben ze zich een S max aangeschaft. De eigenaar van de wagen is totaal geen autofreak, voor hem is het allemaal goed, hij heeft hem gewoon genomen zoals hij in de garage stond. De wagen heeft wel een heleboel opties zoals het sportpakket, het glazen dak,...
          Ziehier de foto's. Schitterende afwerking!

Last edited by TimKaa; 28/07/2006, 17:37.

Comment

• Prachtige velgen, bandenbreedte 235/45

Last edited by TimKaa; 28/07/2006, 17:29.

Comment

• Interieur

Comment

• Comment

• mooi mooi moooooi! alleen de buitenkleur, daarvoor zou ik hem laten staan hebben, hoewel het met al zijn extra's nog best wel meevalt.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
                    mooi mooi moooooi! alleen de buitenkleur, daarvoor zou ik hem laten staan hebben, hoewel het met al zijn extra's nog best wel meevalt.
                    Ik kan u volledig volgen. Vind dit echt een hele mooie auto, maar in het zwart is ie nog net iets mooier.

En uit ervaring weet ik dat die 2.0 diesel wel zeer aangenaam rijd :-)

Comment

• Mijn meester in het tweede studiejaar had zo een witte, ook met die velgen... Jeugdsentiment
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Productoffensief moet Ford-verkoop opkrikken Om z'n marktaandeel op de Amerikaanse markt te verhogen, versnelt Ford de introductie van nieuwe modellen. "Alleen al in de komende zes maanden start de verkoop van negen nieuwe Ford en Lincoln Mercury producten", zegt de Amerikaanse Ford-baas Mark Fields. Ford bevestigt de komst van de Ford Shelby GT en Lincoln MKS sedan.

De nieuwe producten maken deel uit van het Way Forward-plan, dat Ford opnieuw op het juiste spoor moet brengen. Mark Fields verklaarde op de Management Briefing Seminars, een congres voor industrieleiders, dat er meer (en sneller) nieuwe modellen zullen komen. "Als we het over versnelling hebben bij Ford, betekent dat meer nieuwe producten, opties en technologieën in het volledige gamma", aldus Fields.

"We passen onze business aan voor de toekomst, met nadruk op meer en sneller nieuwe producten", aldus nog de ex-Mazda-manager. Twee van die nieuwe auto's worden nu al aangekondigd: de Ford Shelby GT en Lincoln MKS sedan.

Eerder dit jaar toonde Ford de Shelby GT-H op de New York International Auto Show. Deze auto werd speciaal voor verhuurbedrijf Hertz ontwikkeld. "De auto kreeg zo'n positieve beoordelingen dat onze dealers en klanten een eigen versie vroegen", legt Fields uit. Die komt er in de vorm van de Shelby GT, die in januari te koop is in de VS. Onder de kap ligt een 4.6 V8, goed voor dik 325 pk.

Ook nieuw is de Lincoln MKS, gebaseerd op de concept car die in januari op de North American International Auto Show stond. De MKS is volgende stap in het herstel van Lincoln. De Zephyr zorgde al voor een verkoopstijging van 8 procent. In 2008 verschijnt de MKS.

De Shelby GT en Lincoln MKS zijn voorlopig toekomstmuziek. Eerder al pakt Ford uit met een heleboel nieuwigheden voor modeljaar 2007:

* Ford Edge en Lincoln MKX crossovers (november)
                        * Ford Shelby GT500, de snelste Mustang ooit
                        * Lincoln MKZ, met een nieuwe 3.5 V6
                        * Ford Expedition, Expedition EL en Lincoln Navigator (september) en de nieuwe Lincoln Navigator L (december)
                        * Ford Explorer Sport Trac
                        * Ford F-150 met onder meer nieuwe FX2 Sport edition
                        * Nieuwe versies met vierwielaandrijving van de Ford Fusion (niet te verwarren met de Europese Fiesta-afgeleide), Mercury Milan en Lincoln MKZ

Qua uitrusting breidt Ford de toepassing van zijdelingse airbags en gordijnairbags uit. Het aantal auto's met DVD-navigatie zou volgens Ford moeten verdubbelen, terwijl goed de helft van het Ford- en Mercury-gamma een iPod-aansluiting krijgt.
                        Bron: www.autoscoops.be

Comment

• Ik vind die niewe retro Mustang maar niets. En dat ze daar dan terug een GT350 en een GT500 en een Hertz versie van gaan uitbrengen, dat vind ik een beetje het zelfde als je grootmoeder verkrachten. Seriously not done dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                            Ik vind die niewe retro Mustang maar niets. En dat ze daar dan terug een GT350 en een GT500 en een Hertz versie van gaan uitbrengen, dat vind ik een beetje het zelfde als je grootmoeder verkrachten. Seriously not done dus.
                            Gij denkt helemaal anders als ik.
                            Ik vind het één van de meeste geslaagde retrowagens.

En van de Mini worden toch ook opnieuw Works' versies gemaakt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa

Prachtige velgen, bandenbreedte 235/45

DE S-Max is inderdaad een van de mooiste uit de categorie monovolumes

Comment

• Comment

• ja.

Comment

• *sprakeloos*

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                    cc

Comment

• Comment

• 'k Vind hem maar niks.Ligt veel te laag, en die velgen.
                                        Edit: de oude dus.

Comment

Working...
                                        X