Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ford is slecht bezig, ook zonder het uiterlijk te willen beoordelen... Die nieuwe Focus en C-MAX zijn ook binnenin enorm lelijk en cheap.

Gedachtjes na het lezen van de meest recente Autogids
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oké dan!
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Wat een ongelooflijk zalige kar

Comment

• Subliem
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Hoe omschrijf je het doelpubliek en het type auto's van Ford?

Comment

• In Limburg: Iedereen die via-via aan werknemers-korting kan geraken, ongeveer 80% van de Limburgers dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                Hoe omschrijf je het doelpubliek en het type auto's van Ford?
                mensen die minder belang hechten aan merk, en des te meer aan waar voor je geld.
                wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                  mensen die minder belang hechten aan merk, en des te meer aan waar voor je geld.
                  Dacia bedoel je?

Comment

Dacia bedoel je?
                    ook. zo'n duster is zalig.
                    maar ford is groter en heeft meer snufjes, waar dacia echt basic is (goed als 2de wagen in mijn ogen)
                    moest ik de plaats hebben kocht ik een duster voor ons madam en ik de ford. of omgekeerd.
                    of zelfs liever nog een santa ipv de ford. nog zo'n waar voor je geld zonder dat je het logo meebetaald.
                    duster en santa dus.
                    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                      ook. zo'n duster is zalig.
                      maar ford is groter en heeft meer snufjes, waar dacia echt basic is (goed als 2de wagen in mijn ogen)
                      moest ik de plaats hebben kocht ik een duster voor ons madam en ik de ford. of omgekeerd.
                      of zelfs liever nog een santa ipv de ford. nog zo'n waar voor je geld zonder dat je het logo meebetaald.
                      duster en santa dus.
                      Dan koop ik liever een occasie merk waar je wel meebetaald voor het logo.

Comment

Dan koop ik liever een occasie merk waar je wel meebetaald voor het logo.
                        smaken en kleuren
                        moest ik naar een andere auto op zoek gaan, kan ik echt geen 50K gaan uitgeven. (allez ik kan het wel maar ik heb er geen nood aan (moeilijk uit te leggen zeg)
                        tenzij ik natuurlijk bv voor dezelfde prijsklasse een heel deftige occasie vind.
                        bv. ik heb onlangs een RR zien staan voor 35K mocht die onder de 80K kilometer zitten en max 4 jaar oud zijn (heb er niet goed naar gekeken) dan zou ik wel naar zoiets gaan. maar meer dan 100K kilometer of ouder dan 5jaar neen, dan koop ik liever iets nieuw en minder bekend qua naam.
                        wimoptiek.be op

Comment

Mensen die door alle vooroordelen heen kunnen kijken en die waarde hechten aan historiek in de autosport, traditie en betaalbare kwaliteit.

Comment

• Ik vind ook dat er weinig mis is met een ford, als ge niet abnormaal veel aan een auto wilt geven, want een bmw kost veel geld als auto's u niet interesseren, zie ik niet in wat er mis is met een ford.
                            Van een koreaanse auto kunt ge nog zeggen dat hij lelijk is en dat de goedkoopheid eraf druipt en waarschijnlijk rijdt het als een drol. Maar ik vind geen enkele ford van de kinetic generatie en de generatie ervoor lelijk. Eerder mooi zelfs voor de klasse waarin ze spelen. Bovendien hoort ge vaak dat een mondeo erg comfortabel en ruim is, de x type is er dan ook op gebaseerd, en dat een focus veruit het beste en sportiefste rijdt in zijn klasse.
                            Ik zou echt niet klagen als ik een ford had, en ik begrijp het best dat iemand liever een focus met 50 000 km heeft dan een e39 520d met 200 000, die laatste gaat misschien een berg geld kosten en is waarschijnlijk trager en logger.

Comment

• Opvolger voor Ford GT

Ford denkt na over een opvolger van de Ford GT. Dat wordt geen ouderwets pk-monster, de bolide moet een groen randje krijgen.

Het idee van BMW, dat de Efficient Dynamics concept car in productie neemt, krijgt navolging. Ook Ford denkt na over een groene sportauto die kan worden gezien als opvolger van de GT. Die rouwdouwer deed Ford zich in 2003 cadeau ter ere van het honderdjarig bestaan.

Volgens het Amerikaanse Motortrend zijn de hoge heren bij Ford er nog niet uit of de volgende smaakmaker van Ford alleen maar heel zuinig wordt gemaakt of dat er wellicht de mogelijkheid is om een elektrische sportauto te bouwen zoals Mercedes dat doet met de SLS AMG E-Cell en Porsche met de 918 Spyder. In elk geval is al zeker dat áls de nieuwe sportauto er komt, er een gelimiteerde oplage wordt gebouwd en dat het zeker geen koopje zal zijn.
                              Ford, dat als enige van de ‘Grote Drie’ tijdens de crisis geen beroep deed op staatshulp, wil in de nabije toekomst winstpakkers op de markt brengen. Dat is de reden dat er niet wordt gewerkt aan een concurrent voor de Chevrolet Volt, die voor GM weliswaar een goede imagomaker is, maar waar waarschijnlijk geen winst op wordt gemaakt.
                              bron: http://www.autoweek.nl/autonieuws/15...r-voor-Ford-GT

Comment

• Groen randje.. laat maar zitten dan!

Comment

De definitie van Ford is voor mij:

Kwaliteits auto met degelijke rij en comfortkwaliteiten zonder show of opschepperij. Alles bij al bekeken misschien wel het verstandigste merk om te kopen. Mazda lijkt me een beetje de Japanse tegenhanger.
                                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    Groen randje.. laat maar zitten dan!
                                    Echt hé. Maar ik vrees dat dat is waar we heen gaan.
                                    Topmodellen als groene image builders en technologische showcases...
                                    Dat terzijde, het zou moeilijk worden om het uiterlijk voldoende aan te passen en toch nog goed te laten gelijken op het origineel.

Comment

• Comment

• Alles van Zakspeed (buiten wat ze in de F1 presteerden) is
                                        Fout maar

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X