Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
    Fusion word gebouwd in Keulen. De 1.4Tdci is een motor van PSA, heb 3 vrienden die er ieder één hebben en ze hebben er al dikwijls problemen mee gehad. Zuinig zijn ze wel maar betrouwbaar euhm nee niet echt
    Verkoopt die Fusion een beetje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
      Vrij zwak denk ik... maar ik vind het wel een leuke bak Was de koffer iets groter had ie hier mss in de garage gestaan

Comment

Niet echt... Wie wil er ook in zo'n ding gezien worden

Comment

ikke ikke ikke

Comment

'k Vind hem mooier dan de Ka, en ruimer dan de Fiesta. De vorige Focus is gedateerd en de huidige is te duur. Een mondeo is te groot. 'k Vind hem best kunnen als beginners- of als tweede auto. Dat 'ie niet super verkoopt is interessant voor occasieprijzen.

@ Tigra: hebben wij nu slechte smaak?

Comment

@ Tigra: hebben wij nu slechte smaak?
              ik ben tevreden met mijn smaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
                ik ben tevreden met mijn smaak
                Sinds mijn verkoudheid, ik iets minder. Tabasco biedt een oplossing.

Comment

• Productie Ford GT gestaakt

Ford is gestopt met de productie van de Ford GT. De dik vierduizend geproduceerde exemplaren zijn daarmee op slag museumstukken geworden.

De laatste Ford GT is afgelopen donderdag in het Amerikaanse Wixom van de band gerold. In totaal zijn 4.038 GT’s geproduceerd. In 2002 werd de auto als concept car getoond. Vijftien maanden later was de productieversie klaar. Met de 550 pk sterke sportauto, die een vette knipoog naar de GT40 raceauto uit de jaren ’60 geeft, is het honderdjarig bestaan van Ford gevierd. De GT haalt 330 km/u en sprint in 3,3 seconden van 0 naar 100 km/u. In Nederland is één exemplaar geleverd voor een prijs van 245.300 euro.
                  Ford heeft altijd gezegd dat de GT maar twee modeljaren in productie bleef. Het Way Forward-reorganisatieplan bij Ford heeft een langere carrière van de GT definitief om zeep geholpen. De fabriek in Wixom staat namelijk op de nominatie om gesloten te worden. Tot die tijd wordt daar alleen nog de Lincoln Town Car gemaakt. Bij de productie van de Ford GT zijn veertig mensen betrokken.

BRON: www.gto-magazine.nl

Comment

• is er iemand die weet waarom de galaxy de tdi benaming heeft mogen behouden op de galaxy (tot 2006), terwijl andere merken de benaming moesten veranderen in 1999?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso
                      is er iemand die weet waarom de galaxy de tdi benaming heeft mogen behouden op de galaxy (tot 2006), terwijl andere merken de benaming moesten veranderen in 1999?
                      Het is waarschijnlijk omdat de galaxy effectief gebruik maakte van vag tdi's. Omdat hij samen met de sharan en de alhambra ontwikkeld is.

Comment

• ja oke ewout, maar volvo gebruikte het ook plots niet meer, en die gebruikten de tdi 5 cylinder in de v70 en de 850

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                          ja oke ewout, maar volvo gebruikte het ook plots niet meer, en die gebruikten de tdi 5 cylinder in de v70 en de 850
                          Misschien was er een akkoord dat Ford de tdi benaming mocht gebruiken bij de galaxy omdat Ford nauw betrokken was bij de ontwikkeling van het drietal.

Comment

ja oke ewout, maar volvo gebruikte het ook plots niet meer, en die gebruikten de tdi 5 cylinder in de v70 en de 850
                            door het late uur was ik dat vergeten te zetten bij de vraag

Comment

• @Stefanus: Heb zelf een jaar met een Fiësta 1.4 tdci gereden en heb nooit geen problemen gehad met de motor. Dus voor mij was die betrouwbaar.
                              Last edited by ; 04/10/2006, 12:26.

Comment

Volvo is al altijd zéér onconsequent geweest in zijn kofferkleptaaltje.
                                Check trouwens ook mijn vraag in het volvo-lovers-topic

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• ik vind ze ni

leve ford, leve de taunus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
                                    Volvo is al altijd zéér onconsequent geweest in zijn kofferkleptaaltje.
                                    Check trouwens ook mijn vraag in het volvo-lovers-topic
                                    oeps! ik zie juist dat ge van ginder komt

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

ik vind ze ni

leve ford, leve de taunus
                                      jawel, in ghia-uitvoering, met de houten balken op de binnenkant van de deuren en het plastieken dak
                                      en een 2.0 zescilinder.
                                      haba haba

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Om de 1 of andere reden had ik met deze foto weinig succes bij de Ferarri lovers, past misschien hier beter ?

Comment

• Comment

Working...
                                          X