Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FORD Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door oli4-86 Bekijk Berichtenop de lange duur zou een mens schrik hebben om hier zijn nieuwe Ford voor te stellen ... sjonge jonge seg
Eerder anti-oogkleppen, anti-gezever, anti-totaalVanDePotGeruktOverdrijven, ....
Hier en daar een vleugje sarcasme kan geen kwaad.
Tenzij, Oli4, jij ook komt vertellen dat Ford veel beter is dan ALLE ANDERE merken ter wereld, mag je hier en in een eigen topic gerust jouw kar voorstellen.
Ik kijk er zelfs naar uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenal op circuit geweest met je sportwagen?
Jaaa, Nurburgring! Geweldige ervaring!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenDoe gerust hoor. Van de mensen die bovenstaande reply's geven is niemand anti-ford.
Eerder anti-oogkleppen, anti-gezever, anti-totaalVanDePotGeruktOverdrijven, ....
Hier en daar een vleugje sarcasme kan geen kwaad.
Tenzij, Oli4, jij ook komt vertellen dat Ford veel beter is dan ALLE ANDERE merken ter wereld, mag je hier en in een eigen topic gerust jouw kar voorstellen.
Ik kijk er zelfs naar uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenWaar staat letterlijk dat ik heb gezegd dat Ford veel beter is dan alle andere merken. Ik heb juist gezegd dat ze niet de beste merk zijn maar wel een heel goede!
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenStationwagen waar geen andere merk aan kan tippen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenJe hebt gelijk. Je hebt niet gezegd dat Ford veel beter is dan andere merken in het algemeen. Je zei:
Maar zeggen dat er geen enkel merk is dat een even goede, laat staan betere break kan bouwen dan Ford is toch een klein beetje, echt maar een heel klein beetje overdreven, niet?
Trouwens, vindt jij dat geen mooie auto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
Hahaha die oude(model) S-max wint gewoon. Wel een lelijke uitvoering. Niet mijn smaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenJij neemt dat volgens mij veel te streng op. Voor mij kan er geen andere merk aan tippen, maar voor u wel. Dat is dus eigenlijk een persoonlijke mening en niet iedereen valt daar over te spreken.
Trouwens, vindt jij dat geen mooie auto?
De S-max wel. toch met sportpack en de juiste velgen.
De fusion/mondeo... eerst in het echt zien.
Sommige foto's lijken de verhoudingen goed mee te vallen, op sommige lijkt het, en dan bedoel ik vooral de voorkant, als een tang op een varken te slaan.
Ford-Fusion-Hybrid-2013-485x728.jpg
Op sommige auto's past die snuit dan weer beter:
ford-fusion-mondeo-accused-of-looking-too-much-like-an-aston-martin_1.jpg
De break ziet er niet slecht uit. De lijnen langs de flank en achterkant kloppen.
Maar een F-type estate is in mijn ogen toch knapper. (de prijs is ook navenant)
Jaguar_XF_Estate-Ja_866314i.jpgBijgevoegde BestandenLast edited by severijns; 27/08/2013, 18:01.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenEerlijk? Neen. Denk ik
De S-max wel. toch met sportpack en de juiste velgen.
De fusion/mondeo... eerst in het echt zien.
Sommige foto's lijken de verhoudingen goed mee te vallen, op sommige lijkt het, en dan bedoel ik vooral de voorkant, als een tang op een varken te slaan.
[ATTACH=CONFIG]98939[/ATTACH]
De break ziet er niet slecht uit. De lijnen langs de flank en achterkant kloppen.
Maar een F-type estate is in mijn ogen toch knapper. (de prijs is ook navenant)
[ATTACH=CONFIG]98940[/ATTACH]
Ja, eigenlijk wel. Maar voor mij is dat dus echt voor elk model. Standaard S-max, Mondeo , Fusion..... vindt ik echt niet mooi.
Maar eens je de juiste velgen hebt en juiste exterior styling pack. Is het toch echt wel een mooie auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtendt is enkel voor jij en hij ford power, behalve als jij na de dt staat
gr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenjij werkt bij ford, misschien weet je dit
komt er van de nieuwe focus ook een rs? met 5 cilinder?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenVolgens mij 'werkte' aangezien hij hier veel tijd heeft om Ford te roepen in elk topic
Om je vraag te beantwoorden:
volgens deze site: Ja en neen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenjij werkt bij ford, misschien weet je dit
komt er van de nieuwe focus ook een rs? met 5 cilinder?
Maar Ford gaat daar een turbo op monteren. Dus een 2.3 Turbo met ongv 360pk als ik me niet vergis.
Gaat er ongeveer zo uitzien. Ook al vind ik de vorige mooier. Blijft een goede en snelle wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenJe zou je bijna afvragen waarom ze dat fabriekske dicht gooien in Genk.
Met al die auto's die beter zijn dan gelijk wat.
Wie koopt er nu eigenlijk nog een BMW of VW?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtendeze keer wel met 4x4 dan hopelijk?
Comment
Comment