Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
    Beste MPV SPORTWAGEN.

Wat een wagen.......
    al op circuit geweest met je sportwagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oli4-86 Bekijk Berichten
      op de lange duur zou een mens schrik hebben om hier zijn nieuwe Ford voor te stellen ... sjonge jonge seg
      Doe gerust hoor. Van de mensen die bovenstaande reply's geven is niemand anti-ford.
      Eerder anti-oogkleppen, anti-gezever, anti-totaalVanDePotGeruktOverdrijven, ....
      Hier en daar een vleugje sarcasme kan geen kwaad.
      Tenzij, Oli4, jij ook komt vertellen dat Ford veel beter is dan ALLE ANDERE merken ter wereld, mag je hier en in een eigen topic gerust jouw kar voorstellen.
      Ik kijk er zelfs naar uit!
      KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
        al op circuit geweest met je sportwagen?

Jaaa, Nurburgring! Geweldige ervaring!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
          Doe gerust hoor. Van de mensen die bovenstaande reply's geven is niemand anti-ford.
          Eerder anti-oogkleppen, anti-gezever, anti-totaalVanDePotGeruktOverdrijven, ....
          Hier en daar een vleugje sarcasme kan geen kwaad.
          Tenzij, Oli4, jij ook komt vertellen dat Ford veel beter is dan ALLE ANDERE merken ter wereld, mag je hier en in een eigen topic gerust jouw kar voorstellen.
          Ik kijk er zelfs naar uit!
          Waar staat letterlijk dat ik heb gezegd dat Ford veel beter is dan alle andere merken. Ik heb juist gezegd dat ze niet de beste merk zijn maar wel een heel goede!

Comment

Waar staat letterlijk dat ik heb gezegd dat Ford veel beter is dan alle andere merken. Ik heb juist gezegd dat ze niet de beste merk zijn maar wel een heel goede!
            Je hebt gelijk. Je hebt niet gezegd dat Ford veel beter is dan andere merken in het algemeen. Je zei:

Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
            Stationwagen waar geen andere merk aan kan tippen
            Maar zeggen dat er geen enkel merk is dat een even goede, laat staan betere break kan bouwen dan Ford is toch een klein beetje, echt maar een heel klein beetje overdreven, niet?
            KLIK |&| KLAK

Comment

• Comment

Je hebt gelijk. Je hebt niet gezegd dat Ford veel beter is dan andere merken in het algemeen. Je zei:

Maar zeggen dat er geen enkel merk is dat een even goede, laat staan betere break kan bouwen dan Ford is toch een klein beetje, echt maar een heel klein beetje overdreven, niet?
                Jij neemt dat volgens mij veel te streng op. Voor mij kan er geen andere merk aan tippen, maar voor u wel. Dat is dus eigenlijk een persoonlijke mening en niet iedereen valt daar over te spreken.
                Trouwens, vindt jij dat geen mooie auto?

Comment

Hahaha die oude(model) S-max wint gewoon. Wel een lelijke uitvoering. Niet mijn smaak.

Comment

• de s max is duidelijk het summum in zijn klasse: snel luxe en premium, alleen die prijs zorgt dat deze ford niet voor iedereen is

Comment

Jij neemt dat volgens mij veel te streng op. Voor mij kan er geen andere merk aan tippen, maar voor u wel. Dat is dus eigenlijk een persoonlijke mening en niet iedereen valt daar over te spreken.
                      Trouwens, vindt jij dat geen mooie auto?
                      Eerlijk? Neen. Denk ik
                      De S-max wel. toch met sportpack en de juiste velgen.
                      De fusion/mondeo... eerst in het echt zien.
                      Sommige foto's lijken de verhoudingen goed mee te vallen, op sommige lijkt het, en dan bedoel ik vooral de voorkant, als een tang op een varken te slaan.
                      Ford-Fusion-Hybrid-2013-485x728.jpg
                      Op sommige auto's past die snuit dan weer beter:
                      ford-fusion-mondeo-accused-of-looking-too-much-like-an-aston-martin_1.jpg

De break ziet er niet slecht uit. De lijnen langs de flank en achterkant kloppen.
                      Maar een F-type estate is in mijn ogen toch knapper. (de prijs is ook navenant)
                      Jaguar_XF_Estate-Ja_866314i.jpg
                      Bijgevoegde Bestanden
                      Last edited by severijns; 27/08/2013, 18:01.
                      KLIK |&| KLAK

Comment

Eerlijk? Neen. Denk ik
                        De S-max wel. toch met sportpack en de juiste velgen.
                        De fusion/mondeo... eerst in het echt zien.
                        Sommige foto's lijken de verhoudingen goed mee te vallen, op sommige lijkt het, en dan bedoel ik vooral de voorkant, als een tang op een varken te slaan.
                        [ATTACH=CONFIG]98939[/ATTACH]
                        De break ziet er niet slecht uit. De lijnen langs de flank en achterkant kloppen.
                        Maar een F-type estate is in mijn ogen toch knapper. (de prijs is ook navenant)
                        [ATTACH=CONFIG]98940[/ATTACH]

Ja, eigenlijk wel. Maar voor mij is dat dus echt voor elk model. Standaard S-max, Mondeo , Fusion..... vindt ik echt niet mooi.

Maar eens je de juiste velgen hebt en juiste exterior styling pack. Is het toch echt wel een mooie auto.

Comment

• dt is enkel voor jij en hij ford power, behalve als jij na de dt staat

gr

Comment

dt is enkel voor jij en hij ford power, behalve als jij na de dt staat

gr
                            Srry, typ zo snel dat ik al post voordat ik gelezen heb.

Comment

• jij werkt bij ford, misschien weet je dit

komt er van de nieuwe focus ook een rs? met 5 cilinder?

Comment

jij werkt bij ford, misschien weet je dit

Volgens mij 'werkte' aangezien hij hier veel tijd heeft om Ford te roepen in elk topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                  Volgens mij 'werkte' aangezien hij hier veel tijd heeft om Ford te roepen in elk topic
                                  't is nog te vroeg om te lachen met werknemers en ex-werknemers van Ford Genk denk ik.

Om je vraag te beantwoorden:
                                  volgens deze site: Ja en neen.
                                  Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.
                                  KLIK |&| KLAK

Comment

jij werkt bij ford, misschien weet je dit

Ik werk indd voor Ford. Er komt een nieuwe Focus RS. Maar niet met een 5 cilinder motor. Ik denk dat ze de I4 motor gaan gebruiken. De 2.3 Blok. Standaard is dat een atmosferische blok die 160pk levert.
                                    Maar Ford gaat daar een turbo op monteren. Dus een 2.3 Turbo met ongv 360pk als ik me niet vergis.

Gaat er ongeveer zo uitzien. Ook al vind ik de vorige mooier. Blijft een goede en snelle wagen.

Comment

• deze keer wel met 4x4 dan hopelijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                        Je zou je bijna afvragen waarom ze dat fabriekske dicht gooien in Genk.
                                        Met al die auto's die beter zijn dan gelijk wat.

Wie koopt er nu eigenlijk nog een BMW of VW?
                                        Als je morgen de wagens die op de zaak gekocht worden / leasingwagens uit de verkoopscijfers haalt dan zal een merk zoals BMW procentueel gezien wellicht minder verkopen overhouden dan Ford. Dat vergeten blijkbaar veel mensen. Wanneer je met je eigen centen een wagen moet aankopen en je wil de beste prijs/kwaliteitsverhouding dan ga je shoppen bij Hyundai (i40), Ford (Mondeo), Mazda (6), enz... Dan kies je voor hetzelfde geld toch geen kale BMW 316d, of je moet echt een badge buyer zijn... Natuurlijk zijn dat niet meteen droomwagens, dus wanneer je dan op de zaak kan kopen en het financieel toch net iets haalbaarder wordt zet je al sneller de stap naar BMW/Mercedes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                                          deze keer wel met 4x4 dan hopelijk?
                                          4x4 is voor janetten, daar doet een merk als ford niet aan

Comment

Working...
                                          X