Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Toch nog liever dat front dan wat ze nu op alle Ford's aan't plakken zijn.
Getekend: een voormalig Ford-eigenaar en -liefhebber.
Je hebt voor een deel gelijk. Voor mij hangt dat allemaal af wat voor versie je neemt. Standaard met zo'n neus is gewoon te kaal en lelijk. Eens je een goede versie met mooie velgen neemt, ziet de auto er heel anders uit.
Er zijn ers zoveel dat je er af en toe een paar vergeet.:p
ik bedoel op de baan he
ferrari, mercedes AMG, mclaren, aston martin, lamborghini,... al van deze dure sportwagens zie je toch wel regelmatig op onze wegen maar een ford GT ben ik nog nooit tegengekomen
ik bedoel op de baan he
ferrari, mercedes AMG, mclaren, aston martin, lamborghini,... al van deze dure sportwagens zie je toch wel regelmatig op onze wegen maar een ford GT ben ik nog nooit tegengekomen
Ja, das waar! Ben ik ook nog nooit tegengekomen. Er zijn ers ongeveer 100 stuks in HEEL EUROPA. Meesten vind je in Zwitserland,Zweden, Duitsland.
in het wild op straat nog maar 1 keer eentje gezien, had geen tijd om foto te nemen. bovenstaande komt meestal van treffens en daar heb ik de camera dan ook bij. ze zijn er wel komen aanrijden, want zo eentje op een autosalon ofzo...
the one and only, autosalon 2004
2010 silverstone (ik zet een link omdat je op de kleine foto niet kan herkennen)
Comment