Dit zijn ford's!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FORD Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtendaar is niets meer ford aan, das volledig M-sport.
dit weekend trouwens wat kiekjes genomen ervan!
http://flic.kr/p/fBKTYd
Getekend: een voormalig Ford-eigenaar en -liefhebber.
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenOmdat je serieus mijn chocodijzen uithangt....
Met je gezever wat nooit onderbouwd is met,enige feiten ga jij hier zeker geen meningen veranderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenToch nog liever dat front dan wat ze nu op alle Ford's aan't plakken zijn.
Getekend: een voormalig Ford-eigenaar en -liefhebber.
Je hebt voor een deel gelijk. Voor mij hangt dat allemaal af wat voor versie je neemt. Standaard met zo'n neus is gewoon te kaal en lelijk. Eens je een goede versie met mooie velgen neemt, ziet de auto er heel anders uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenjammer da je hier zo weinig van de enige echte trots van ford ziet, de GT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenEr zijn ers zoveel dat je er af en toe een paar vergeet.:p
ferrari, mercedes AMG, mclaren, aston martin, lamborghini,... al van deze dure sportwagens zie je toch wel regelmatig op onze wegen maar een ford GT ben ik nog nooit tegengekomenlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik bedoel op de baan he
ferrari, mercedes AMG, mclaren, aston martin, lamborghini,... al van deze dure sportwagens zie je toch wel regelmatig op onze wegen maar een ford GT ben ik nog nooit tegengekomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenwelke ford had jij kakker?
Ik had een Fiesta en een Puma.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenjammer da je hier zo weinig van de enige echte trots van ford ziet, de GT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenOp dit forum kan ik je voor die aanspreking rapporteren.
Ik had een Fiesta en een Puma.
Comment
-
tuurlijk kom je die tegen:
nazareth (gent)
2010 in zonhoven
in het wild op straat nog maar 1 keer eentje gezien, had geen tijd om foto te nemen. bovenstaande komt meestal van treffens en daar heb ik de camera dan ook bij. ze zijn er wel komen aanrijden, want zo eentje op een autosalon ofzo...
the one and only, autosalon 2004
2010 silverstone (ik zet een link omdat je op de kleine foto niet kan herkennen)
daar ook supervan in actie gezien:
2006 landgraaf
Comment
-
nice fcapri!
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenIk zal waarschijnlijk de enige zijn maar de nieuwe Ford GT vind ik persoonlijk niet echt de moeite. De oude en originele Ford GT 40 daarentegen wel.
Gewoon een persoonlijke mening en niet een mening om iemand op zijn tenen te trappen.lets have some more member berries
Comment
-
Comment