Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FORD Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenWeet iemand wat beter klinkt dan een V-tec?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenPrachtige nieuwe sportieve Kuga.
Je zou denken dat lage auto's geschikter zijn? Is dit neit meer zo door de super techniek van ford of is dit omdat ze dan iets kunnen aanbieden dat de cuncurrentie niet heeft. De kuga is toch een beetje de enige track ready mid sized suv.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenDe S-max staat nooit zo hoog als deze Kuga. Ford maakt gewoon uitstekende onderstellen, daarom merk je er niets van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenkan jij mij, als ford bouwer, uitleggen wat de kenmerken zijn van een uitstekend onderstel?
Comment
-
ben jij zeker dat jij aan motoren werkt ?
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenHallo,
Mijn auto gaat richting de 80 000 km en ik zou wel eens de toestand van de EGR willen controleren. Niet alleen voor als controle maar ook omdat telkens als ik de motor stilleg, dan gaat er 10 sec na het stilleggen een klep steeds open en dicht. Ook als ik de motor stationair laat draaien en dan terug uitzet. Dit deed de auto vroeger niet. Kan iemand mij vertellen waar dit ligt bij deze motor?
MVG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenIk werk alleen aan de motoren en niet aan het onderstel. Maar uit zelfervaringen kan ik wel zeggen dat het onderstel echt goed is. Stuurt zeer scherp, blijft op de grond plakken, zo goed als geen rolbewegingen........ En stuurt ook met feeling (tis geen Opel)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenben jij zeker dat jij aan motoren werkt ?
Net zoals de turbo, zichbaar op de eco (waar de motor rijdend door de fabriek gaat) maar als je nu in de motorcompartiment kijkt, zie je geen steek. En ik heb de turbo nog niet gezien. Zo verborgen zit dat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenI Maar uit zelfervaringen kan ik wel zeggen dat het onderstel echt goed is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenDie zelfervaringen komen die spontaan wanneer je 80cm boven de grond zit in de S-Max ?
Comment
Comment