Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zie die'n Ford gaan!!!

Comment

• Comment

• Nice.

Comment

• Weet iemand wat beter klinkt dan een V-tec?

Deze zowiezo!

Comment

• een csl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
              Weet iemand wat beter klinkt dan een V-tec?
              met bandengepiep ;-)

Comment

• BDA van binnenuit

Comment

• en een V8 klinkt altijd beter

Comment

• Prachtige nieuwe sportieve Kuga.

Comment

Prachtige nieuwe sportieve Kuga.

Waarom maakt frod eigenlijk alleen sportieve modellen die zo hoog op hun poten staan zoals de sport max en kuga?
                      Je zou denken dat lage auto's geschikter zijn? Is dit neit meer zo door de super techniek van ford of is dit omdat ze dan iets kunnen aanbieden dat de cuncurrentie niet heeft. De kuga is toch een beetje de enige track ready mid sized suv.

Comment

• De S-max staat nooit zo hoog als deze Kuga. Ford maakt gewoon uitstekende onderstellen, daarom merk je er niets van.

Comment

• Om u maar een voorbeeld te geven. Dat Kefkie deze auto niet mooi vindt kan ik echt niet begrijpen.... Dit is een beauty!

Last edited by ; 11/11/2013, 17:02.

Comment

De S-max staat nooit zo hoog als deze Kuga. Ford maakt gewoon uitstekende onderstellen, daarom merk je er niets van.
                            kan jij mij, als ford bouwer, uitleggen wat de kenmerken zijn van een uitstekend onderstel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                              kan jij mij, als ford bouwer, uitleggen wat de kenmerken zijn van een uitstekend onderstel?
                              Ik werk alleen aan de motoren en niet aan het onderstel. Maar uit zelfervaringen kan ik wel zeggen dat het onderstel echt goed is. Stuurt zeer scherp, blijft op de grond plakken, zo goed als geen rolbewegingen........ En stuurt ook met feeling (tis geen Opel)

Comment

• ben jij zeker dat jij aan motoren werkt ?

Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
                                Hallo,

Mijn auto gaat richting de 80 000 km en ik zou wel eens de toestand van de EGR willen controleren. Niet alleen voor als controle maar ook omdat telkens als ik de motor stilleg, dan gaat er 10 sec na het stilleggen een klep steeds open en dicht. Ook als ik de motor stationair laat draaien en dan terug uitzet. Dit deed de auto vroeger niet. Kan iemand mij vertellen waar dit ligt bij deze motor?

MVG

Comment

Ik werk alleen aan de motoren en niet aan het onderstel. Maar uit zelfervaringen kan ik wel zeggen dat het onderstel echt goed is. Stuurt zeer scherp, blijft op de grond plakken, zo goed als geen rolbewegingen........ En stuurt ook met feeling (tis geen Opel)
                                  Het zijn de beste .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                    met bandengepiep ;-)

2,4 l warrior motor .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                      ben jij zeker dat jij aan motoren werkt ?
                                      Nadat alles aan de motor geassembleerd is, kunnen sommige dingen amper zichtbaar zijn. Maar ik heb het gevonden.

Net zoals de turbo, zichbaar op de eco (waar de motor rijdend door de fabriek gaat) maar als je nu in de motorcompartiment kijkt, zie je geen steek. En ik heb de turbo nog niet gezien. Zo verborgen zit dat.

Comment

I Maar uit zelfervaringen kan ik wel zeggen dat het onderstel echt goed is.
                                        Die zelfervaringen komen die spontaan wanneer je 80cm boven de grond zit in de S-Max ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                                          Die zelfervaringen komen die spontaan wanneer je 80cm boven de grond zit in de S-Max ?
                                          Op belachelijke vragen antwoord ik niet.

Comment

Working...
                                          X