Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FORD Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenWaarom zou ik beweren dat Ford beter is dan de rest? Ik heb toch een test gepost waar de Ford de 2e plaats haalde en niet de 1e. Gij praat precies alsof ge telt voor een paar miljoen man. Spijtig dat je de mensen die nu... en nu en nu en nu en nu en nu en nu...... niet hebt kunnen overtuigen. Ford overleeft niet alleen in Amerika met de F150 maar ook met Focus, C-max, Mustang, Edge, en de prachtige Fusion. Waarom maakt Ford verlies en Bmw winst? Omdat Bmw zoveel meer winst maakt dan de auto eigenlijk kost.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenboh, ziet er nog wel een leuke aanhangwagen uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenZeg, volg jij de markt eigenlijk? De enige merken die winst maken, halen bijna die volledige winst uit de groeimarkten (Azië). Op de Europese markt valt er haast niets te verdienen, behalve voor een paar uitzonderingen zoals Dacia en Audi. Ford blijft vooral actief op de bestaande markten waar net de zwaarste overproductie/aanbod is en krijgt daarom zware klappen. Beetje jammer, want een aantal van de laatste modellen zijn optisch wel geslaagd.
Daarom vind ik de Ford strategie van Ford om wereldwijde modellen te bouwen zo zot nog niet. Ik vind de 'amerikaanse' kuga geslaagd (op de middenconsole na mss). Ook de nieuwe mondeo ziet er goed uit. En de S-max prototype beloofd veel goeds. Wat er verkeerd loopt in Azie weet ik niet. Zou de vignalis daar het merk in de belangstelling moeten zetten?? Zoals de DS bij citroen? Misschien zijn de chinezen wel wat 'anti amerika'. Ik weet niet hoe de andere amerikaanse fabrikanten het daar doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenOch kom, geloof die'n zever niet wat die fcapri vertelt. Nee Ford bouwt zelf geen motoren niet meer: 1.0 Ecoboost, 1.6 Ecoboost, 2.0 Ecoboost, 1.5 Ecoboost..... Diesels samen ontwikkeld met Psa en die zijn super. 2.0Tdci 163pk, 2.2Tdci 200pk.
Volvo was van Ford dus geen probleem met het gebruiken van in die tijd Ford-motoren. Als Range rover, Jaguar zelf volvo nu nog.... Ford motoren gebruikt en dan zevert gij dat ze nog slechter zijn dan moet ik u zeker geloven...."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichteneen collega heeft dit ooit eens aangehaald op het werk, toen hij lachte met mijn 23jaar oud barrel toen. hij stond het eerste in de garage met zijn 5jaar oude citroen C5 met kapotte koppeling en dubbelmassavliegwiel (3K kosten)
Oorspronkelijk geplaatst door geerto Bekijk BerichtenAls je zaken veralgemeniseerd dan doe je steeds de waarheid geweld aan.
Ik vind dat de prijs/kwaliteit verhouding van Ford dik in orde is.
Wij hebben 2 S-maxen 2.0Tdi's gehad, eentje met 188dzd, voordat er ene is ingegaan tegen 190+ waar NOOIT iets aan geweest is. Onze tweede, hebben we dit jaar verkocht met 390dzd km. Hier is wel regelmatig wat aan geweest maar uitsluitend elektronica. Motorisch gezien was daar zeker niets mis mee en na het heuvel gevonden te hebben heeft ie ons ook nooit meer in de steek gelaten, niet onbelangrijk voor ons.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenTimmie, gesproken over lomp en lelijk. Kunt ge dat lelijke brok eens snel verwijderen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenik heb een uur en een kwartier naar deze foto gekeken met veel aandacht voor detail, maar ik heb nog steeds niets gevonden aan deze wagen dat minder dan afschuwelijk lelijk is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenEen uur en een kwartier? jij hebt veel tijd zeg!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenZou kunnen, maar jou 23 jarig oudje heeft misschien maar 60dzd km, terwijl zijn C5 er op 5 jaar 150dzd heeft. + longinhoud is mogelijk nog belangrijker. Dus, zie antwoord hieronder van geerto
heb er die winter een ford fiesta ST moeten helpen starten, accu dood door het vriesweer. ding was 2jaar. heb er fotos van. een 23jaar oude golf die een 2jaar jonge fiesta moet helpen starten .
mijn golf long inhoud is 1.6diesel (al niet de grootste)
die C5 was een 2.0hdi en als je die googled kom je ook hopen problemen tegen.
verder heeft mijn dodge 5.2V8 +320 000km OP LPG!!!! op zijn 36jaar gedaan
men ford sierra 2.8i V6 uit 83 heeft 307 000km, reed dagelijks tot 2004 en heeft 1 opmerking, wielgeleider voorraan speling. GEEN roest
mijn ford capri van 78 heeft er 310 000km.
grote motoren kunnen over het algemeen meer km's draaien (kijk maar eens in het grote kilometerstanden topic)
terwijl je vroeger een slechte auto had 1 op de 10, heb je nu 1 van de 10 een goede die nooit problemen heeft. en dit geld zowat voor elk merk hoor. waar mercedes vroeger oerdegelijk was sukkelen ze nu veel met electronica. massas autos sukkelen met kapot vliegende dubbelmassa vliegwielen (en ook VW enzo). ze willen allemaal teveel electronica, teveel snufjes, teveel vermogen uit een kleine motor. dit kan nooit lang goed gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenthink again, ik kocht mijn golfke met 361 000km op de teller, en de teller WAS KAPOT. gaf wel snelheid aan, maar zijn km stand draaide niet meer door. heb de boel hersteld (tandwieltje los) en die staat nu vrolijk op 433 000km ;-). elke keer naar het werk was 320km heen en terug en dat winter en zomer.
heb er die winter een ford fiesta ST moeten helpen starten, accu dood door het vriesweer. ding was 2jaar. heb er fotos van. een 23jaar oude golf die een 2jaar jonge fiesta moet helpen starten .
mijn golf long inhoud is 1.6diesel (al niet de grootste)
die C5 was een 2.0hdi en als je die googled kom je ook hopen problemen tegen.
verder heeft mijn dodge 5.2V8 +320 000km OP LPG!!!! op zijn 36jaar gedaan
men ford sierra 2.8i V6 uit 83 heeft 307 000km, reed dagelijks tot 2004 en heeft 1 opmerking, wielgeleider voorraan speling. GEEN roest
mijn ford capri van 78 heeft er 310 000km.
grote motoren kunnen over het algemeen meer km's draaien (kijk maar eens in het grote kilometerstanden topic)
terwijl je vroeger een slechte auto had 1 op de 10, heb je nu 1 van de 10 een goede die nooit problemen heeft. en dit geld zowat voor elk merk hoor. waar mercedes vroeger oerdegelijk was sukkelen ze nu veel met electronica. massas autos sukkelen met kapot vliegende dubbelmassa vliegwielen (en ook VW enzo). ze willen allemaal teveel electronica, teveel snufjes, teveel vermogen uit een kleine motor. dit kan nooit lang goed gaan
Bij de golf op 224k km.
Ford is toch niet zo slecht vind ik. Baas heeft al zijn 3e transit, ik weet van de vorige en de nieuwe (april 2012). Camionette rijd dagelijks, koud en toch al snel optrekken etc... (idem voor de vorige)
Nu heeft die voorbij de 50k dus toch al vrij goed gereden en nog geen problemen voor zover ik weet (want rij zelf dagelijks mee zodus).
Overal waar de verf weg is roest ie natuurlijk wel (ladders, takken van bomen ertegen, materiaal ingooien, wrijving schoenen, etc..).
Nja, anders niks ervaring met Ford... juist dat het interieur niet mijn ding is maar ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenthink again, ik kocht mijn golfke met 361 000km op de teller, en de teller WAS KAPOT.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenthink again, ik kocht mijn golfke met 361 000km op de teller, en de teller WAS KAPOT. gaf wel snelheid aan, maar zijn km stand draaide niet meer door. heb de boel hersteld (tandwieltje los) en die staat nu vrolijk op 433 000km ;-). elke keer naar het werk was 320km heen en terug en dat winter en zomer.
heb er die winter een ford fiesta ST moeten helpen starten, accu dood door het vriesweer. ding was 2jaar. heb er fotos van. een 23jaar oude golf die een 2jaar jonge fiesta moet helpen starten .
mijn golf long inhoud is 1.6diesel (al niet de grootste)
die C5 was een 2.0hdi en als je die googled kom je ook hopen problemen tegen.
verder heeft mijn dodge 5.2V8 +320 000km OP LPG!!!! op zijn 36jaar gedaan
men ford sierra 2.8i V6 uit 83 heeft 307 000km, reed dagelijks tot 2004 en heeft 1 opmerking, wielgeleider voorraan speling. GEEN roest
mijn ford capri van 78 heeft er 310 000km.
grote motoren kunnen over het algemeen meer km's draaien (kijk maar eens in het grote kilometerstanden topic)
terwijl je vroeger een slechte auto had 1 op de 10, heb je nu 1 van de 10 een goede die nooit problemen heeft. en dit geld zowat voor elk merk hoor. waar mercedes vroeger oerdegelijk was sukkelen ze nu veel met electronica. massas autos sukkelen met kapot vliegende dubbelmassa vliegwielen (en ook VW enzo). ze willen allemaal teveel electronica, teveel snufjes, teveel vermogen uit een kleine motor. dit kan nooit lang goed gaan
Ik hoop dat Mercedes zijn slecht "elektrotijdperk" al een tijdje achter de rug heeft. Tot hiertoe nog geen problemen met de ML (ook maar als voorbeeldje).Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenEuropese Mustang. Voor mij is het echt een plaatje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenEuropese Mustang. Voor mij is het echt een plaatje!Oorspronkelijk geplaatst door acor Bekijk BerichtenDat is geen Mustang meer, dat is een Aston Martin met een Mustang-logo. De Ford Mustang is een icoon! What the hell were they thinking???
Comment
Comment