Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FORD Lovers
Collapse
X
-
Een vraagje voor de ford kenners. Ik ben een f150 aan het invoeren en heb daarvoor een technische fiche en attest met sleepgewichten nodig. Ik heb al vanalles af gebeld maar krijg maar geen duidelijk antwoord. De vraag is dus waar haal ik in hemelsnaam die attesten/fiches?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tynka Bekijk BerichtenEen vraagje voor de ford kenners. Ik ben een f150 aan het invoeren en heb daarvoor een technische fiche en attest met sleepgewichten nodig. Ik heb al vanalles af gebeld maar krijg maar geen duidelijk antwoord. De vraag is dus waar haal ik in hemelsnaam die attesten/fiches?RIP Den borre!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenNaar een ford garage gaan.. Ik moet ook alles zien te bemachtigen
Comment
-
Geen zorgen attest komt wel in orde (inderdaad via een Ford dealer te verkrijgen) alleen goed nakijken dat op dat attest alles correct staat ingevuld, wordt allemaal handmatig ingevuld door de persoon bij Ford BE.
Alle mogelijke documenten dat je hebt even meesturen, kan zijn dat ze ook een foto gaan vragen van het voertuig zelf en eventueel identificatieplaatje als hij dat zou hebben.
Comment
-
Identificatieplaatje is een sticker in de deurstijl nog van uit amerika. Staat dus vrij weinig op. Nu wachten op antwoord van de dealer of hij al dan niet kan/wil zorgen voor die attesten. Ik hoop dat dat geen eeuw gaat duren want de auto moet sowieso al lang genoeg stilstaan.
Comment
-
Vandaag contact gehad met iemand die dezelfde wagen heeft ingevoerd en ook die attesten nodig had. Naar dezelfde garage geweest als die persoon! Zijn papieren zijn in orde, ik kreeg als antwoord "meneer we gaan proberen maar hoop er maar niet op want ik denk niet dat die te krijgen zijn". Vol frustratie naar huis gereden, nog maar eens de papieren van de auto gepakt en bekeken. Kom ik ineens tot de vaststelling dat de sleepgewichten zowel geremd als ongeremd netjes op het kentekenbewijs staan. Ik begin me stilaan af te vragen of die kerel op de keuring uberhaubt wel naar de papieren heeft gekeken? Gewichten van de assen staan in de deurstijl (officiele sticker van ford) sleepgewichten staan op kentekenbewijs ( officieel document uit nederland) en dan nog sturen ze mij terug naar huis om een officieel attest van ford te gaan aanvragen..
Comment
-
is het mogelijk om adhv chassisnr uw opties te bekijken ? zoals bij BMW het geval ?Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichtenis het mogelijk om adhv chassisnr uw opties te bekijken ? zoals bij BMW het geval ?
Vreemd dat ze denken dat die niet te krijgen zijn, technische fiche lijkt me zeker mogelijk.
Op de keuring zullen ze willen dat het een technische fiche is van Ford Europe.
Comment
-
Ik heb van ford nederland een link gekregen van "shopfordgear". Hierop is dat attest dus wel degelijk te krijgen via chassisnr, tegen betaling dan wel maar duurt 6 tot 8 weken en moet via iemand in de vs. Dat is nu nog zo geen ramp want ik ken daar iemand. Ik vind het gewoon lullig dat ze overal zo moeilijk doen. Hoe kan het dat ze mij zeggen dat die fiches waarschijnlijk niet te krijgen zijn en dat een ander ze wel krijgt. Slaat nergens op. Maar ok, straks via de laptop de link uit de vorige post eens proberen. Lukt via iphone niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk BerichtenJa maar niet voor zo'n amerikaan
Vreemd dat ze denken dat die niet te krijgen zijn, technische fiche lijkt me zeker mogelijk.
Op de keuring zullen ze willen dat het een technische fiche is van Ford Europe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tynka Bekijk Berichtenja dat kreeg ik ook te horen van ford europe en belgië. Heb dan deze morgen meteen naar 2 garages gemailed aangezien ik niet kon bellen door mijn werk. Hier nog steeds geen antwoord van gehad. Als ik dat attest met gewichten niet krijg heb ik een serieus probleem want dan mag ik men trekhaak elimineren en die heb ik echt wel nodig. kreeg ook de tip mee van die keurings gast dat ik spatlappen moest hangen. Misschien een tip voor de volgende die een pickup wil invoeren..
spatlappen moet je hangen als u achterbumper een bepaalde hoogte heeft en een bepaalde afstand van de achterwielen zit. is bij elke LV zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tynka Bekijk Berichtenals ik daar de vin ingeef krijg ik melding dat ofwel die vin niet juist is ofwel de pagina niet werkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenzoek gewoon eenzelfde auto met zijn trekgewichten op, maak een copy van die zijn papieren enleg dat voor.
spatlappen moet je hangen als u achterbumper een bepaalde hoogte heeft en een bepaalde afstand van de achterwielen zit. is bij elke LV zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichtenzoals ik zei: niet voor die amerikaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenNaar een ford garage gaan.. Ik moet ook alles zien te bemachtigen
Comment
-
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
blijkbaar was Pagani niet de eerste die de naam Huayra gebruikte voor een auto.
Vroeger was er een argentijn die voor ford een competitie wagen (proto klasse) ontworpen heeft met de naam Huayra Pronello Ford
https://en.wikipedia.org/wiki/Huayra_Pronello_Ford
Comment
Comment