Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• thxalot!

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
      Dat van de testbaan of die man?

Testbaan: aan de Ford fabrieken zelf om het rammelen van de wagens te testen.
      Bestaat uit kasseien, klinkers,gewone onverharde weg enz.

De man: Hij had een foto van de Mondeo genomen terwijl hij op de brug werd gereden. Direct zijn ontslag.
      Die testbaan hebben ze al effe hoor
      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Eerste keer dat'k dat van men Tante hoor, maar ja, jouw pa werkt ook bij Ford zelf hé.

Men Tante werkt bij Lear.

Comment

De man die de foto van de nieuwe Mondeo heeft gemaakt (in de fabriek) heeft onmiddelijk zen boeltje mogen pakken.

*gaap*

Dat nieuws is al meer dan een maand oud

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten

Die testbaan is er al meer dan 2 jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
            *gaap*

Dat nieuws is al meer dan een maand oud

Die testbaan is er al meer dan 2 jaar
            *gaap*

Ik ben ook moe, bedankt Ax

Comment

Dat van de testbaan of die man?

De man: Hij had een foto van de Mondeo genomen terwijl hij op de brug werd gereden. Direct zijn ontslag.
              Redelijk oud en fout nieuws.

Die testbaan is er al 2 jaar en die man is niet ontslagen geweest. Hij is gewoon naar een andere divisie verplaatst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten

Die testbaan is er al 2 jaar en die man is niet ontslagen geweest. Hij is gewoon naar een andere divisie verplaatst.
                Toch niet, op staande voet ontslagen.

Comment

• Ford komt met DSG-bak
                  Het succes van Volkswagens DSG-versnellingsbak is de andere spelers op de automobielmarkt niet ontgaan. Vandaar dat ook de Ford Group in de toekomst met een eigen versie van deze bijzondere transmissie zal komen.

Ford’s versie van DSG, de transmissie met dubbele koppelingsplaat, zal als eerste leverbaar worden op Volvo’s, vermoedelijk de S40/V50 en S60/V70. Daarna volgen de merken Mazda, Ford en Land Rover.
                  De versnellingsbak zal gemaakt worden door Getrag, een bekende fabrikant van transmissies. De transmissiefabrikant is op dit moment al bezig met het ontwikkelen van een DCT (Dual Clutch Transmission) voor hybride auto’s.
                  www.autoweek.nl
                  Ik wil een Focus ST met zo'n ding!

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                  cc

Comment

• Goeie zet van Ford! En Volvo krijgt de kinderziektes
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ze hebben die kerel op staande voet ontslagen, de dag erna kon ie al beginnen bij een toeleveringsbedrijf voor Ford

Comment

• Focus ST. Best knap kleurtje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                          Ze hebben die kerel op staande voet ontslagen, de dag erna kon ie al beginnen bij een toeleveringsbedrijf voor Ford

ah bij een toelveringsbedrijf?! Ik dacht andere divisie. Sorry my bad

Comment

ah bij een toelveringsbedrijf?! Ik dacht andere divisie. Sorry my bad
                            Zo soepel zijn ze bij Ford niet Anders werkte ik er nu ook nog

Comment

• heuh?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                heuh?

Ik ben niet de kerel die de foto's gemaakt heeft dat even geheel ter zijde Mijn geval was nog iets anders, sommige mensen hier weten wel hoe en wat...

Comment

• Verzamelaar betaalt 485.000 euro voor oudste Ford

Een Ford die nog dateert uit 1903 is gisteren in de VS voor 630.000 dollar (485.000 euro) verkocht aan een verzamelaar. Het Model A met een rode kleur was één van de eerste drie auto's die door Henry Ford gebouwd werd en is bijgevolg de oudste, nog intacte, Ford ter wereld.

Een Amerikaanse botermaker kocht de wagen in 1903 voor 880 dollar. De advocaat-verzamelaar die de antieke wagen kocht, wil het voertuig tentoonstellen in een automuseum dat hij over drie jaar wil openen. De advocaat bezit meer dan achthonderd auto's.
                                  bron: hln.be

Comment

• Vanaf donderdag mag ik mij officiëel Ford-lover noemen want dan mag ik mijn nieuwe Ford Fiësta 1.6 TDCI S gaan afhalen

Comment

• och, ik heb twee fords gehad en ben daarom nog geen ford-lover hoor
                                      (maar 't waren vw-ford's )

Maar ik heb al 2x met een Fiesta (wel benzine) gereden en 't zijn leuke wagens.
                                      Is het een nieuwe dus met de leuke koplampen?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                        och, ik heb twee fords gehad en ben daarom nog geen ford-lover hoor
                                        (maar 't waren vw-ford's )

Maar ik heb al 2x met een Fiesta (wel benzine) gereden en 't zijn leuke wagens.
                                        Is het een nieuwe dus met de leuke koplampen?
                                        Ja het is ene met die koplampen. Heb een speciale uitvoering genomen. De Carré maar heb alles wat naar die uitvoering verwijst laten verwijderen De reden hiervoor is dat ik anders bijna 3 maanden moest wachten eer ik hem had (niet dat het zo dringend was maar niemand wacht graag lang op zijn wagen hé). Zo ziet een carré er normaal uit:

De mijne is in het zwart en zonder die geblokte vlag over heel de wagen heen

Comment

• hoe zit dat dan? Dit snap ik niet goed. Je laat iets verwijderen en daardoor ga je hem sneller hebben? Wat me logisch lijkt is dat je door de extra handeling nog wat langer zou moeten wachten, ofwel dat je hem vraagt zonder die bestickering en dat je hem daardoor vroeger krijgt. Waar snap ik je niet?

Enne, een zwarte met die zwart-witte blokjes zou toch op niks trekken? Dan zou je alleen maar drie witte blokjes schuin tegen elkaar als twee rijtjes op je wagen zien...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X