Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    hoe zit dat dan? Dit snap ik niet goed. Je laat iets verwijderen en daardoor ga je hem sneller hebben? Wat me logisch lijkt is dat je door de extra handeling nog wat langer zou moeten wachten, ofwel dat je hem vraagt zonder die bestickering en dat je hem daardoor vroeger krijgt. Waar snap ik je niet?

Enne, een zwarte met die zwart-witte blokjes zou toch op niks trekken? Dan zou je alleen maar drie witte blokjes schuin tegen elkaar als twee rijtjes op je wagen zien...
    Ik was voor offerte geweest en toen zei de verkoper dat ik 3 maanden moest gaan wachten als ik hem bestelde omdat ze doordat die speciale serie uitkwam al sinds november geen gewone S konden bestellen en ze daarvan dus gene stock meer hadden.

Enkele dagen laten belde hij mij en zei hij dat hij van die speciale serie 2 in stock had gekregen. Een zwarte en een gele. Hij stelde toen voor dat als ik die zwarte nam dat ze in de garage al die geblokte stickers zouden verwijderen zodat je niet meer zou zien dat het om die speciale serie ging. En dat als ik dat niet wou ze de wagen moesten bestellen en ik dus met een levertermijn van ongeveer 3 maanden ging zitten.

Hij heeft mij verzekerd dat je totaal niets gaat zien dat daar iets heeft opgeplakt aangezien die stickers er ook achteraf pas zijn opgeplakt toen die hier in België zijn aangekomen.

En ik heb enkel de gele gezien die ze in hun showroom hadden gezet dus ik heb er geen idee van hoe die geblokte stickers er uitzien op een zwarte want die stond in hun opslagplaats die niet bij de showroom ligt. Maar mij lijkt het inderdaad ook niet mooi te zijn. Op die gele had het wel iets maar die was mij net iets te opvallend

Zo zit het ineen
    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Iemand goeie (of slechte) ervaringen met een Mondeo 2.0 TDci 130, van 2002 (denk ik, maar maakt op zich niet veel uit...)?

Zijn dat betrouwbare wagens of probleembakken? Wat zijn z'n zwakke kanten?

Comment

• thx voor de uitleg

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ford Interceptor Concept

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
            Iemand goeie (of slechte) ervaringen met een Mondeo 2.0 TDci 130, van 2002 (denk ik, maar maakt op zich niet veel uit...)?

Zijn dat betrouwbare wagens of probleembakken? Wat zijn z'n zwakke kanten?
            In de laatste Autoreview staat een tweedehandstest van de Mondeo.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
            cc

Comment

• De Mondeo wordt geschrapt van de shortlist wegens niet op tijd beschikbaar . Sprijtig, het was een vallabele kandidaat. Volgens de garage zou hij ten vroegste in juli beschikbaar zijn. En dan nog in beperkte mate, er zit een vakantie tussen, dus moet je eigenlijk al rekenen op augustus.
              American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• ford.tv

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ford Genk neemt afscheid van oude Mondeo :

.

Comment

• Deze kerel heeft mijn hele vakantie goed gemaakt met dit:

Comment

• yeeeeej, vanaf morgen mag ik me ook tot dit topic wenden

(hoewel, Ford rijder en Ford lover is nog niet hetzelfde )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                        yeeeeej, vanaf morgen mag ik me ook tot dit topic wenden

(hoewel, Ford rijder en Ford lover is nog niet hetzelfde )
                        Cossie gekocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                          Cossie gekocht?
                          was het maar waar

een mondeo diesel. Ik kan er natuurlijk wel een cossie spoiler opzetten, voor een beetje het cossie gevoel te krijgen...

Comment

• Klaar voor verscheping

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk Berichten
                                  Onze shuttle bus tijdens de rally vorige zondag...
                                  Inclusief de 2.5 uit de ST en 20" MS Design velgen
                                  Alleen dat zilver vanvoor mocht voor mij ook gewoon in 't zwart.

wat kosten deze machtige velgen
                                  kan je deze in ford garage bestellen ?
                                  want die zijn wel af

de 18 ers zijn net te klein vind ik

deze staan perfect onder deze machtige wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daviej Bekijk Berichten
                                    wat kosten deze machtige velgen
                                    kan je deze in ford garage bestellen ?
                                    want die zijn wel af

de 18 ers zijn net te klein vind ik

deze staan perfect onder deze machtige wagen
                                    Die zitten bij het sportpakket dacht 'k.

Comment

• Ons dagelijks vervoermiddel hier in Monaco... Ford Mustang GT/CS Cabriolet... 4.6 V8, 300 pk.... Heavenly sound...

Ie staat hier nu te rusten in de parking van het hotel... Morgen wordt het cruise dag... Filmpje van de Cabrio in de F1 tunnel van Monaco volgt nog wel...

Comment

• Wat een machine hé Roughneck, kijk al uit naar binnen-8-uren, dan kunnen we beginnen aan de bergpassen met bijhorende fotoshoot en geluidsfragmenten !

Het ding heeft het mooiste geluid-brom tussen 2000-3000 t/min =

En dan dat koppel er nog eens bij..

Comment

• Ford Mustang...
                                          Last edited by ; 03/04/2007, 23:58.

Comment

Working...
                                          X