Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• net deze foto teruggevonden ... deed er mij weer aan denken hoe groot mijn liefde voor Ford is !
    Slechts 1 merk kan het, stilvallen op een 100 km lang stuk dwars door de woestijn ... Ford

1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
        Echt een schoon modelleke. Alleen jammer van die kleuren.
        Opvallen deed die sowieso al.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten

Ik vind hem persoonlijk op foto mooier dan in het echt ... hij blijft natuurlijk indrukwekkend, maar in het echt is hij zo "plat" .....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten
            Ik vind hem persoonlijk op foto mooier dan in het echt ... hij blijft natuurlijk indrukwekkend, maar in het echt is hij zo "plat" .....
            Hij lijkt inderdaad een beetje platgeduwd, waardoor hij ook enorm breed toont.

Maar ik vind het wel een behoorlijk imposant en origineel voertuig.
            Je ziet dat toch niet alle dagen.

Porsche vind ik zalig, maar je ziet er zoveel de laatste tijd.

Comment

• Die opmerking over die Porsche moet je nu ook niet verkeerd opvatten hè.

Maar iedereen is tegenwoordig wild van Porsche.
              Ik draai me er ook nog altijd voor om, maar persoonlijk zou ik iets anders kiezen indien ik er het geld voor had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                Hij lijkt inderdaad een beetje platgeduwd, waardoor hij ook enorm breed toont.

Maar ik vind het wel een behoorlijk imposant en origineel voertuig.
                Je ziet dat toch niet alle dagen.

Porsche vind ik zalig, maar je ziet er zoveel de laatste tijd.
                Ja, ik vind het mooie aan de Ford dat het "model" al een hele geschiedenis achter zich heeft. Dit is ook zo bij Porsche vind ik... De 911 is zowaar onsterfelijk geworden en nog steeds de droom van elke tiener. De Boxster en de Cayenne zijn de grootste oorzaken dat Porsche niet meer zo "speciaal" lijkt in de ogen van vele mensen. De absolute top van sportwagens: Ferrari

Comment

Ja, ik vind het mooie aan de Ford dat het "model" al een hele geschiedenis achter zich heeft. Dit is ook zo bij Porsche vind ik... De 911 is zowaar onsterfelijk geworden en nog steeds de droom van elke tiener. De Boxster en de Cayenne zijn de grootste oorzaken dat Porsche niet meer zo "speciaal" lijkt in de ogen van vele mensen. De absolute top van sportwagens: Ferrari
                  Wat jij zegt van die Porsche klopt als een bus.

Het je het dan over sportwagens/racewagens (motorisatie) of doodgewoon over de look?

Comment

Die opmerking over die Porsche moet je nu ook niet verkeerd opvatten hè.

Maar iedereen is tegenwoordig wild van Porsche.
                    Ik draai me er ook nog altijd voor om, maar persoonlijk zou ik iets anders kiezen indien ik er het geld voor had.
                    Ja, en ook het feit dan de 911's nauwelijks van elkaar verschillen. Ja, soms is een velgje of een spoilertje anders, maar dat is het dan... Als ik het geld had zou ik nog altijd een Porsche willen. Dit omwille van het dagelijkse gebruik en kwaliteit...

PS: als je het geld had, wat zou je dan wel kopen ?

Comment

Wat jij zegt van die Porsche klopt als een bus.

Het je het dan over sportwagens/racewagens (motorisatie) of doodgewoon over de look?
                      Gewoon de mythe achter Ferrari, de geschiedenis, de F1... en natuurlijk de looks ! Vroeger had ik het niet zo voor Ferrari, omwille van de "kwaliteit" van de Italiaan. Dit blijkt nu verleden tijd en ik vind ze gewoonweg schitterende wagens...

Comment

Ja, en ook het feit dan de 911's nauwelijks van elkaar verschillen. Ja, soms is een velgje of een spoilertje anders, maar dat is het dan... Als ik het geld had zou ik nog altijd een Porsche willen. Dit omwille van het dagelijkse gebruik en kwaliteit...

PS: als je het geld had, wat zou je dan wel kopen ?
                        Een Aston Martin of een Maserati voor in de week.

En dan een oude Corvette voor in het weekend.

Comment

• Nu, het blijft maar bij dromen hè.

Maar wie weet win ik binnenkort de Lotto.

Comment

Een Aston Martin of een Maserati voor in de week.

En dan een oude Corvette voor in het weekend.
                            Ja, allemaal schitterende merken...

Over die oude Corvette... dat zijn echt schitterende wagens, wij hebben hier thuis een 1978 Silver Anniversary Corvette, echt een prachtexemplaar !

Comment

Ja, allemaal schitterende merken...

Over die oude Corvette... dat zijn echt schitterende wagens, wij hebben hier thuis een 1978 Silver Anniversary Corvette, echt een prachtexemplaar !
                              Voor mij alweer iets te jong. Ik zie nog liever ene van de jaren 50 en 60.
                              Maar je mag er mij gerust mee straffen. Ze zijn ook schitterend natuurlijk.
                              Zelfs de nieuwe vind ik knap. Al vind ik de oude stijlvoller.

Post eens een fotootje in het topic Corvette Lovers.

Comment

Voor mij alweer iets te jong. Ik zie nog liever ene van de jaren 50 en 60.
                                Maar je mag er mij gerust mee straffen. Ze zijn ook schitterend natuurlijk.
                                Zelfs de nieuwe vind ik knap. Al vind ik de oude stijlvoller.

Post eens een fotootje in het topic Corvette Lovers.

Hier het topic met een heleboel foto's...

Comment

Hier het topic met een heleboel foto's...

http://www.vtm.be/auto/forum/showthr...rsary+Corvette
                                  Zal eens direct gaan piepen se!

Comment

Echt een schoon modelleke. Alleen jammer van die kleuren.
                                    Opvallen deed die sowieso al.
                                    Zeg je nu "jammer van die kleuren"

naast een martini-trim zijn de gulf-kleuren toch de vetste op bijna eender welke sportwagen !
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Staking bij de toeleveranciers bij ford.
                                      de directie zoekt oplossingen om de productie van de mondeo niet in gevaar te brengen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                        Staking bij de toeleveranciers bij ford.
                                        de directie zoekt oplossingen om de productie van de mondeo niet in gevaar te brengen.
                                        Dat was gisteren.
                                        Vandaag is er een akkoord en zijn ze terug aan de slag.

EDIT: toch niet. Ze staken verder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                          Dat was gisteren.
                                          Vandaag is er een akkoord en zijn ze terug aan de slag.

EDIT: toch niet. Ze staken verder.
                                          kheb het deze morgen pas gehoord.

4bedrijven gaan in staking ofzo.

Comment

Working...
                                          X