Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MadmaN Bekijk Berichten
      Heeft iemand van jullie een Focus ST ? Op zich vind ik het de lekkerste hot hatch (love the sound ), alleen de BIV steekt wat tegen
      Ik zou wel eens willen weten wat een eigenaar van een Focus ST te zeggen heeft over de auto.
      Ik dacht niet dat er hier eentje rondrijdt bij de geregistreerde gebruikers...
      Focussen genoeg, zelfs behoorlijk vlotte. Shauni kan er beslist wel iets van vertellen denk ik

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ja je ziet de Focus ST inderdaad maar zeer zelden. Daarom vroeg ik dus er hier niemand eentje had, maar blijkbaar ook niet.
        Ik probeer eigenlijk te achterhalen hoe het komt dat je die zo weinig ziet want ik vind het een enorm coole auto , de leukste hot hatch eigenlijk. De focus straalt toch veel meer uit dan een golf gti ofzo terwijl iedereen die auto bejubelt tot en met.

Comment

• ne collega van mij heeft er eentje gehad.

Comment

• De Focus (I) ST170, dié is zeldzaam

De Focus ST zie ik geregeld, en niet alleen in 't oranje. Ook wit, blauw passeren regelmatig de revue.
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              De Focus (I) ST170, dié is zeldzaam
              't was zo eentje.

ik heb er zelfs foto's van, maar omdat het al een tijdje geleden was (2003) staan deze nog op m'n oude pc

Comment

Heeft iemand van jullie een Focus ST ? Op zich vind ik het de lekkerste hot hatch (love the sound ), alleen de BIV steekt wat tegen
                Ik zou wel eens willen weten wat een eigenaar van een Focus ST te zeggen heeft over de auto.

www.fordclub.be

De BIV is idd een erg zure appel om doorheen te bijten

Comment

• Ik ken de onderkant van de S-Max al van buiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                    www.fordclub.be

Er was een idd een leuk draadje over een gast die een 'Performance Blue' focus ST heeft. Machtige auto btw !!
                    Maar iedereen lag em een beetje af te zeiken dat hij zoveel geld aan auto gaf.
                    Op uitzondering van de BIV kost de focus ST toch geen rotte euro meer dan bvb een GTI of een andere hothatch ??? en daar zegt niemand wat van

Al dat focus gehate

Comment

Er was een idd een leuk draadje over een gast die een 'Performance Blue' focus ST heeft. Machtige auto btw !!
                      Maar iedereen lag em een beetje af te zeiken dat hij zoveel geld aan auto gaf.
                      Op uitzondering van de BIV kost de focus ST toch geen rotte euro meer dan bvb een GTI of een andere hothatch ??? en daar zegt niemand wat van

Al dat focus gehate
                      Heb je altijd als je met zoiets rondrijdt. Da's op zowat elk autoforum het geval

Comment

• Gio heeft dubbel zoveel pech, hij heeft een Ford en een oude auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                          http://www.standaard.be/Artikel/Deta..._001&word=ford

Gio heeft dubbel zoveel pech, hij heeft een Ford en een oude auto
                          wie wil Gio z'n kar nu pikken?

Comment

• niet allemaal tegelijk he gasten

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                              wie wil Gio z'n kar nu pikken?
                              Iedereen die weet dat daar Xenon-powah in zit . Tja, de dieven hebben blijkbaar geen zelfrespect meer, wie wilt er nu nog oude auto's... Dit is trouwens een argument om een nieuwe auto te kopen als eerste auto, moet ik eens aan mijn ouders vertellen

Comment

• Focuslichten op een Bertone/Opel concept (1996)
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Comment

• 'k heb hier wat kuis gehouden in m'n cd's; en heb hier nog een werkende copy van een Ford TIS-cd liggen (ooit eens opgestuurd gekregen van een engels lid van het al even engelse galaxy-forum). 't Is een 2003-geval. Iemand geïnteresseerd?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                      'k heb hier wat kuis gehouden in m'n cd's; en heb hier nog een werkende copy van een Ford TIS-cd liggen (ooit eens opgestuurd gekregen van een engels lid van het al even engelse galaxy-forum). 't Is een 2003-geval. Iemand geïnteresseerd?

Ik zal eens zien welke versie ik thuis heb liggen, als die van jou recenter is wil ik em wel hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                                        Idd, anders reed ik nu waarschijnlijk met een oranje Focus ST rond
                                        Senna, Driven To Perfection

Comment

• Rondritje in de Eifel...
                                          2x EsCos, 1x Focus RS, 1x Fiesta ST, 1x S1 RS Turbo, 1x Mondeejoo

Comment

Working...
                                          X