Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De datum is er niet achteraf bijgezet, want als je kijkt naar de eigenschappen van de foto kan je nog al de eigenschappen zien met welke camera hij genomen is. Vanaf je die foto bewerkt, ben je die eigenschappen kwijt.
De datum is er niet achteraf bijgezet, want als je kijkt naar de eigenschappen van de foto kan je nog al de eigenschappen zien met welke camera hij genomen is. Vanaf je die foto bewerkt, ben je die eigenschappen kwijt.
Idd. Ik kan trouwens ook geen reden vinden waarom hij daar die datum zou achteraf bijplaatsen.
Idd. Ik kan trouwens ook geen reden vinden waarom hij daar die datum zou achteraf bijplaatsen.
morgen en overmorgen testrit mondeo 2.2 tdci, de titanium dus. Verwacht er toch wel iets van. Ik zal zeker foto's proberen te trekken.
Ding gaat heel goed
Als we de cosworth niet hadden, vloog de fiesta buiten voor zo eentje
awel se. ik kwam vandaaag thuis vant school en men vader stond al buiten met de sleutel in de hand: hij had win om te gaan rijden. ik natuurlijk meteen mee. Hij was echt full-option met optisch sport pakket en ook fanastisch interieur met navi en 6-cd lader. Hij trekt echt super. Hij doet zeker niet onder voor de focus RS die ze vroeger hadden en die sportstoelen zitten super (komen normaal gezien ook op onze volgende wagen die besteld is ) en verder ja wat kan je er van zeggen. hij is echt mooi. foto's volgen morgen
Comment