Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• let op de datum op de foto !?! dat is 3 jaar geleden !!

ziet er wel leuk uit, vooral het blinkend chromé roostertje!
    [/quote]

Comment

• Zot! , das toch de nieuwe hé???

Nuja, dat lijkt me op nen foto getrokke met een sweex toestel (gele datum), ik kan ook fout zijn, maar dee kerel kan evengoed dee datum fout hebbe gedaan hé!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
        Zot! , das toch de nieuwe hé???

Nuja, dat lijkt me op nen foto getrokke met een sweex toestel (gele datum), ik kan ook fout zijn, maar dee kerel kan evengoed dee datum fout hebbe gedaan hé!!!
        'T zal dat dan wel zijn
        nls2000

Comment

• Diee kerel kan daar gewoon een datum op gezet hebben hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
            Oorspronkelijk geplaatst door TT2

'T zal dat dan wel zijn
            De datum is er niet achteraf bijgezet, want als je kijkt naar de eigenschappen van de foto kan je nog al de eigenschappen zien met welke camera hij genomen is. Vanaf je die foto bewerkt, ben je die eigenschappen kwijt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn
              Oorspronkelijk geplaatst door nls

'T zal dat dan wel zijn
              De datum is er niet achteraf bijgezet, want als je kijkt naar de eigenschappen van de foto kan je nog al de eigenschappen zien met welke camera hij genomen is. Vanaf je die foto bewerkt, ben je die eigenschappen kwijt.
              Idd. Ik kan trouwens ook geen reden vinden waarom hij daar die datum zou achteraf bijplaatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verhulstjaaah
                Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn

'T zal dat dan wel zijn
                Idd. Ik kan trouwens ook geen reden vinden waarom hij daar die datum zou achteraf bijplaatsen.
                Misschien is de datum gewoon verkeerd ingesteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R
                  Oorspronkelijk geplaatst door verhulstjaaah
                  Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn

'T zal dat dan wel zijn
                  Misschien is de datum gewoon verkeerd ingesteld?
                  Uhhm wat heb ik eigelijk al gezegd

Comment

• morgen en overmorgen testrit mondeo 2.2 tdci, de titanium dus. Verwacht er toch wel iets van. Ik zal zeker foto's proberen te trekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                      Uhhm wat heb ik eigelijk al gezegd
                      Right, my mistake! :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door demeyer
                        morgen en overmorgen testrit mondeo 2.2 tdci, de titanium dus. Verwacht er toch wel iets van. Ik zal zeker foto's proberen te trekken.
                        Ding gaat heel goed
                        Als we de cosworth niet hadden, vloog de fiesta buiten voor zo eentje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shauni
                          Oorspronkelijk geplaatst door demeyer
                          morgen en overmorgen testrit mondeo 2.2 tdci, de titanium dus. Verwacht er toch wel iets van. Ik zal zeker foto's proberen te trekken.
                          Ding gaat heel goed
                          Als we de cosworth niet hadden, vloog de fiesta buiten voor zo eentje
                          awel se. ik kwam vandaaag thuis vant school en men vader stond al buiten met de sleutel in de hand: hij had win om te gaan rijden. ik natuurlijk meteen mee. Hij was echt full-option met optisch sport pakket en ook fanastisch interieur met navi en 6-cd lader. Hij trekt echt super. Hij doet zeker niet onder voor de focus RS die ze vroeger hadden en die sportstoelen zitten super (komen normaal gezien ook op onze volgende wagen die besteld is ) en verder ja wat kan je er van zeggen. hij is echt mooi. foto's volgen morgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door demeyer
                            ... met optisch sport pakket ...
                            een optisch sport pakket ?? wat moet ik me daarbij voorstellen? een voorruit op strekte ofzo ...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 480 turbo
                              Oorspronkelijk geplaatst door demeyer
                              ... met optisch sport pakket ...
                              een optisch sport pakket ?? wat moet ik me daarbij voorstellen? een voorruit op strekte ofzo ...?
                              nee ik bedoelde hiermee het exterieur: velgen, zijlijsten, bumpers

Comment

• Comment

• [img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQAAAHYU*tlAyaWrJ4Di8Ttc7SDjdO77BZrhAxVhUo!zs67wQ BObblKRibWNWvyBsCSQP8QI9cJ9MEWjeoa6v*ga!SVWjsRs0YF 7!SuDcqUCpr96oXcQ5Q/tmb_P1010029.JPG?dc=4675495256391684027[/img]

Comment

• [img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQAjA24UH9hAyaWrJ4Di8UXmlxTfP!qO5m1b7P*xcxta*wTj4 ygrrnza46Ev2LRp!7UEURe*UHhaL11c3v*gUYuOBLvetRKYK4f YaRTx3yku76w*GSi8eA/tmb_P1010030.JPG?dc=4675495256396801401[/img]

Comment

• [img]http://groups.msn.com/_Secure/0UAAdAxEX5ZRAyaWrJ4Di8WshDVDVzr**NTLrmxh7Yx86zFVtH mMxPmwyv4zIK74WUjADEEGaUDCbkjkh*EOGkNpqDLHxC!850mb xWt22QKzO9UsE54p6YXSCcBgAcHAY/tmb_P1010031%20copy.jpg?dc=4675495256401573586[/img]

Comment

• [img]http://groups.msn.com/_Secure/0UAAdAxIXKJVAyaWrJ4Di8aAsGkSq4qGvwL*Q7k35Pwns1WAcT Bb37I3B9dbhbpqxZwXpspNgCk2jNVgZBgW0CnEYaUjwQlD9fAC 6iYNBIe4s3I8PxR7cEXSC8BcAcPAX/tmb_P1010032%20copy.jpg?dc=4675495256406500073[/img]

men nieuwe wallpaper

Comment

• [img]http://groups.msn.com/_Secure/0UAAjAxMXa5VAyaWrJ4Di8Xpwje9axLMQqs!5MfsRRHzIdKClZ 870wu5eOjo5GVvjqsSzlPSDj*T36h*mo46gUSG8ovLst6x!1JA mJmHhsOY3iq9HqQseaHSCnRgAcJ0Y/tmb_P1010033%20copy.jpg?dc=4675495256412188519[/img]

Comment

Working...
                                          X