Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQAdA3IUD9lAyaWrJ4Di8Zq4rQcEPQZZl79M20LKZZuAE07SC 58lGMSwhDb*B0hunrGrnTTIPN1TaVf*GHMTOHNKjqV*WZSP3tx f1uSajBlF0QcKZJga3A/tmb_P1010034.JPG?dc=4675495256416537571[/img]

het touchscreen met navigatie

Comment

• [img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQA1A3UUw9lAyaWrJ4Di8YdwxPH3IK4GWvkNxMjKOazhMvlTR 3Ke*r4u0gt2AEFGWcB02NJwY4ux7G5YuHkLVia6SFEa7jGmFbK 36gvtFQNiFv!4eDjnpg/tmb_P1010037.JPG?dc=4675495256424888896[/img]

Comment

• underdog-klassebak
        Peugeot 307 Sw 1.4HDI
        & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
        http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
        Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• Prachtige wagen! Bij driesen waar mijn pa zijn wagen nu gekocht heeft hebben ze er zo 6 stuks verkocht terwijl ze er maar 2 toegewezen gekregen hadden. Allemaal in clipper-uitvoering en omgebouwd naar lichte vracht.
          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• nice

staat em echt mooi, die uitvoering ... mooi zjanten btw

Comment

• Echt een knappe auto.

Dit of een X-type met nauwelijks optietjes ... hoho, ik zou 't wel weten.

Respect !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0
                Allemaal in clipper-uitvoering en omgebouwd naar lichte vracht.
                ????? das ook jammer ... lijkt mij nu net een sportieve gezinswagen ...

Comment

• Knappe wagen Nogal een verschilleke met de onze..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                  cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 480 turbo
                    Oorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0
                    Allemaal in clipper-uitvoering en omgebouwd naar lichte vracht.
                    ????? das ook jammer ... lijkt mij nu net een sportieve gezinswagen ...
                    Wat bedoel je nu? Zonde van de LV?

Comment

• De LV bij zo'n break stelt niet zoveel voor zei die verkoper daar. Hij zij dat er gewoon een ijzer hek tussen de achterzetels en de kofferruimte geplaatst wordt en dat de achterzetel vastgezet wordt maar voor de rest veranderd er niets.
                      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0
                        De LV bij zo'n break stelt niet zoveel voor zei die verkoper daar. Hij zij dat er gewoon een ijzer hek tussen de achterzetels en de kofferruimte geplaatst wordt en dat de achterzetel vastgezet wordt maar voor de rest veranderd er niets.
                        We hebben hier zelf zo een staan met zo'n hekje. En dat is zelfs geen ijzeren hekje maar gewoon ééntje met touwtjes dat je er in een mum van tijd kan uithalen.

Comment

• heeft iemand misschien foto's van de nieuwe focus vijfdeurs met een MS-design kit?

Comment

• Tja, soms zeggen ze dat wijn beter wordt met de jaren. Awel, ik vind de Mondeo beter worden met de jaren.

De eerste generatie was superlelijk; de 2de was al vele beter; de 3de was nog beter en de huidige (face-lift model geloof ik?) is echt zeeer mooi!

Comment

• Je moet de microsite van de nieuwe Ford F-150 eens bekijken!!

Schitterend gewoon

KLIK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door demeyer
                                [img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQAAAHYU*tlAyaWrJ4Di8Ttc7SDjdO77BZrhAxVhUo!zs67wQ BObblKRibWNWvyBsCSQP8QI9cJ9MEWjeoa6v*ga!SVWjsRs0YF 7!SuDcqUCpr96oXcQ5Q/tmb_P1010029.JPG?dc=4675495256391684027[/img]
                                Ik heb die vanmiddag zien staan bij De Kort

cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                                  Oorspronkelijk geplaatst door demeyer
                                  [img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQAAAHYU*tlAyaWrJ4Di8Ttc7SDjdO77BZrhAxVhUo!zs67wQ BObblKRibWNWvyBsCSQP8QI9cJ9MEWjeoa6v*ga!SVWjsRs0YF 7!SuDcqUCpr96oXcQ5Q/tmb_P1010029.JPG?dc=4675495256391684027[/img]
                                  Ik heb die vanmiddag zien staan bij De Kort
                                  zou goed kunnen

Comment

• Hadden jullie je RS daar ook gehaald? Dan is de kans groot dat ik daar ingezeten heb

cc

Comment

Hadden jullie je RS daar ook gehaald? Dan is de kans groot dat ik daar ingezeten heb
                                      ja die hebbe we daar gehaald. Wanneer heb je er in gezeten, want als het tijdens de ford performance days was dan was het een andere maar anders was het de onze (spijtig genoeg was)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door demeyer
                                        Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                                        Hadden jullie je RS daar ook gehaald? Dan is de kans groot dat ik daar ingezeten heb
                                        ja die hebbe we daar gehaald. Wanneer heb je er in gezeten, want als het tijdens de ford performance days was dan was het een andere maar anders was het de onze (spijtig genoeg was)
                                        Begin januari denk ik..

cc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyer
                                          Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                                          Begin januari denk ik..
                                          als het met een z-plaats was, dan denk ik dat jer hebt ingezeten ja.

Comment

Working...
                                          X