Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het ietwat sobere interieur van een standaard Focus (Ik weet niet of radio standaard is)

Comment

• Een zeer ruim koffer!

Comment

• De Ghia is een heel stuk knapper binnenin...

Comment

• Een leuke noot:

Comment

• Nog eens die hellende daklijn:

Comment

• Mooi ingewerkte pinkers!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                Een zeer ruim koffer!
                Ja voor zo'n wagen wel !

Comment

• De achterkant is zeker niet mis, maar de voorkant vind ik wat wennen. Alles vooraan (lichten e.d.) lijkt iets te hoog geplaatst
                  nls2000

Comment

• plastieke omgeving rond mistlichten vind ik wel nie schoon,
                    voor de res ziet et er bon uit....

Comment

• Hier mijn bijdrage over de Nieuwe Ford Focus. Vrijdag 25 november zelf ermee testgereden. Een echte driverscar vooral de 2.0TDCi.

Comment

• Mustang Cabrio:

Comment

• De gewone versie met een 4.0 liter V6 goed voor 210 Pk en de GT-versie met een 4,6 liter V8 goed voor 300 Pk. Beide voor Detroit 2005.

Comment

• Bron

Auto motor und sport.

Comment

• Knap

Comment

• GVD, die auto moet naar Europa komen vind ik!
                                Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                                & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                                http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                                Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• Hier een paar foto's van de nieuwe focus volgens Wolf:

De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden

De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden

Kan er nog net door voor het te wordt, volgens mij.

Bron: Autoweek.nl

Comment

• sry, ben een groot fordliefhebber, maar die fantasietjes aan de achterste zijruit doen me denken aan een Opel Kadett, en dat wil ik niet, echt niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blink360
                                      GVD, die auto moet naar Europa komen vind ik!
                                      Die auto hebk ook al gezien in europa , op den A12, met een duitste nummerplaat.... Het zal waarschijnlijk dan geimproteerd zijn zekers....

Comment

• Die nieuwe FOrd Focus rijdt ZALIG. Ik werk bij een Ford en Mazda-dealer en we mochten de wagen gaan testen op de Nurburgring en die wagen reed fantastische, vooral de 2.0 TDCI van 136 PK. Die heeft een koppel en de kracht als de Titanium X van 155PK. Een een wegligging nog beter dan de vorige focus. Die wagen plakt echt aan de weg, een echte openbaring voor mij als BMW-liefhebber.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snafu_xv
                                          sry, ben een groot fordliefhebber, maar die fantasietjes aan de achterste zijruit doen me denken aan een Opel Kadett, en dat wil ik niet, echt niet...
                                          Idem, schandalig van de Duitse Ford huistuner Wolf - die trouwens sowieso al zeer duur is - om zo'n (nutteloos) accessoire uit te brengen. Dit heeft geen enkele functie, is waarschijnlijk goedkope plastic en nog aartslelijk ook.

Comment

Working...
                                          X