Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FORD Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
    Wel een rare vaststelling is dat geen van de aanwezige Focussen over een assebak beschikte. Zou dat een optie zijn, in de vorm van een rokerspack?
    Inderdaad, het rokerspack is een optie waarvoor je extra moet betalen (ik dacht €25,00). Neem je deze optie niet, dan komt er een extra miniscuul opbergvakje in de plaats (gratis).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d-fens
      Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
      Wel een rare vaststelling is dat geen van de aanwezige Focussen over een assebak beschikte. Zou dat een optie zijn, in de vorm van een rokerspack?
      Inderdaad, het rokerspack is een optie waarvoor je extra moet betalen (ik dacht €25,00). Neem je deze optie niet, dan komt er een extra miniscuul opbergvakje in de plaats (gratis).
      klopt niet volledig hoor.

de kostprijs van een rokerspack is 10 € bij de nieuwe FOCUS. dit is een asbak in de vorm die past in de drinkbekerhouder. En dan zit er ook een aansteker in de wagen, anders is dat maar een afdekking van het stopcontact in de wagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Biemer
        klopt niet volledig hoor. de kostprijs van een rokerspack is 10 € bij de nieuwe FOCUS. dit is een asbak in de vorm die past in de drinkbekerhouder. En dan zit er ook een aansteker in de wagen, anders is dat maar een afdekking van het stopcontact in de wagen...
        Bedankt voor de correctie. Bij m'n vrouw haar C-MAX was dat €25,00 extra, vandaar ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d-fens
          Oorspronkelijk geplaatst door Biemer
          klopt niet volledig hoor. de kostprijs van een rokerspack is 10 € bij de nieuwe FOCUS. dit is een asbak in de vorm die past in de drinkbekerhouder. En dan zit er ook een aansteker in de wagen, anders is dat maar een afdekking van het stopcontact in de wagen...
          Bedankt voor de correctie. Bij m'n vrouw haar C-MAX was dat €25,00 extra, vandaar ...

klopt, bij de C-max, Focus I, Fusion, Fiesta, ... is het 25€.

Comment

Die nieuwe FOrd Focus rijdt ZALIG. Ik werk bij een Ford en Mazda-dealer en we mochten de wagen gaan testen op de Nurburgring en die wagen reed fantastische, vooral de 2.0 TDCI van 136 PK. Die heeft een koppel en de kracht als de Titanium X van 155PK. Een een wegligging nog beter dan de vorige focus. Die wagen plakt echt aan de weg, een echte openbaring voor mij als BMW-liefhebber.
            Ik wou ook net een berichtje posten, maar dit bericht zegt eigenlijk hetzelfde wat ik wou zeggen

Zaterdag een testritje gedaan met de nieuwe Focus, weliswaar de 1.6 TDCi. Wat een wegligging en handling En nog super-comfortabel ook..

Dat sportief stuurtje, dat kort metalen pookje :love:

Moest ik een wagen nodig hebben, geef mij maar direct een 3-deurs met dat sport pack (MS design kit) erbij. Misschien zelfs nog liever zilvergrijs dan zwart, dat pack komt dan des te mooier uit vind ik...

(voor de mensen uit de omgeving Lennik: er staan 3 nieuwe Foci buiten bij garage Geeraerts op de Ninoofsesteenweg, waarvan een met sport pack)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door warrie
              Die nieuwe FOrd Focus rijdt ZALIG. Ik werk bij een Ford en Mazda-dealer en we mochten de wagen gaan testen op de Nurburgring en die wagen reed fantastische, vooral de 2.0 TDCI van 136 PK. Die heeft een koppel en de kracht als de Titanium X van 155PK. Een een wegligging nog beter dan de vorige focus. Die wagen plakt echt aan de weg, een echte openbaring voor mij als BMW-liefhebber.
              Ik wou ook net een berichtje posten, maar dit bericht zegt eigenlijk hetzelfde wat ik wou zeggen

Zaterdag een testritje gedaan met de nieuwe Focus, weliswaar de 1.6 TDCi. Wat een wegligging en handling En nog super-comfortabel ook..

Moest ik een wagen nodig hebben, geef mij maar direct een 3-deurs met dat sport pack (MS design kit) erbij. Misschien zelfs nog liever zilvergrijs dan zwart, dat pack komt dan des te mooier uit vind ik...

(voor de mensen uit de omgeving Lennik: er staan 3 nieuwe Foci buiten bij garage Geeraerts op de Ninoofsesteenweg, waarvan een met sport pack)

Bij ons staat er een MS Disign-kit in de showroom in het MAchinesilver, prachtig, een GOLDpack met de velgen.... lekker

Comment

• Iemand high quality foto's van een Focus met dat design pack toevallig?

Comment

• Ford Torino 1968, een prachtige wagen vind ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door warrie

Bij ons staat er een MS Disign-kit in de showroom in het MAchinesilver, prachtig, een GOLDpack met de velgen.... lekker
                    heb je daar pics van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude

Ford Torino 1968, een prachtige wagen vind ik
                      Jazeker, is dat niet iets als oldie voor jou?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude

Ford Torino 1968, een prachtige wagen vind ik
                        Jazeker, is dat niet iets als oldie voor jou?

Yep

Comment

• Heb jij gegevens over de motor van die Ford Torino? Does it come with a V8 ?
                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• hij is geleverd
                            nu nog paar dagjes wachten tot de ms design kit geinstalleerd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door demeyer
                              hij is geleverd
                              Sorry dat ik er niet veel van af weet, maar wat is de kleur/motorisatie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso
                                Oorspronkelijk geplaatst door demeyer
                                hij is geleverd
                                panter black en 2.0 tdci met zes versnellingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door demeyer
                                  Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso
                                  Oorspronkelijk geplaatst door demeyer
                                  hij is geleverd
                                  panter black en 2.0 tdci met zes versnellingen
                                  En dan nog met MS-kit? *kwijl*

Toch een waardige opvolger voor jullie RS

Comment

• Zo rap mogenlijk pic's en een heus testverslag aub !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SEVANO
                                      Zo rap mogenlijk pic's en een heus testverslag aub !
                                      ja als we hem mogen gaan halen.
                                      de MS-design kit moet nog geinstalleerd worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy
                                        Heb jij gegevens over de motor van die Ford Torino? Does it come with a V8 ?
                                        Yes it does, for example the Ford Grand Torino
                                        340 bhp @ 6,200 rpm
                                        V8
                                        3-speed Automatic

I will search for more specs ...

Comment

• alstublieft, een volledige site vol torino-plezier

Comment

Working...
                                          X