Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ff terugkomen op die "modus RS" ---> dit segment heeft geen nood aan RS-toestanden en power all the way. Dus blijven concentreren waarmee ze nu bezig zijn.
Er zijn adapters om de ingang van de cd-changer te gebruiken als aux-in.
Connects2 maakt deze: http://www.connects2.com/pdfFiles/en...2_AUX001_1.pdf
Op het megane II owners forum is er iemand die dit met succes heeft gebruikt.
Ik zit zelf ook met een megane II radio/cd/gps en ga volgende week eens langs de renault dealer om te vragen of zij een oplossing hebben.
Er zijn adapters om de ingang van de cd-changer te gebruiken als aux-in.
Connects2 maakt deze: http://www.connects2.com/pdfFiles/en...2_AUX001_1.pdf
Op het megane II owners forum is er iemand die dit met succes heeft gebruikt.
Ik zit zelf ook met een megane II radio/cd/gps en ga volgende week eens langs de renault dealer om te vragen of zij een oplossing hebben.
Thx.
Edit:
PC geformatteerd en nog geen Acrobat Reader. Moet ik dus dringend installeren.
@Bikefreak; ik weet niet welke radio je zitten hebt in jouw wagen maar de mn Cabasse is het zo dat je de functie AUX op ON en OFF kan zetten. Ik veronderstel mits de juiste kabel je zeker een verbinding kan maken met de AUX ingang en je MP3.
@Bikefreak; ik weet niet welke radio je zitten hebt in jouw wagen maar de mn Cabasse is het zo dat je de functie AUX op ON en OFF kan zetten. Ik veronderstel mits de juiste kabel je zeker een verbinding kan maken met de AUX ingang en je MP3.
Waar heb jij die knop zitten? En die AUX-uitgang? Achteraan wellicht, maar hoe sluit je de kabel aan? Langs een opening in het handschoenkastje of zo?
Via het knopje expert moet je die functie wel kunnen aanzetten geloof ik. Waar de aansluiting zit? Geen id eigenlijk. Ik veronderstel gewoon aan de achterzijde van de radio maar dan moet je natuurlijk die sleuteltjes hebben om hem te verwijderen. In de koffer zit enkel de versterker dacht ik.
Via het knopje expert moet je die functie wel kunnen aanzetten geloof ik. Waar de aansluiting zit? Geen id eigenlijk. Ik veronderstel gewoon aan de achterzijde van de radio maar dan moet je natuurlijk die sleuteltjes hebben om hem te verwijderen. In de koffer zit enkel de versterker dacht ik.
Koffer? Het is maar eengewone radio-CD-speler hoor. Geen versterker in de koffer dus, maar gewoon in de radio-unit zelf.
Ben ondertussen dus langs de garage geweest maar daar hadden ze precies nog nooit van een mp3 player of diskman gehoord en al helemaal gaan idee hoe zoiets aan te sluiten zonder andere radio.
Donderdag gaat hij binnen voor onderhoud van 30 000km, mss is er dan wel iemand die van iets weet.
Heb dringendere problemen om achter te zitten voorlopig. Opbergvak in de deur staat na regen steeds vol met water ( tot 3 cm na een nacht)
Na een nieuwe 150 pk sterke diesel komt Renault komend voorjaar met de 175 pk variant van de 2,0-liter dCi.
Renault claimt met de 175 pk dCi-motor de sterkste 2,0-liter diesel op de markt te hebben. De 2,0-liter van BMW met 163 pk is in elk geval geklopt. Vanaf februari is de Laguna met de nieuwe krachtbron in ons land te bestellen. Prijzen zijn nog niet bekend.
De sterkste diesel uit het Renault-programma heeft een maximaal koppel van 360 Nm. De Laguna kan met de nieuwe diesel 225 km/u en de sprint van 0 naar 100 verloopt in 8,4 seconden. Als gemiddeld verbruik geeft Renault 6,0 liter per 100 kilometer op. De onlangs geïntroduceerde 150 pk dCi kan 215 km/u en in 8,9 seconden van 0 naar 100.
Het ligt voor de hand dat deze diesel ook in andere modellen van Renault zijn opwachting zal maken. Een aangewezen kandidaat daarvoor lijkt de Espace, waarvan in april een gefacelifte versie bij de dealers staat. Volgens Renault is daarover echter nog niets beslist.
Bron: www.autoweek.nl
Een Laguna Grandtour met zo'n diesel zie ik wel zitten, alhoewel, er is ook nog een Laguna GT.... (mijn rationele dreamcar)
Comment