Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ze zouden die nieuwe dieselmotor beter ook in de Mégane monteren en hem een sportievere wegligging meegeven. Als er dan ook nog een soort GTI van ongeveer 200 pk bij zou komen ... De RS heeft daar wat teveel vermogen voor en is te duur.
    Ach, wss zullen bovenstaande Méganes wel nooit bestaan. Mss toch een waterkansje dat ze die 175 paardjes tellende dieselmotor toch in de Mégane monteren? Kwestie van de concurrentie aan te gaan met de 2.0 TDI 170 pk in de Golf V.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik hoop echt dat de 175 pk versie er toch ook komt in de mégane.Afwachten is de boodschap.

Ben is benieuwd wanneer er een nieuw model van de laguna komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimJ
        Ik hoop echt dat de 175 pk versie er toch ook komt in de mégane.Afwachten is de boodschap.

Ben is benieuwd wanneer er een nieuw model van de laguna komt.

Gokje: binnen 1,5 à 2 jaar. Veel langer zal het wel niet duren, I guess.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik denk ook zoiets.
          Maar eerst komt de twingo aan de beurt volgens mijn garagist.

Comment

Ik denk ook zoiets.
            Maar eerst komt de twingo aan de beurt volgens mijn garagist.

Idd. Is ook het oudste model dat Renault nog in zijn gama heeft. Bestaat toch al een dikke tien jaar.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Mégane tuned by Elia:

In vergelijking met de RS-versie: niet mis, doch het mocht toch iets discreter.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Vervangen van luidsprekers

In heb een vanuit de fabriek ingebouwde radio zitten in de Mégane II. De radio op zich is ok maar, de kwaliteit van de luidsprekers is niet echt van de bovenste plank. Heeft iemand ervaring met het vervangen van die luidsprekers?

Comment

• Als ik het goed heb komt er in april een gefacelifte espace uit, heeft iemand een idee wat deze facelift allemaal inhoudt? Komt de 2.0dCi met 175 pk er ook in? en ook verkrijgbaar met automaat?

En heeft er iemand ervaringen met de huidige espace? als ik wat myreviews lees op autoweek.nl valt het op dat zowat iedereen over rammels, kraakjes, slechte kwaliteit kunststoffen, slechte audio enz. klaagt....

Comment

• Het zou mij logisch lijken dat de 2.0dCi in de espace zou komen.
                    Verder heb ik geen ervaring met het rijden met de espace en de krakende, piepende geluidjes en slechte kwaliteit van de kunststoffen.

Ik heb ook een impressie gevonden van de nieuwe espace die in 2010 zou uitkomen:

Een nieuw platform dat ook zou gebruitk worden voor de vel satis 2 en de laguna 3. De schuifdeuren zijn ook nieuw dat is mss wel een logische evolutie als men naar de concurrentie kijkt.

nog een impressie van de nieuwe twingo

Deed mij direct denken aan de VW lupo.

Comment

• NOOOOOOOOOO

toch geen schuifdeuren op een espace....

Das zo banaal...

Comment

• Hopelijk voeren ze dat niet door de schuifdeuren maar ik vress er een beetje voor.

Nog een impressie van de laguna 3:

Comment

• nog ééntje:

Comment

• Schuifdeuren gaan ze volgens mij nooit gebruiken. Hebben ze nooit gedaan en ze hebben altijd het busjes-imago willen vermijden.

Comment

• Ik betwijfel of die Impressies van de Laguna 3 erg realistisch zijn. Op die ene staat de as van de voorwielen vrij ver naar voor, bijna zoals bij een achterwielaandrijver. Heel leuk, maar de huidige tendens in beschouwing nemende ...
                              Hopelijk wordt het iets leuks, hoewel ik hem wellicht niet zou moeten.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                Schuifdeuren gaan ze volgens mij nooit gebruiken. Hebben ze nooit gedaan en ze hebben altijd het busjes-imago willen vermijden.
                                Idd, dat is net het leuke aan een espace, dat die nog gewone klapdeuren heeft.
                                Stel u voor, een X5 met schuifdeuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG
                                  Als ik het goed heb komt er in april een gefacelifte espace uit, heeft iemand een idee wat deze facelift allemaal inhoudt? Komt de 2.0dCi met 175 pk er ook in? en ook verkrijgbaar met automaat?

En heeft er iemand ervaringen met de huidige espace? als ik wat myreviews lees op autoweek.nl valt het op dat zowat iedereen over rammels, kraakjes, slechte kwaliteit kunststoffen, slechte audio enz. klaagt....
                                  ik ben ondertussen aan mijn tweede espace 2.2cdi bezig, (de eerste expression al na een half jaar ter ziele gegaan in een ongeval, momenteel rijd ik met een dynamique versie.). 't Is inderdaad een zéér comfortabele reiswagen, maar de kraakjes en piepjes moet je er ABSOLUUT Bijnemen. Zeker bij een nogal pittige rijstijl als de mijne houdt het interieur het op een gegeven moment voor bekeken, heb ik de indruk. De 17"velgen geven bij het snel nemen van een put in de weg ook een knal door in het dasboard ipv een gedempte dreun, zoals ik dat bij een normale berline gewend ben.
                                  Wat de audio betreft , klopt ook idd.
                                  Daar waar bv de Renault 25 en Safrane nog gerenomeerd waren voor hun hifi installatie, is het bij de espace huilen met de pet op.
                                  Ik kan het écht niet geloven dat er 4x40 watt uit die dingen komt.
                                  't Zal dan ook mijn laatste zijn....en ik vrees ook mijn laatste Renault (no offence to the fans)
                                  Last edited by ; 19/01/2006, 17:18.

Comment

• Vandaag een artikeltje in de krant gelezen dat renault een groots offensief gaat plaatsen.
                                    Renault zal tss nu en 2009 niet minder dan 26 nieuwe modellen lanceren in alle segmenten.

Comment

Vandaag een artikeltje in de krant gelezen dat renault een groots offensief gaat plaatsen.
                                      Renault zal tss nu en 2009 niet minder dan 26 nieuwe modellen lanceren in alle segmenten.
                                      gelukkig maar...
                                      Renault Kenis turnhout heeft sinds een jaar ofzo een geschift grote toonzaal. wordt tijd dat die eens vol komt te staan

Comment

• Dit artikel dus:
                                        Carlos Ghosn heeft vandaag een driejarenplan bekendgemaakt voor Renault. Aanvankelijk werd gedacht dat de nieuwe directeur flink de bezem door het bedrijf zou halen, maar over ontslagen is met geen woord gerept.

Carlos Ghosn heeft de plannen tot 2009 bekendgemaakt, die een einde moeten maken aan het verlies van marktaandeel van Renault in Europa. De remedie is simpel: de komende drie jaar komen er 26 nieuwe modellen bij, inkoopkosten moeten met veertien procent omlaag en de productiekosten met 12 procent. “Renault verkeert niet in crisis, maar is een kwetsbaar bedrijf,� aldus Ghosn.
                                        Renault wil voornamelijk marktaandeel winnen in de sector van sportieve SUV´s en crossovers. Ook wil Renault eindelijk eens potten gaan breken in de hogere klassen. Eén van de maatregelen die daarvoor wordt genomen is dat de opvolger van de Laguna hoger in de markt wordt gezet en het moet gaan opnemen tegen de BMW 3-serie en de Audi A4.
                                        Verder worden de komende drie jaar ook de belangrijkste modellen van Renault vernieuwd. De Mégane, Twingo, Kangoo en de bestelauto Master zullen allemaal de komende tijd een opvolger krijgen. Van de Dacia Logan zullen enkele andere varianten verschijnen.
                                        “Renault heeft groei, nieuwe producten en een goed imago nodig,� aldus Ghosn, die tijdens de bekendmaking van zijn plannen tevens onthulde dat de netto winst vorig jaar met negentien procent is gestegen.
                                        AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste...

Comment

• http://clio.renault-sport.com/index_site.php?lg=fr

Filmpje van de nieuwe Clio RS
                                          Allez, veel meer dan op de eerder vrijgegeven foto's kan je niet zien, maar kom, hij ziet er echt wel niet slecht uit.

Comment

Working...
                                          X