Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ne maat van me wilt ne nieuwe clio bestellen. maar standaard komt ie met wieldoppen. weet er iemand of er mooi velgskes in het gamma zitten?
welke steek heeft die trouwens?
ne maat van me wilt ne nieuwe clio bestellen. maar standaard komt ie met wieldoppen. weet er iemand of er mooi velgskes in het gamma zitten?
welke steek heeft die trouwens?
kan m al uitzien naar velgskes ook.....
Bestel hem anders met wieldoppen (en als het kan met winterbanden) en ga direct voor een setje aftermarket velgen als die er toch onder komen.
raar dat hij nog wieldoppen heeft.
het bedrag dat je gaat spenderen aan aftermarket-velgen zou hij beter in een hoger uitrustings-niveau steken. Opleg zal toch hetzelfde zijn maar de wagen zal mooiere opties hebben en 9/10 alu velgen.
Welkom op de officiële website van Renault België. Ontdek het volledige aanbod personenwagens (Clio, Austral, Espace…), elektrische wagens en bedrijfsvoertuigen.
De vorige generatie clio's had idd 4x100. Bij de nieuwe zal dit hoogstwaarschijnlijk wel hetzelfde zijn.
Ik had trouwens eens ergens gehoord dat als je de nieuwe clio met lichtmetalen velgen besteld, dat de wielkasten iets breder zijn dan de versie met wieldoppen (en dus smalle banden).
Comment