Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RENAULT Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door de_autojohn
    wordt er nu eigenlijk nog een avantime gemaakt

Afgevoerd wegens geflopt. Diegenen die er eentje bezitten, beschikken nu wel over een exclusieve wagen.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• was nothans een schitterende wagen. mocht ik wat ouder geweest zijn had ik eentje gekocht.
      want dat testritje met die 3 liter was fenomenaal. alle ruiten open dak open en dat was schitterend. in een salon op wielen zonder iets van vensters om je heen.

Comment

• Ik vond de avantime ook een schitterende wagen. Spijtig dat de productie ervan gestopt is.

Comment

• Mja. Op zich heeft de Avantime zeker wel iets, maar ik zou hem toch nooit kopen. Geen monovolumes voor mij.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• ik vond hem ook wel mooi

Comment

• Spijtig dat de aventime geflopt is maar de naam zegt het zelf al .

Comment

• heeft er iemand al eens geruchten gehoord dat een espace van de vorige generatie bij een aanrijding (schuin) langs achteren gemakkelijk gaat tollen, en daarbij omkantelt?

Mijn broer kwam daar mee af vandaag, en ik wil wel eens weten wat daar van is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG
                  heeft er iemand al eens geruchten gehoord dat een espace van de vorige generatie bij een aanrijding (schuin) langs achteren gemakkelijk gaat tollen, en daarbij omkantelt?

Mijn broer kwam daar mee af vandaag, en ik wil wel eens weten wat daar van is
                  Van dat tollen daar heb ik nog nooit iets van gehoord, maar ik ken wel iemand die er mee tegen een paal is gereden aan pakweg 60kmh en haar benen waren zowat verbrijzeld. Kan natuurlijk veel met de hoek van de impact te maken gehad hebben.
                  Zo zal het met dat tollen ook wel zijn hé? Zwaartepunt ligt sowieso hoger, dus bij een foute snelheids-hoek verhouding, zal die wel "flippen" idd.

Bij de nieuwe versie moet ik zeggen, sta ik nog elke dag verbaasd over de wegligging die zo'n "busje" toch wel heeft. Dat ding kleeft gewoon aan de baan, zeker met de 225/17 W rubbers van Michelin.

Comment

• Weet niet of het hier al is geplaatst.
                    Clio sport
                    http://www.renaultsport.co.uk/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door new_megane
                      Spijtig dat de aventime geflopt is maar de naam zegt het zelf al .
                      Idd, want dat is echt een mooie wagen. Gedurft maar echt prachtig design

Comment

• Voor de liefhebbers, foto's genomen toen ik @ Renault Days Zolder 2006 was with my ride..

Droes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                          Voor de liefhebbers, foto's genomen toen ik @ Renault Days Zolder 2006 was with my ride..

Droes

Comment

• renault lovers

Hier enkele foto's van de nieuwe clio rs .
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik heb mijn Mégane zaterdag nog mogen gaan afzetten bij de garage. Na een ritje wou ik mijn ramen sluiten. Maar het rechtse raam bleef gewoon waar het zat, in de deur. Bon deze morgen een langsgeweest, ze gingen het vandaan nog proberen op te lossen. Maar het zal waarschijnlijk pas voor morgen zijn. Het goede nieuws, het zal zo goed als zeker onder garantie vallen, ook al is de wagen al een jaar buiten garantie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter
                                Ik heb mijn Mégane zaterdag nog mogen gaan afzetten bij de garage. Na een ritje wou ik mijn ramen sluiten. Maar het rechtse raam bleef gewoon waar het zat, in de deur. Bon deze morgen een langsgeweest, ze gingen het vandaan nog proberen op te lossen. Maar het zal waarschijnlijk pas voor morgen zijn. Het goede nieuws, het zal zo goed als zeker onder garantie vallen, ook al is de wagen al een jaar buiten garantie.
                                Ook al voor gehad met de Modus. De volgende dag functioneerden ze terug prima.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door new_megane
                                  Hier enkele foto's van de nieuwe clio rs .
                                  Mijn bereikbare droomkar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter
                                    Ik heb mijn Mégane zaterdag nog mogen gaan afzetten bij de garage. Na een ritje wou ik mijn ramen sluiten. Maar het rechtse raam bleef gewoon waar het zat, in de deur. Bon deze morgen een langsgeweest, ze gingen het vandaan nog proberen op te lossen. Maar het zal waarschijnlijk pas voor morgen zijn. Het goede nieuws, het zal zo goed als zeker onder garantie vallen, ook al is de wagen al een jaar buiten garantie.

Een tijdje geleden (een jaar ongeveer, denk ik) hebben ze eens alle huidige Méganes teruggeroepen om de bekabeling van de eletrische ruiten beter te beschermen. Dit omdat dergelijke problemen zich konden voordoen. Heb je daar geen vrief over ontvangen?
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Nope, geen brief voor ontvangen, maar zonder problemen in garantie gemaakt!

Comment

• Welke Sénices kwamen eigenlijk in "aanmerking" voor het probleem met de achtergordels, want een leerkracht van mij heeft nog geen brief gehad.

Comment

• enkele foto's van de Renault meeting in Sint Niklaas afgelopen zondag:

Comment

Working...
                                          X