Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ben net terug van de garage. M'n "machientje" heeft z'n onderhoud weer gehad en kan er weer tegen.
Heb ook ineens een prijsje laten maken voor velgjes. Manman dat viel ff tegen.
Ben net terug van de garage. M'n "machientje" heeft z'n onderhoud weer gehad en kan er weer tegen.
Heb ook ineens een prijsje laten maken voor velgjes. Manman dat viel ff tegen.
Nu staan de optionele 17" velgen erop. Waarvan ik nu prijs van heb laten maken dat zijn de "classics" ook 17". Die staan in de optiecatalogus van de CC.
Die velgen + michelin band was iets van een 1800€ met korting op de velgen en banden.
Nu staan de optionele 17" velgen erop. Waarvan ik nu prijs van heb laten maken dat zijn de "classics" ook 17". Die staan in de optiecatalogus van de CC.
Die velgen + michelin band was iets van een 1800€ met korting op de velgen en banden.
Idd niet goedkoop. Bovendien is een 1.9 dci ook nog vrij duur op te laten chippen (zeker in verhouding tot de winst in vermogen en koppel). Geen Renault meer voor mij.
Edit:
Niet dat ik zo een tuner ben (helemaal niet), maar er is gewoon beter.
R5 ekes zijn toch wel de knapste autoke dat er ooit gemaakt zijn zenne, kheb er echt een zwak voor (ook omdat we 19 jaar met 1 hebbe rond gereden)
Het is en blijft knap!
jaja das de Giovanni van de Renault Club België, als dienen ergens zijn pollen aansteekt ist altijd properkes gedaan
@Skillz: hebde gij me uwen Pug GTi ni op de testbank gestaan?
heb er nog staan op kijken, knap geluidje
wat gaf de test aan?
Jep, dat was ik. Het was op aandringen van de Jo, want ik vond het wat stom om tussen al die Renaults te gaan begeven Twas tenslotte en Renault meeting. De uitdraai van de run staat in mijn topic. Twas niet zo heel goed.
Dan zal je mijn broer ook wel kennen met de grijze 5 cabrio:
Idd niet goedkoop. Bovendien is een 1.9 dci ook nog vrij duur op te laten chippen (zeker in verhouding tot de winst in vermogen en koppel). Geen Renault meer voor mij.
Edit:
Niet dat ik zo een tuner ben (helemaal niet), maar er is gewoon beter.
Comment